Tag
Co miesiąc dwa miliardy osób loguje się do jednego portalu społecznościowego - Instagrama. Każdego dnia udostępniamy tam 100 milionów zdjęć i filmów. Nasze życie na Instagramie wygląda barwnie i ekscytująco, a my jesteśmy piękni i…
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz precyzyjniejsze narzędzia marketingowe. Dotyczy to również platform…
Reels trafia na Facebooka
Od dziś Rolki (Reels) na Facebooku są dostępne w ponad 150 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Równolegle Meta udostępnia nowe narzędzia do tworzenia i edycji filmów, miejsca oglądania Rolek, a także nowe sposoby pozwalające twórcom…
Instagram chce żebyś spędzał na nim więcej czasu
Coraz więcej użytkowników korzysta z funkcji przypominającej o spędzonym czasie w aplikacji. Instagram na wszelki wypadek podniósł minimalny limit czasowy.
Znamy średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 roku. Sotrender podsumował wydatki
Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 roku. To pierwsza taka analiza podsumowująca koszty reklamowe w social media z ubiegłego roku.
Płatne subskrypcje przyszłością social media
Płatne subskrypcje na niektórych portalach wydają się czymś zupełnie normalnym, z kolei na innych brzmią jak coś, co nie może zadziałać. Jak będzie z Instagramem i TikTokiem?
Facebook Pay w pigułce
Usługa płatności zintegrowana z Messengerem rozwijana jest już od dłuższego czasu. Jakich nowych funkcji można się spodziewać? Kiedy opcja dostępna będzie w Polsce?
Reklamy w okresie świątecznym. Gdzie, ile i jak drogo ?
Marta Bongilaj wraz z Maciejem Baranowskim wzięli pod lupę reklamy na facebooku i instagramie w najbardziej atrakcyjnej handlowo części roku.
Maciej Lissowski nowym Członkiem Zarządu indaHash
Maciej Lissowski z początkiem września dołącza do zespołu indaHash w roli Członka Zarządu. Będzie odpowiedzialny za działania operacyjne i biznesowe w Polsce oraz na rynkach CEE. Lissowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od…
Budowanie nowej ery spersonalizowanych doświadczeń
W ciągu kilkunastu lat pracy na Facebooku, Dan Levy - wiceprezes Facebooka ds reklam i produktów biznesowych, skupił się na jednej misji: budowaniu znaczących połączeń między ludźmi a biznesami. Aby to osiągnąć, Facebook musiał zrobić kilka…