Tag
influencer marketing
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales…
Premier i influencerzy rozmawiali o dezinformacji
W czwartek 31 marca miało miejsce spotkanie premiera z influencerami oraz ekspertami. Uczestnicy rozmowy podjęli temat walki z dezinformacją w mediach społecznościowych.
Prognozy trendów na 2022 na brief.pl: marketing, sztuczna inteligencja
Jakie największe trendy na 2022 przewidują specjaliści od marketingu i sztucznej inteligencji? Gdzie szukać inspiracji do sukcesu w biznesie i w życiu osobistym? Zapraszamy do przeczytania trzeciej części prognoz trendów na 2022 rok na…
Back to school 2021: reklama w mobile nakręca sprzedaż – blisko 7 na 10 rodziców kupi wyprawkę…
Nawet 50 proc. rocznych wydatków związanych ze szkołą przypada w USA na gorący okres zwany „Back to school”. W Polsce i pozostałych krajach Europy jest podobnie. To właśnie w okresie od lipca do końca września, rodzice ponad 4,6 mln uczniów…
Influencerzy w kryzysie. Muszą zmienić strategię
Najprostsze lokowanie produktów nie jest już wystarczającą formą promocji, a często bywa bardzo kłopotliwe dla samego reklamodawcy. Influencerzy nie zawsze bowiem mają wystarczająca wiedzę dotyczącą technik sprzedażowych. Często nie muszą…
Nowe osoby i awans w zespole Talents Management sieci partnerskiej LifeTube i Glow by LifeTube…
Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej Influencer Marketing Managerka, awansowała na stanowisko…
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji
Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje…
5 kroków, jak robić efektywny influencer marketing
Coraz więcej marketerów na stałe wpisuje w strategię firmy współpracę z twórcami internetowymi. Odpowiednio przeprowadzona kampania z influencerami jest w stanie zapewnić nam sukces, czyli zrealizować cele, jakie sobie założyliśmy:…
Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!
Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank…
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm. Konrad Traczyk jest laureatem 6. i 9. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.