Tag
influencer
Czy twoja marka powinna wejść z komunikacją na TikToka? Platforma otwierając biuro w Polsce, wskazała na niezwykłą dynamikę i potencjał polskiego rynku. To wznieciło dyskusję o wartości jaką ma być obecność marki na platformie, która opiera…
Kim jest influencer?
Influencerzy w ostatnim czasie zdecydowanie zyskują w świecie marketingu i reklamy. Marki coraz chętniej decydują się na podjęcie z nimi współpracy i nie ma się co dziwić… Pozytywna rekomendacja influencera często posiada większą wartość…
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy?
Od paru tygodni wydawać się może, że świat się zatrzymał. Życie społeczne zmieniło się o 180 stopni. Ujawniły się lęki, strach o życie i zdrowie najbliższych, co – szczególnie na początku – prowadziło do szerzenia dezinformacji i skrajnych…
Dobry przykład z internetu, czyli wywiad z Rezim — jednym z najpopularniejszych influencerów w…
Współczesny idol nastolatków, a przez niektórych uznawany nawet za autorytet. Jego charyzma, ambicja, zaangażowanie i ogromne pokłady pozytywnej energii to czynniki, które bez wątpienia pomogły stać mu się jednym z najpopularniejszych…
“… i zaprosimy blogera”. Influencerzy w promocji miejsc
Jak ugryźć influencer marketing, by nie był tylko kolejnym kosztownym punktem w działaniach promocyjnych regionu? Oto 6 składników przepisu na udaną współpracę, które każdy marketer powinien znaleźć w swojej kuchni.
Kuba Wojewódzki dołączył do #TeamHuawei!
Kuba Wojewódzki został nowym członkiem #TeamHuawei, grupy influencerów związanych w marką, identyfikujących się z nią i używających na co dzień produktów Huawei. Obecność Wojewódzkiego w #TeamHuawei została ogłoszona 5 kwietnia podczas…
Mały może dużo, czyli rzecz o mikroinfluencerach
Można śmiało stwierdzić, że rok 2017 był rokiem influencerów. Największe marki nieprzerwanie korzystały z autorytetu wpływowych osób, by te pomagały w promocji ich produktów i usług. Według ITBC Communication nic nie wskazuje na to, aby ten…
Wybierz Influencerkę Roku!
Ruszyło głosowanie na Influencerkę Roku w konkursie Sukcesu Pisanego Szminką Bizneswoman Roku. Do 26 lutego, codziennie można oddawać głos na jedną z wyłonionych przez Lożę Ekspertów finalistek.
Blogerzy internetowi nowoczesną dźwignią handlu
Blog to „dziennik prowadzony przez internautę na stronach WWW”, a bloger to „osoba publikująca swój blog w Internecie” – taką definicję znajdziemy w słowniku języka polskiego PWN. W teorii każdy z nas może stać się blogerem.
Kim jest mityczny influencer?
Influencer to osoba wywierająca wpływ i tworząca własne medium. Lider opinii ma duży wpływ na podejmowane decyzje zakupowe, zwłaszcza przedstawicieli Generacji Z. W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz…