Dołącz na e-Galę Innovation 2020!

Innovation gala_online

1 czerwca o 19:00 szykuje się nietypowe wydarzenie, e-Gala konkursu Innovation. W tym roku, Max Cegielski poprowadzi finał Innovation w wirtualnym studiu, a przy zakupie biletów każdy uczestnik otrzyma od organizatorów unikalny gift pack, składający się z wykładów on-line. Sprzedaż biletów już wystartowała.

Po raz czwarty będę miał przyjemność prowadzić finał Innovation. Każda edycja konkursu była inna, ponieważ ciągle pojawiają się innowacje technologiczne i nowe pomysły w komunikacji marketingowej – dostosowujące się do zmieniającego się świata. Tym razem innowacje wymusiła na nas epidemia, więc jak większość zachodniego świata przez ostatnie miesiące spotkamy się w wirtualnym studio. Nie będziemy jednak udawać, że wszystko jest po staremu – wręcz przeciwnie, zapraszamy na nie-galę, czy wręcz anty- galę Innovation. Będzie można robić to, czego zwykle nie można. Bądźcie z nami, pozostając u siebie!

 Max Cegielski, gospodarz Gali

W tym roku, oprócz innowacyjnej formy finału konkursu, podczas której dowiemy się kto odbierze statuetkę konkursu Innovation 2020, uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich wiedzy. Wraz z biletami otrzymają pakiet wykładów live, udostępnianych cyklicznie w czerwcu. Autorami materiałów są, m.in.: przedstawiciele Klubu AdTech SAR, grupy Gaming oraz Rady Programowej Innovation Camp. Wśród wykładowców pojawi się także gość specjalny – Peter Szekeres* CEO i współzałożyciel Neticle, który opowie o tym, czego możemy nauczyć się z fake newsów?

Pełną listę prelegentów i ich wykładów można znaleźć na www.innovation.sar.org.pl

Częścią e-Gali Innovation będzie także TOP10 Startup Program, czyli program mentoringowo-szkoleniowy organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach którego poznamy najciekawsze startupy na polskim rynku. Podczas wydarzenia zostanie wręczona nagroda dla jednego ze startupów, który jako zwycięzca programu, wyłoniony na drodze pitch’u przez jury konkursu, pojedzie na międzynarodową konferencję Web Summit w Lizbonie i tytuł BEST STARTUP 2020.

W trakcie wydarzenia współorganizator – Spark – wyróżni najlepszą innowację w czasach pandemii. Nagroda zostanie przyznana na podstawie głosowania uczestników, w trakcie wydarzenia.

Bilet na finał Innovation kosztuje 200 zł netto – w tym są 2 dostępy (na dwa oddzielne IP) do oglądania e-Gali oraz dwa pakiety wykładów. Sprzedaż biletów na wydarzenie prowadzona jest przez stronę: www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsor strategiczny: TVN
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
Audytor konkursu: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

* Peter Szekeres jest CEO i współzałożycielem Neticle, startupu zajmującego się analizą tekstu. Koncentruje się na tym, w jaki sposób zautomatyzowana analiza tekstu i powiązane technologie AI mogą wspierać podejmowanie decyzji i codzienną pracę marketerów. Jest także członkiem grupy Forbes Hungary’s 30 under 30 i w 2017 roku otrzymał tytuł Założycielem Roku na Węgrzech. Jego firma, Neticle, jest jednym z najszybciej rozwijających się startupów SaaS B2B na Węgrzech, oferującym rozwiązania analizy tekstu dla przedsiębiorstw w 9 krajach regionu CEE. Firma przyspiesza rozwój biznesu dzięki dwóm głównym produktom; Neticle Media Intelligence to inteligentne narzędzie społecznościowe, które w czasie rzeczywistym gromadzi i analizuje ogromne ilości treści wraz z sentymentem, na interaktywnej platformie z przyjazną nawigacją, grafiką i wykresami. Kolejnym ich sztandarowym produktem jest Zurvey.io, służący do tworzenia profesjonalnych ankiet i analiz opinii, na bazie których doskonali się doświadczenia konsumentów.


Źródło: informacja prasowa SAR

Anita Florek

Zgłoszenia do Startup Program tylko do końca lutego

StartUp Program

Chcesz pozyskać inwestora, ale nie wiesz jak dobrze zaprezentować swój projekt? Jesteś dobry w programowaniu, ale nie znasz się na prawach autorskich? Szukasz wiedzy, inspiracji oraz wsparcia, aby skutecznie rozwijać swój biznes, a do tego marzy Ci się wyjazd na zagraniczną konferencję? Zgłoś się do Startup Program 2020, a my zajmiemy się resztą.

Startup Program to konkurs oraz program szkoleniowo-mentoringowy dla polskich start-upów, które szukają szansy na rozwój. To już szósta edycja inicjatywy organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, która z roku na rok pobija rekord start-upowych zgłoszeń. W każdej edycji projektu start-upy mogą liczyć na wsparcie grona wybitnych ekspertów ze świata start-upowego, biznesu i marketingu. O przyjęciu do programu zadecyduje kapituła jurorska, w skład której wchodzą: Paweł Patkowski – Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska; Maria Belka – Managing Director – Prytek Poland i Co-founder & CEO Mentors4Starters; Kuba Dudek – Partner Zarządzający, SpeedUp Group oraz Beata Szcześniak – General Manager, Spark Foundry. To właśnie oni jako pierwsi oceniają dany start-up i decydują, które ze zgłoszeń dostaną się do najlepszej dziesiątki (TOP 10), a w dalszym etapie programu podczas prezentacji wybierają jeden zwycięski start-up, który jako nagrodę otrzymuje wyjazd na największą konferencję technologiczną w Europie – Web Summit 2020.

Startup Program to więcej niż konkurs

Mimo, że główną wygraną w konkursie jest wyjazd na zagraniczną konferencję to jest to dodatkowy bonus do tego, co otrzymuje całe TOP 10. Startup Program to przede wszystkim możliwość uzyskania bezcennej wiedzy, praktycznych wskazówek oraz inspiracji od najlepszych specjalistów z wielu dziedzin m.in. prawa, finansów, komunikacji oraz strategii marki, a także posłuchania rad od spełnionych biznesowo start-upów i przedsiębiorców. Pierwszy etap programu to całodniowe szkolenie z następującymi ekspertami:

  • Krzysztof Klimczak, Prezes Zarządu, ZenCard;
  • Magdalena Miernik, CEO Lookreatywni.pl;
  • Mateusz Wyszynski, Client Solutions Manager, Facebook;
  • Jacek Studziński, Strategy Planner, Isobar Polska;
  • Mariusz Szyrski, Konsultant ds. rozwoju startupów, StartUp Booster;
  • Jakub Barzak, Dyrektor Marketingu, Storytel Polska;
  • Kuba Sagan, Creative Director & Co-Founder, Feeders.agency.

Po szkoleniu rozpoczyna się czas indywidualnej pracy z mentorem dopasowanym do potrzeb danego start-upu z TOP 10. Mentor nie tylko pomaga rozwijać skrzydła, ale jego rolą jest również przygotowanie start-upu do prezentacji finałowych przed jury konkursu. Choć z założenia program mentoringowym trwa miesiąc wielokrotnie przerodził się on w dłuższą współpracę. Tegoroczni mentorzy:

  • Jan Zając – Wspólzalozyciel i prezes, Sotrendera;
  • Wiola Lada-Szewczenko – Head of Ecselis & DBI Poland, Havas Media Group;
  • Paweł Patkowski – Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska;
  • Wojtek Ławniczak – Head of Strategy and Innovation, Very Human Services;
  • Michal Dunin – Managing Director, WebTalk;
  • Jagoda Żychlewicz – Analityk inwestycyjny, SpeedUp Venture Capital Group;
  • Karolina Sznajder – Dyrektor Komunikacji i Public Affairs, Ringier Axel Springer Media;
  • Antoni Kaniowski – Partner, Grubo;
  • Magdalena Kot-Szczepańska, Marketing Head in Cash, PZU;
  • Marcin Gaworski, CEO & Partner, 180hearbeats + JUNG v. MATT.

Wisienką na torcie jest udział całego TOP 10 w konferencji INNOVATION (27 kwietnia, Forteca Kręgliccy, Warszawa), gdzie w specjalnej strefie start-upowej będą mieć okazję zaprezentować swoje rozwiązania. Podczas konferencji zostanie ogłoszony również zwycięski start-up, który otrzyma nagrodę w postaci wyjazdu na Web Summit 2020!

Jak się zgłosić?

To bardzo proste! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.startup.sar.org.pl.
Zgłoszenia do programu trwają tylko do 28 lutego 2020. Udział w Startup Program jest całkowicie bezpłatny, na każdym etapie, a także gwarantuje darmowe zgłoszenie do konkursu INNOVATION (www.innovation.sar.org.pl).

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Sponsorzy: Orange Polska, Storytel Polska, SparkFoundry

Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, TWIN, Startup Booster

Media: Startup Academy, Mam Startup, Nowy Marketing, Lookreatywni.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nie daj się hejterom! Pokaż się w konkursie Innovation 2020

zgłoszenia Innovation SAR

Jeśli Twoje projekty wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania, jeśli tworzysz kampanie reklamowe z zaskakującym insightem, albo udoskonalasz swój produkt lub usługę wdrażając nowe pomysły – nie przegap zgłoszeń do Innovation 2020! Konkurs skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.

Uczestnicy mają do wyboru trzy kategorie:

  • Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
  • Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
  • Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.

Jury konkursu Innovation, w tym roku pod przewodnictwem Aliny Prawdzik (Managing Partner Central Eastern Europe and Head of Proptech Investments w Innogy Innovation Hub), docenia idee i pomysły, które zmieniają lub mają szansę zmienić świat globalnie, jak i wpływają na lokalną rzeczywistość. Obok dużych, międzynarodowych koncernów konkurs nagradza małe przedsiębiorstwa, w tym startupy, a także działania społeczne – tworząc tym samym zestawienie najciekawszych projektów realizowanych w danym roku na polskim rynku.

To już szósta edycja konkursu Innovation, który z każdą kolejną odsłoną budzi coraz większe zainteresowanie, co rok ustanawiając rekordową liczbę zgłoszeń. Nagrodzeni w konkursie otrzymują statuetkę – oddaną za każdym razem w ręce innego, niezwykłego artysty. Do tej pory nagrodę w konkursie tworzyli między innymi Gosia Baczyńska, studio Rygalik czy kolektyw panGenerator. W tegorocznej edycji do współpracy została zaproszona Maja Ganszyniec – artystka projektująca dla marki IKEA, nazywana ikoną polskiego designu. Za kampanię tegorocznego konkursu Innovation, opartą na tematyce hejtu i porażki, odpowiada Twin.digital collective.

Zgłoszenia prac można dokonać maksymalnie do 28 lutego br. Pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego. Obrady jury odbywają się w marcu oraz w kwietniu. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a uroczysta gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 27 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Więcej informacji o konkursie Innovation 2020 znajdziecie na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Media: Nowy Marketing, My Company, Brief, Marketer +

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nagrody w konkursie Innovation 2019 rozdane

Podczas tegorocznej Gali Innovation 2019, 15 kwietnia, jury pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2019. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Konkursy takie jak Innovation, organizowane przez SAR, są jednym ze sposobów napędzania innowacyjności. Praca jurora to z jednej strony wyróżnienie, a z drugiej odpowiedzialność za wybór wyróżnionych, gdyż to oni będą wyznaczać kierunek, będą odniesieniem dla innych. Jury złożone jest z osób z różnym doświadczeniem, wiedzą i pracujących w różnych organizacjach, więc każdy patrzy z innej perspektywy, ma inne argumenty, co pomaga wybrać najlepsze prace, a równocześnie jest dla nas wartościowym doświadczeniem i inspiracją –powiedziała Ewa Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach głównych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie, oraz Innowacyjne Media.

Złote statuetki otrzymali:  

W kategorii Innowacyjny Biznes:

  1. VMLY&R za FleetPulse – zadbaj o sprawność swojej floty, w podkategorii: Model Biznesowy,  

W kategorii Innowacyjny Biznes -kampanie społeczne:

  1. Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie, DDB Warszawa (współzgłaszający), AVON Polska(współzgłaszający),  za „Coś do nich mam” czyli kampanię społeczną, mająca na celu wywołanie określonego zachowania – pójścia na USG piersi w masowej skali, w podkategorii: Inne

W kategorii Innowacyjne Media

  1. Isobar Polska, DDB Warszawa (współzgłaszający), OMD (współzgłaszający) za kampanię 2forU Stories dla McDonald’s Polska, w podkategorii: formaty mediowe i/lub reklamowe
  2. Grey Group za kampanię #VOLVOLOVE – jazdy testowe Volvo Poland dla Volvo Car Poland, w podkategorii: Inne

W kategorii Innowacyjne Media – Kampanie Społeczne

  1. BBDO Warszawa za Rower Robsona – niejeżdżenie po pijaku na rowerze, dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w podkategorii: Formaty Mediowe i/lub Reklamowe
  2. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy, dla Krajowej Izby Kominiarzy w podkategorii: Inne

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie

  1. Storytel za Atak na K2 – Audiobook, w podkategorii: Content
  2. Storytel za Autor Bestsellerów – serial audio, w podkategorii: Touchpoint

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie – Kampanie Społeczne

  1. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc” Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Event
  2. 180heartbeats/JvM za Niezniszczalna tęcza, dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacja Wolontariat Równości i Ben&Jerry’s Unilever, w podkategorii: Event
  3. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: CX/UX
  4. BBDO Warszawa za Kolęda „Cicha noc” Wigilia dla samotnych osób starszych dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w podkategorii: Touchpoint
  5. Grey Group Poland za Znak Świętego Floriana – Obrazek kolędowy dla Krajowej Izby Kominiarzy, w podkategorii: Touchpoint

Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.

Za projekt i realizację statuetki odpowiedzialna jest grupa panGenerator, laureat tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016. W tym roku, jej forma jest tak samo innowacyjna jak innowacyjne są projekty zgłaszających, statuetka zamiast biernie stać na półce porusza się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie.

Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry

Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen

Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY,

Partner technologiczny: LG

Patroni medialni: Nowy Marketing, PRoto, Marketer Plus, Brief, Press

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ogłoszenie nominacji w konkursie Innovation 2019!

Jury konkursu Innovation pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali, 15 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne media.

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na niezwykłą statuetkę, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki – jej pomysłodawcy i twórcy – grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Bilety na Galę wręczenia nagród można nabyć na stronie www.innovation.sar.org.pl

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry

Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen

Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY,

Partner technologiczny: LG

Patroni medialni: Nowy Marketing, PRoto, Marketer Plus, Brief, Press

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pomysł, odwaga i łamanie schematów – Innovation 2019

Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy - zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 kwietnia podczas gali Innovation 2019.

Uczestnicy mogą konkurować w trzech kategoriach:

 

  • Innowacyjny Biznes zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
  • Innowacyjne Doświadczenie prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
  • Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.

 

 

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation, będzie można poznać case studies wybranych złót konkursu.

Więcej o INNOVATION 2019 na www.innovation.sar.org.pl

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media

Sponsorzy: AMS

Partnerzy: Kukbuk

Patroni medialni: Nowy Marketing, PRoto, Marketer Plus, Brief

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF