insbay – wychodzi poza granice Europy

Maciej_Szurek

Maciej Szurek, współtwórca aplikacji Insbay, wystąpił z prelekcją przed reprezentantami międzynarodowej sieci agencji PR Unified Strategies Public Relations Network. To strategiczne spotkanie to kolejny duży krok w rozwoju prężnie rozwijającego się polskiego startupu. Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek, współtwórcy aplikacji Insbay, są laureatami 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Rewolucja w lokowaniu produktu

Do prezentacji w Unified Strategies Public Relations Network doszło na początku czerwca. Międzynarodowa sieć agencji public relations dostrzegła potencjał aplikacji insbay.

Bob SchiersAplikacja insbay daje szerokie możliwości wykorzystania nowych działań reklamowych w obszarze digitalu. Współpraca insbay z TVN Grupa Discovery utwierdza nas w przekonaniu, że polska aplikacja może zrewolucjonizować video product placement na całym świecie.

Bob Schiers, CO-Founder & President USPR

Susan HamburgPrelekcja, dotycząca polskiego startupu insbay zrobiła na nas bardzo dobre wrażenie. Widzimy szerokie możliwości wykorzystania aplikacji na amerykańskim rynku. Polacy udowodnili, że potrafią tworzyć innowacyjne rozwiązania.

Susan Hamburg, CO-Founder & CEO USPR

Prezentacja w USPR otwiera przed polskim startupem nowe możliwości. Zainteresowanie stowarzyszenie agencji public relations może pomóc w ekspansji na rynek amerykański.

Ogromnie się cieszę, że mogłem zaprezentować innowacyjne narzędzie przed członkami stowarzyszenia Unified Strategies Public Relations Network. Prelekcja przed tak szanownym audytorium jest dla mnie dużym wyróżnieniem, które motywuje do dalszej pracy nad aplikacją.

Maciej Szurek, współtwórca aplikacji insbay

Odpowiedź na zmiany społeczne

W trakcie wystąpienia współzałożyciel insbay omówił utrzymujący się trend na światowym rynku reklamowym. Na przestrzeni ostatnich lat możemy dostrzec wyraźny spadek budżetów mediowych na reklamę telewizyjną. Obecnie odbiorcy chcą samodzielnie decydować jakiego typu treści konsumują. Media cyfrowe odpowiadają na tę potrzebę, przykuwając uwagę odbiorców na dłużej niż tradycyjne formaty telewizyjne. W odpowiedzi globalne koncerny podążając za konsumentami, przenoszą budżety reklamowe do digitalu. insbay łącząc świat telewizji oraz digitalu, umożliwia stacjom przygotować ofertę dopasowaną do zmiany przyzwyczajeń widzów. W aplikacji odbiorcy mogą zobaczyć ulubione programy o urządzaniu wnętrz, obejrzeć lokowane w nich produkty i od razu je kupić.


Źródło: insbay

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pięć formatów TVN Grupa Discovery w aplikacji insbay

Weekendowa metamorfoza

Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle. Mikołaj Krzemiński, CEO insbay, został wyróżniony w 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Już w najbliższy czwartek, 11 marca w aplikacji pojawią się produkty rekomendowane przez „Panią Gadżet”. Prowadzącą program jest Anna Nowak-Ibisz. Obecnie widzowie TVN Style mogą oglądać 21. sezon hitowej serii. W aplikacji znajdą szczegóły ciekawych produktów i inspirujących rozwiązań. W najnowszych odcinkach prowadząca prezentuje również między innymi niezwykłe kobiece biznesy i polskie manufaktury z duszą.

Z kolei w niedzielę 14 marca, w insbay zadebiutują ulubione programy wielbicieli zielonych przestrzeni – czarodziejskie ogrody Mai Popielarskiej i kultowy format HGTV „Nowa Maja w ogrodzie” oraz „Polowanie na ogród”. Dominik Strzelec uwielbia wyzwania i wraz ze swoją niezastąpioną drużyną ponownie udowodni, że w zaledwie trzy dni może dokonać cudów. Kwiecień w aplikacji uzupełnią kolejne inspiracje! W insbay pojawią się również „Wymarzone ogrody”. Olga Szarmach i Izabela Piórkowska tworzą nowoczesne przestrzenie z wyobraźnią! Wiosenne inspiracje w aplikacji pozwolą łatwo znaleźć produkty i rośliny do ogrodów, również te, których nazwy niełatwo zapamiętać.

Nie zabraknie też kolejnej mocnej dawki inspiracji wnętrzarskich. Spektakularne wnętrza Krzysztofa Mirucia wrócą z programem „Weekendowa metamorfoza”. Dla wszystkich fanów realizacji słynnego architekta wiosna w HGTV będzie wyjątkowa.

Bardzo się cieszymy, że startujemy z wiosenną ramówką w ramach aplikacji insbay, ponieważ jest to unikalne rozwiązanie na polskim rynku mediowym. Wyniki projektu, który przeprowadziliśmy jesienią są spektakularne – widzimy wysokie konwersje zarówno w kontekście pobierania aplikacji jak i przeklików do eCommerce. Co ważne, udało nam się wydłużyć życie contentu, który pracuje w modelu second screen – użytkownik aplikacji spędza dodatkowe 40 minut z inspiracjami z naszych programów. Treści telewizyjne stają się czymś więcej niż inspiracją – są impulsem do zakupu, który przekuwamy na wymierne efekty dla marek obecnych wokół programów.

Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV


Źródło: Insbay

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Insbay z nowym formatem kanału HGTV

insbay team

W aplikacji Insbay pojawi się kolejny program kanału HGTV! Serię "Para w remont" prowadzi bardzo lubiany przez widzów duet: Mirella Firchał-Kępczyńska i Marcin Kępczyński. Już od 15 listopada w aplikacji będzie można znaleźć aranżacje wnętrz i produkty z najnowszego sezonu programu, a co tydzień nową porcję inspiracji z każdego kolejnego odcinka. Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek, współtwórcy aplikacji Insbay, są laureatami 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

„Para w remont” to jeden z najpopularniejszych programów kanału HGTV Home & Garden. Mirella i Marcin podbili serca widzów zaskakującymi metamorfozami, nieograniczoną wyobraźnią i ogromnym doświadczeniem. W nowej odsłonie formatu tworzą piękne i nowoczesne pomieszczenia w okolicy Olsztyna. Mają do dyspozycji 10 tys. złotych oraz jedyne 3 dni na remont! Premierowe odcinki 3. sezonu można oglądać w każdą niedzielę o godz. 11:00.

Ogromnie się cieszymy, że „Para w remont” wróciła w tym roku na naszą antenę w odświeżonej formule. Wiemy, że widzowie tęsknili za Mirellą i Marcinem, za ich pomysłami i sprytnymi rozwiązaniami, które proponują w swoim programie. Dodatkowo też uwielbiamy ich energię i autentyczność, płynącą z rodzinnej relacji, pełnej miłości. A już teraz każdy będzie mógł przenieść jej odrobinę do swojego domu.

Monika Pieczyńska, Redaktor Naczelna kanału HGTV Home & Garden

Insbay jest darmową aplikacją mobilną, w której można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Zadebiutowała w Polsce 10 października. Obok serii „Zgłoś remont” drugim formatem kanału HGTV Home & Garden, który pojawi się w aplikacji, będzie „Para w remont”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów wnętrzarskich, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Dzięki aplikacji konsument będzie miał łatwy dostęp do ponad 600 produktów z programu, które może od razu zakupić. Istnieje również możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, przeglądania produktów, dodawania do listy ulubionych oraz tworzenia inspiracji i kolaży.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

Insbay jest innowacją marketingową, która transformuje doświadczenie oglądania telewizji w doświadczenie zakupowe. Wiemy, że komunikacja w telewizji przekłada się na sprzedaż produktów. Ale wcześniej nie było narzędzi, aby ten impakt dokładnie zmierzyć. Insbay pozwala zmierzyć przełożenie obecności marki w TV na sprzedaż. Nasza innowacja jest oparta na ekosystemie, który budujemy wspólnie z HGTV, markami komunikowanymi w tym kanale oraz marketplace’ami, gdzie każda ze stron wygrywa. Na koniec dnia budujemy ciekawą wartość dodaną dla konsumenta i spodziewamy się dobrego przyjęcia.

Patrycja Bruź-Soniewicka


Źródło: informacja prasowa Insbay

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF