Tag
innowacyjność
Stefan Batory, Michał Sadowski, Patryk Strzelewicz, Barbara Sołtysińska i Michał Joka w niezwykle otwartej i szczerej rozmowie o sukcesie, potknięciach i porażkach.
Mikrofirmy z makrosiłą. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw w raporcie PARP [RAPORT]
Przedsiębiorstwa działające w Polsce generują blisko trzy czwarte polskiego PKB, a największy udział mają w tym mikrofirmy, stanowiące 96 proc. ogółu. Tak wynika z „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce”,…
Opinia o innowacyjności – pozyskiwanie funduszy unijnych
Opinia o innowacyjności jest niezbędnym dokumentem w pozyskiwaniu dotacji unijnych. Opinia powinna być sporządzona przez jednostkę naukową.
Na innowacyjności opiera się rozwój współczesnych gospodarek. Nie sposób jej przecenić. Pozwala…
PGNiG Ventures przedstawia spółki, które zaprezentują się podczas pierwszego Pitch Day
W trwającym naborze inwestycyjnym prowadzonym przez PGNiG Ventures wpłynęło już 47 zgłoszeń, z czego etap preselekcji przeszło 17 z nich. Pięć projektów jest na etapie pogłębionej analizy merytorycznej. Każdy z analizowanych projektów jest…
Przedłużamy zgłoszenia do 10. edycji rankingu 50 Kreatywnych
Zgłoszenia do jubileuszowej edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie zostają przedłużone do 26 maja.
Podcast #50Kreatywnych 06 – Paweł Patkowski, Orange Polska
Czy istnieją jeszcze kreatywne rozwiązania w biznesie? Czy współczesność to tak naprawdę innowacyjność? „Takie proste, a trudne do wymyślenia”, czyli na czym polega proces powstawania innowacyjnych rozwiązań. Sztuczna inteligencja i…
Czwartkowy kącik | odc. 2 | Co z tą kreatywnością?
Kreatywność i innowacyjność to kluczowe dziś słowa, które odmienia się przez wszystkie przypadki. Chcemy zatrudniać jedynie kreatywnych ludzi (nie tylko w designie czy copywritingu) i oferować to, co jest bardziej innowacyjne niż u…
Czwartkowy kącik | odc. 1 | Kreatywność – czy tylko brzmi dobrze?
Raport IPA The Crisis in Creative Effectiveness (Cannes Lions, 2019 oraz IPA Selling Creativity Short z 2016 r.) prezentuje miażdżące wnioski w zakresie braku korzyści z kreatywności w działaniach marketingowych, nie tylko w zakresie…