...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie z nowym planem strategicznym, logo, oraz stroną www

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie

Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu wsparcia i umacniania pozycji wiodącego stowarzyszenia niezależnych agencji na całym świecie oraz nowego logotypu. W Polsce reprezentantem sieci jest Public Dialog.

Założona w 1995 r. IPRN jest obecnie jedną z największych globalnych sieci zrzeszających właścicieli firm oferujących swoje usługi w zakresie szeroko rozumianego public relations. Obecnie IPRN obecna jest w 105 najważniejszych miastach i 41 krajach, a jej członkowie odpowiadają za interesy firm z ponad 80 rynków wszystkich gałęzi przemysłu z różnych stron świata, m.in. Ameryki Północnej i Południowej, Europy Zachodniej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Dalekiego Wschodu i Australii. Tylko w ubiegłym roku do IPRN dołączyło dziesięć nowych agencji. To największy wzrost liczby członków od czasu jej powstania.

Stale koncentrujemy się na rozbudowie sieci i trosce o jak najlepszą jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów na całym świecie. Staramy się jeszcze bardziej dostrzegać ich globalne potrzeby oraz oczekiwania, i w związku z tym dokładamy wszelkich starań, aby mieć członków, którzy gwarantują niezbędne wsparcie, w każdym zakątku świata. Nasi członkowie, poza stałą troską o zapewnienie wysokiej jakości obsługi i doradztwa wszystkim swoim klientom w dowolnym czasie i miejscu na świecie, koncentrują się także na realizacji dobrych praktyk związanych z transferem wiedzy i wymianą doświadczeń.

Luis González, prezes IPRN

Aby podkreślić sukcesywnie zwiększający się zasięg swojej działalności, IPRN przy okazji świętowania 25-lecia, zdecydowała się na odświeżenie swojej marki poprzez nowe logo, bardziej dynamiczną stronę internetową i opracowanie pięcioletniego planu strategicznego, którego celem jest utrzymanie agencji członkowskich na czele komunikacji w świecie po epidemii COVID-19.

nowe logo IPRN
źródło: Public Dialog

Jeżeli koronawirus czegoś nas nauczył, to z pewnością tego, że świat staje się coraz mniejszy i coraz ściślej połączony, przez co komunikacja jest ważniejsza i bardziej potrzebna niż kiedykolwiek. Dzięki najlepszym praktykom, którymi podzieliliśmy się na ostatniej konferencji, nasi członkowie są doskonale przygotowani do świadczenia usług komunikacyjnych w nowej rzeczywistości.

Luis González, prezes IPRN

Co roku IPRN organizuje walne zgromadzenie i konferencję, które rokrocznie mają miejsce w różnych krajach świata. W tym roku odbędą się one od 6 do 10 listopada w Lizbonie, a ich gospodarzem będzie portugalski członek sieci, Central de Informaçao. Zgromadzenie koncentrować się będzie na wymianie najlepszych praktyk oraz nawiązywaniu wzajemnych kontaktów między właścicielami agencji członkowskich, których celem będzie omówienie możliwości biznesowych dla ich klientów. Ponadto, w ramach tegorocznego spotkania, w Palace Conde d’Obidos będzie miała miejsce wyjątkowa gala z okazji 25-lecia sieci, w której wezmą udział największe portugalskie autorytety.

Dzięki lokalnej wiedzy i globalnemu zasięgowi, właściciele agencji, będący międzynarodowymi ekspertami w wielu sektorach przemysłu, umacniają sławę IPRN jako światowego, konkurencyjnego organu pozyskującego globalne kontrakty. Za sprawą pozytywnych praktyk stosowanych przez jej członków, reputacja sieci staje się coraz lepsza, a jej działania co roku zyskują uznanie wśród firm z całego świata.


Źródło: informacja prasowa Public Dialog

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

International Public Relations Network (IPRN) zorganizowała swoje doroczne spotkanie w Polsce

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się studiami przypadków. Doroczne walne zgromadzenie IPRN pierwszy raz w historii sieci odbyło się w Polsce. Gościem honorowym podczas uroczystej Gali wręczenia nagród były prezydent RP Aleksander Kwaśniewski, który wygłosił przemówienie na temat transformacji ustrojowej Polski i roli komunikacji.

Agencja Public Dialog, będąca członkiem IPRN, zorganizowała zjazd przedstawicieli public relations w Warszawie. Profesjonaliści z 25 krajów spotykali się w stolicy Polski, w celu wymiany spostrzeżeń na temat globalnych trendów wpływających na branżę public relations, social media oraz zarządzania contentem. Zapoczątkowana w 1995 r. doroczna konferencja IPRN jest platformą wymiany najlepszych praktyk z różnych stron świata i odmiennych kultur. Podczas tegorocznego spotkania odbyło się wiele paneli dyskusyjnych i prezentacji na temat trendów PR w poszczególnych krajach.

„Przeprowadziliśmy debaty i dyskusje na temat skutecznych praktyk public relations i zarządzania treścią z naszymi członkami i ekspertami z kilkudziesięciu krajów. Wymieniliśmy wiele przydatnych informacji, dzięki którym możemy oferować lepsze strategie i poprawiać jakość usług”- powiedział Luis Gonzalez, Sekretarz Generalny IPRN.

Jesteśmy dumni, że możemy gościć agencje z całego świata w Warszawie. Nasza organizacja stoi w obliczu wielu zmian w obszarze PR i komunikacji, o tych zmianach dyskutowaliśmy podczas naszego spotkania. Świat profesjonalnych komunikatorów jest ekscytujący, a PR szczególnie jako dziedzina podlega szybkiej ewolucji, kluczowe jest by spotykać się i dawać przestrzeń do dyskusji” – powiedział Paweł Bylicki prezes IPRN i CEO agencji Public Dialog. “Skupiliśmy się na wymianie najlepszych praktyk, na tym jak wzmocnić naszą działalność, poprawić jakość serwisu, omówiliśmy strategie zarządzania agencjami. To spotkanie było produktywną, unikalną wymianą doświadczeń biznesowych.”– dodał.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii


Co roku jury składające się z członków IPRN wybiera najbardziej spektakularne projekty i realizacje. W tym roku po raz pierwszy w historii sieci uruchomiono nową kategorię – wideo roku. Jury przyznało nagrody i wyróżnienia w następujących kategoriach:

 

  • Project of the year – PR Concept, Estonia, projekt: Chepatitis
  • Agency video of the year – Binsfeld, Luxemburg
  • Best video of the year – Evercome, Spain
  • Best PR Agency of the Year – Binsfeld, from Luxemboug

 

Gość honorowy – Prezydent Aleksander Kwaśniewski

Podczas pięciodniowej wizyty w Warszawie, oprócz merytorycznych spotkań, uczestnicy mieli okazję poznać polską historię i kulturę. Odwiedzili najważniejsze miejsca stolicy, a wieczorem próbowali swoich sił w przygotowaniu polskich potraw biorąc udział w warsztatach kulinarnych.

Na uroczystej gali, gdzie wręczano nagrody dla najlepszych projektów, gościem honorowym był były Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej (1995 – 2005) Alensader Kwaśniewski. Wygłosił przemówienie na temat transformacji Polski po 1989 roku, a także roli komunikacji.

 

Kolejne spotkanie członków sieci IPRN odbędzie się za rok, w Lizbonie, którego gospodarzem będzie agencja Central de Informação.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF