Tag
instreamly
W Polsce aż 73% widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8% mniej badanych wskazało samo granie w gry. Skąd ta różnica? Co to oznacza dla marek? Na te pytania odpowiada raport “Co motywuje…
Jak zrewolucjonizować branże streamingu? Ona zna odpowiedź na to pytanie! [WYWIAD]
Nie ma jeszcze 25 lat, a jest współtwórczynią jednej z najszybciej rosnących spółek w obszarze gamingu i live-streamingu w Polsce. Zaczynała jako mała streamerką, świeżo po maturze w 2016 roku i od zawsze wiedziała, że korporacja nie jest…
Tagmax, inSTREAMLY, StreamCards – czyli jak zarabiać na streamingu
Trend live streamingu na stałe zagościł w internecie i wydaje się, że jego najlepszy czas dopiero nadchodzi. Przestrzeń wykreowana przez twórców jest miejscem, na które zwróciły uwagę także marki. Pojawił się jednak problem tego, jak ją…
Genki pozwala twórcom zarabiać bez proszenia fanów o pieniądze
Genki, platforma oferująca nowy sposób na zarabianie przez twórców internetowych na ich widowni, rozpoczyna otwarte testy beta.
Mały Głód zaczepia graczy w Fortnite
Mały Głód, kultowa już postać na rynku FMCG, wkracza do świata gamingu. W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za…
French Meet Up. Spotkanie Laureatów rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie z firmami…
9 grudnia 2020 odbyło się spotkanie online wybranych Laureatów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, którzy przedstawili swoje pomysły na biznes firmom należącym do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Dzięki temu…
80 streamerów wzięło udział w kampanii wspierającej kobiety w walce o prawo do wyboru
Streamerzy to osoby z pokolenia Z, komunikujący się głównie ze swoimi rówieśnikami. Do tej pory ta grupa była mniej aktywna w tematach związanych z życiem społecznym i politycznym. Teraz to się zmienia. Streamerzy, zamiast na ulicach,…
Wirusoodporni w biznesie: inSTREAMLY – “Odnotowaliśmy trzykrotny wzrost wyników”
Marek Spadło rozmawia z Maćkiem Sawickim, CEO inSTREAMLY o tym w jaki sposób tworzy się własny biznes oparty na nowych technologiach, o ostatniej rundziej inwestycyjnej i jakie jest zainteresowanie projektem ze strony inwestorów, oraz o tym…
Startup inSTREAMLY z finansowaniem od SMOK Ventures
Polski startup inSTREAMLY, który rozwija technologię umożliwiającą wyświetlanie treści w wielu niezależnych kanałach live stream jednocześnie, pozyskał właśnie milion złotych od funduszu SMOK Ventures na rozwój produktów i sprzedaży w…
#BRIEFTALKS 03 – Szymon Kubiak, devils.one
W trzecim odcinku #BRIEFTALKS Jarosław Śmietana (BRIEF Esports) rozmawia z Szymonem Kubiakiem (Head of Business Operation w devils.one) o branży gamingowej, devils.one i instreamly. Czym jest esport i gaming w Polsce? W jaki sposób…