Dołącz na e-Galę Innovation 2020!
1 czerwca o 19:00 szykuje się nietypowe wydarzenie, e-Gala konkursu Innovation. W tym roku, Max Cegielski poprowadzi finał Innovation w wirtualnym studiu, a przy zakupie biletów każdy uczestnik otrzyma od organizatorów unikalny gift pack, składający się z wykładów on-line. Sprzedaż biletów już wystartowała.
Po raz czwarty będę miał przyjemność prowadzić finał Innovation. Każda edycja konkursu była inna, ponieważ ciągle pojawiają się innowacje technologiczne i nowe pomysły w komunikacji marketingowej – dostosowujące się do zmieniającego się świata. Tym razem innowacje wymusiła na nas epidemia, więc jak większość zachodniego świata przez ostatnie miesiące spotkamy się w wirtualnym studio. Nie będziemy jednak udawać, że wszystko jest po staremu – wręcz przeciwnie, zapraszamy na nie-galę, czy wręcz anty- galę Innovation. Będzie można robić to, czego zwykle nie można. Bądźcie z nami, pozostając u siebie!
Max Cegielski, gospodarz Gali
W tym roku, oprócz innowacyjnej formy finału konkursu, podczas której dowiemy się kto odbierze statuetkę konkursu Innovation 2020, uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich wiedzy. Wraz z biletami otrzymają pakiet wykładów live, udostępnianych cyklicznie w czerwcu. Autorami materiałów są, m.in.: przedstawiciele Klubu AdTech SAR, grupy Gaming oraz Rady Programowej Innovation Camp. Wśród wykładowców pojawi się także gość specjalny – Peter Szekeres* CEO i współzałożyciel Neticle, który opowie o tym, czego możemy nauczyć się z fake newsów?
Pełną listę prelegentów i ich wykładów można znaleźć na www.innovation.sar.org.pl
Częścią e-Gali Innovation będzie także TOP10 Startup Program, czyli program mentoringowo-szkoleniowy organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach którego poznamy najciekawsze startupy na polskim rynku. Podczas wydarzenia zostanie wręczona nagroda dla jednego ze startupów, który jako zwycięzca programu, wyłoniony na drodze pitch’u przez jury konkursu, pojedzie na międzynarodową konferencję Web Summit w Lizbonie i tytuł BEST STARTUP 2020.
W trakcie wydarzenia współorganizator – Spark – wyróżni najlepszą innowację w czasach pandemii. Nagroda zostanie przyznana na podstawie głosowania uczestników, w trakcie wydarzenia.
Bilet na finał Innovation kosztuje 200 zł netto – w tym są 2 dostępy (na dwa oddzielne IP) do oglądania e-Gali oraz dwa pakiety wykładów. Sprzedaż biletów na wydarzenie prowadzona jest przez stronę: www.innovation.sar.org.pl.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsor strategiczny: TVN
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
Audytor konkursu: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
* Peter Szekeres jest CEO i współzałożycielem Neticle, startupu zajmującego się analizą tekstu. Koncentruje się na tym, w jaki sposób zautomatyzowana analiza tekstu i powiązane technologie AI mogą wspierać podejmowanie decyzji i codzienną pracę marketerów. Jest także członkiem grupy Forbes Hungary’s 30 under 30 i w 2017 roku otrzymał tytuł Założycielem Roku na Węgrzech. Jego firma, Neticle, jest jednym z najszybciej rozwijających się startupów SaaS B2B na Węgrzech, oferującym rozwiązania analizy tekstu dla przedsiębiorstw w 9 krajach regionu CEE. Firma przyspiesza rozwój biznesu dzięki dwóm głównym produktom; Neticle Media Intelligence to inteligentne narzędzie społecznościowe, które w czasie rzeczywistym gromadzi i analizuje ogromne ilości treści wraz z sentymentem, na interaktywnej platformie z przyjazną nawigacją, grafiką i wykresami. Kolejnym ich sztandarowym produktem jest Zurvey.io, służący do tworzenia profesjonalnych ankiet i analiz opinii, na bazie których doskonali się doświadczenia konsumentów.
Źródło: informacja prasowa SAR