Tag
influence marketing
O influencerach oraz współpracy z nimi mówi się dziś bardzo dużo. Głównie za sprawą coraz większych kwot przeznaczanych na influencer marketing (według przewidywań ekspertów rynek w br. osiągnie wartość ponad 15 miliardów dolarów), a także…
Influencer Marketing – nowa Grupa Robocza w IAB Polska
W styczniu 2021 roku w ramach struktur IAB Polska została powołana nowa Grupa Robocza. Będzie ona skupiać swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z szeroko pojętym influencer marketingiem.
Kim jest influencer?
Influencerzy w ostatnim czasie zdecydowanie zyskują w świecie marketingu i reklamy. Marki coraz chętniej decydują się na podjęcie z nimi współpracy i nie ma się co dziwić… Pozytywna rekomendacja influencera często posiada większą wartość…
MeetUp®, czyli święto twórców internetowych oraz ich fanów
Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego można spotkać…
REACHaBLOGGER wydzielona z agencji Biuro Podróży Reklamy w osobną spółkę, w planach pozyskanie…
Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają…
Agencja Kalicińscy.com odpowiedzialna za komunikację digital producenta soczewek kontaktowych…
Należąca do portfolio Johnson&Johnson marka ACUVUE® powierzyła wybranej w przetargu agencji obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.
50 Kreatywnych: rozmowa z Barbarą Sołtysińską, zwyciężczynią 7. edycji rankingu
Czy można kontrolować działania influencerów na skalę światową w jednym miejscu? Barbara Sołtysińska opowiada jak powstała międzynarodowa platforma indaHash, umożliwiająca przeprowadzanie zautomatyzowanych kampanii z mid-fluencerami na…
Ambasador, czyli kto?
Kim są studenci-ambasadorzy marek? Jaką rolę pełnią w budowaniu wizerunku firmy na uczelniach? Czy ich pomoc polega wyłącznie na rozwieszaniu plakatów i rozdawaniu ulotek, czy też realizowane przez nich działania wymagają większego…
Magiczna moc influencerów
Moda na wykorzystywanie influencerów w działaniach promocyjnych marek rośnie. Co sprawia, że specjaliści od komunikacji chętniej inwestują w akcje właśnie z nimi?