...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jan-Krzysztof Duda popularniejszy od Lewandowskiego?

Jan-Krzysztof Duda As Sportu

Jan-Krzysztof Duda udowodnił, że szachy cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Arcymistrz zdobył tytuł Asa Sportu w Plebiscycie Interii.

W pierwszej edycji plebiscytu nie brakowało emocji i sensacyjnych rozstrzygnięć. W wybór zaangażowali się fani i i sami sportowcy, którzy na żywo komentowali w mediach społecznościowych przebieg rywalizacji. Na przestrzeni miesiąca oddano 170 tysięcy głosów. Użytkownicy Interii wyłonili ciekawą trójkę zwycięzców.

Tytuł Asa Sportu trafił w ręce Jana-Krzysztofa Dudy, arcymistrza szachowego. W 2021 zdobył z reprezentacją brązowy medal Mistrzostw Europy. Sięgał po Puchar Świata pokonując innego wybitnego szachistę – Magnusa Carlsena. Dwukrotnie odznaczany był Krzyżem Zasługi za wybitne osiągnięcia sportowe oraz promowanie „królewskiej gry”. W plebiscycie pokonał m.in Anitę Włodarczyk (drugie miejsce) i Roberta Lewandowskiego (trzecie). Wysoko uplasowana została również medalistka olimpijska, Maria Andrejczyk.

Każde zwycięstwo jest fajne, także w plebiscycie. Mam sporą satysfakcję, bo szachy zostały docenione przez czytelników Interii. Jednak dużo bardziej wyróżnione może się poczuć środowisko szachowe w Polsce, które liczone jest w setkach tysięcy osób głównie amatorsko uprawiających ten sport. Choć turnieje na ponad tysiąc uczestników nie są wcale rzadkością. To oni dali mi to zwycięstwo. Wspólnie na to zapracowaliśmy.

Jan-Krzysztof Duda, arcymistrz szachowy

Plebiscyt As Sportu rozpoczął się 18 listopada w Interii. Przez prawie miesiąc użytkownicy portalu oddawali głosy na 32 największe gwiazdy polskiego sportu. Finałowe rundy Plebiscytu Interii były rozgrywane w systemie pucharowym w formie pojedynków pomiędzy poszczególnymi zawodnikami. Wśród nominowanych do tytułu Asa Sportu znaleźli się m.in. Maria Andrejczyk, Jan-Krzysztof Duda, Wilfredo Leon, Robert Lewandowski, Kamil Stoch, Iga Świątek, Anita Włodarczyk i Piotr Żyła.

Adam Daniluk

Daniel Bednarek Kierownikiem Sport Interia

Daniel_Bednarek_Sport_Interia

Daniel Bednarek został Kierownikiem Sport Interia. Zastąpił on na tym stanowisku Michała Białońskiego. Zadaniem nowego szefa jest dalszy wzrost zasięgów oraz rozwój serwisu jako miejsca, w którym odbiorcy znajdą zawsze aktualne i najlepsze treści.

Sport Interia ma niesamowity potencjał. Tworzą go topowi dziennikarze sportowi w Polsce, którzy dzięki licznym inwestycjom korzystają z najnowocześniejszych narzędzi i technologii. Dodatkowo synergia z Grupą Polsat Plus daje nam dostęp do unikatowych treści, co pozwala nam tworzyć jeszcze lepszy kontent. Odpowiednio wykorzystując te atuty, będziemy konsekwentnie dążyć do przejęcia koszulki lidera sportu w Polsce.

Daniel Bednarek, Kierownik Sport Interia

Daniel Bednarek jest wszechstronnym dziennikarzem z wieloletnim doświadczeniem. Swoją przygodę zawodową w mediach rozpoczął w 1999 roku jako redaktor dziennika sportowego „Supertempo”. Kolejne 20 lat pracował w mediach internetowych jako redaktor sportowy portalu Arena, a od 2004 roku jako redaktor, dziennikarz i wydawca serwisu sportowego w portalu Onet.pl. Pod koniec 2012 roku został Wydawcą Strony Głównej Onetu, a po dwóch latach objął stanowisko jej szefa. W 2020 roku został sekretarzem segmentu Onet.

Michał Białoński, dotychczasowy szef Sport Interia, pozostanie w strukturach serwisu. Jego wiedza i wieloletnie doświadczenie dziennikarskie będą niezwykle cenne podczas wdrażania i koordynowania kluczowych projektów i produktów oraz optymalizację synergii z Grupą Polsat Plus.


Źródło: Interia

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Interia ruszyła z nowym serwisem ekologicznym!

Interia z nowym serwisem ekologicznym

Ruszył nowy serwis ekologiczny Interii. Zielona Interia (Zielona.interia.pl) to projekt poświęcony szeroko rozumianej ochronie środowiska.

Nowy serwis ekologiczny

Serwis informuje o zagadnieniach ekologicznych z różnych dziedzin, począwszy od decyzji dotyczących polityki klimatycznej w Polsce i na świecie, przez działania biznesu w tej sprawie, aż po najnowsze technologie, ciekawostki ze świata przyrody i porady, jak żyć w zgodzie z naturą.

Osobą odpowiedzialną za merytoryczne przygotowanie i prowadzenie Zielonej jest Agata Kazimierska, która do Interii przeszła z Polsat News.

Do serwisu będą trafiać treści, które w różny sposób dotyczą środowiska i jego ochrony. Nie zabraknie aktualnych i najświeższych wiadomości z obszarów nauki, technologii polityki, biznesu czy treści o charakterze lifestylowym. Czytelnicy, oprócz artykułów, w serwisie znajdą także podcasty oraz raporty specjalne, które pomogą im zapoznać się z bieżącą sytuacją nie tylko w kraju, ale i na świecie.

W Zielonej Interii wkrótce pojawią się dodatkowe widgety, które pomogą czytelnikom śledzić sytuację w ich najbliższej okolicy oraz to, co w sprawach klimatycznych dzieje się na świecie. Będą to m.in. narzędzia wskazujące stan jakości powietrza, czy kalkulatory śladu węglowego. Użytkownicy dzięki nim będą się mogli także dowiedzieć, jak mogą zmieniać swój dom i jego najbliższe otoczenie, by stać się bardziej ekologicznymi.

Serwis korzysta z rozwiązań, stosowanych przez Interię w serwisach magazynowych przeznaczony dla treści premium. To pozwoliło połączyć zarówno walory informacyjne publikowanych treści, jak i ich estetyczne oraz funkcjonalne aspekty.


Źródło: Interia

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grupa Polsat kupuje Interię

Grupa Polsat kupuje Interię

Telewizja Polsat zawarła z Bauer Media Group przedwstępną umowę nabycia Grupy Interia. Jest to strategiczna decyzja dla rozwoju Grupy Polsat, która przyczyni się do zajęcia przez nią istotnej pozycji w Internecie. Po finalizacji transakcji, uzależnionej od uzyskania przez Telewizję Polsat odpowiedniej zgody antymonopolowej, Grupa Interia wejdzie w skład Grupy Polsat, największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej.

Jesteśmy polską firmą i jesteśmy dumni z bycia liderem rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Zakup Grupy Interia to kolejna strategiczna inwestycja w rozwój naszej Grupy. Grupa Interia jest wiodącym graczem w tym segmencie. Jesteśmy podekscytowani ogromną skalą możliwości i synergii, jakie stwarza ta inwestycja. Liczymy na dynamiczny rozwój Interii.

Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus

Grupa Interia znajduje się obecnie w pierwszej trójce krajowych graczy w Internecie, zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron oraz jest liderem pod względem dynamiki wzrostu. Jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji, docierającym do blisko 60% użytkowników Internetu w kraju. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 16 mln realnych użytkowników. Liczba odsłon stron Grupy Interia w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Należący do grupy portal internetowy Interia.pl, jeden z trzech największych portali horyzontalnych w Polsce, udostępnia indywidualnym użytkownikom Internetu bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych.

Grupa Interia jest biznesem odnoszącym duże sukcesy, ale musimy mieć pewność, że wyraźnie koncentrujemy się na naszych kluczowych priorytetach strategicznych. Dlatego cieszymy się, że możemy sprzedać Grupę Interia Grupie Polsat, co jest bardzo dobrym rozwiązaniem strategicznym. Dziękujemy Prezesowi Zarządu Arturowi Potockiemu i całej ekipie Interii za konsekwentny i udany rozwój biznesu i życzymy wszystkiego najlepszego!

Veit Dengler, COO Bauer Media Group

Dla Grupy Polsat zakup Interii to strategiczna inwestycja w obszarze Internetu. To istotne wzmocnienie pozycji na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. To również dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści produkowanych już obecnie na potrzeby 34 kanałów telewizyjnych z logiem Polsatu. Dla Grupy Polsat, Interia będzie również głównym polem działań marketingowych w Internecie całego jej portfolio usług i produktów, obejmujących m.in. markę Plus, Cyfrowy Polsat, IPLA, Netia czy marki Telewizji Polsat. Natomiast Polsat Media może wesprzeć sprzedaż powierzchni reklamowych Interii.

Kupujemy dobrze prowadzony biznes o silnej pozycji na rynku internetowym. Doskonale pasuje do strategii Telewizji Polsat. Chcemy dostarczać atrakcyjne treści wszystkimi możliwymi kanałami dystrybucji. Dzięki Interii nasz kontent zyska kolejne pole eksploatacji. Nasza oferta dla reklamodawców zostanie wzbogacona o bardzo efektywne internetowe formaty reklamowe o szerokim zasięgu. Chcemy mieć silną pozycję na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. Liczymy zarówno na potencjał Grupy Interia, jak i jej pracowników, ich kompetencje i doświadczenie, które z pewnością pozwolą nam skutecznie realizować nasze ambitne cele.

Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat

Finansowanie transakcji przeprowadzone zostanie w całości ze środków własnych Telewizji Polsat.

Finalizacja transakcji uwarunkowana jest uzyskaniem przez Telewizję Polsat zgody Prezesa UOKiK na dokonanie koncentracji.

Doradcą prawnym Telewizji Polsat przy transakcji był Greenberg Traurig Grzesiak sp.k. a Trigon pełnił rolę doradcy finansowego.


Źródło: informacja prasowa Grupy Polsat 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF