Powstaje VYRAL – nowa agencja gaming marketingu
VYRAL to nowy gracz na rynku marketingu związanego z rozrywką elektroniczną. Agencję tworzą ludzie od wielu lat związani z gamingiem oraz esportem i mający w swoim zawodowym portfolio realizację wielkich, międzynarodowych wydarzeń sportowych, targowych, festiwalowych oraz esportowych, jakie odbywały się w ostatnich latach w Polsce.
Ludzie tworzący VYRAL nadzorowali i brali udział w organizacji m.in EURO 2012 w Piłce Nożnej, Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2016, Gymkhana GRiD czy Games Clash Masters.
Misją VYRAL jest kompleksowa realizacja projektów związanych z esportem i gamingiem. Kampanie marketingowe “uszyte na miarę” dla klientów przy użyciu gier wideo jako środka komunikacji to główne założenie firmy – bez względu na to czy mówimy o streamingu rozgrywek z profesjonalnego studia nagraniowego czy turniejach organizowanych zarówno online jak i w wielkich halach widowiskowych.
Członkowie VYRAL posiadają również bogate doświadczenie w kwestii rynku targowego. Indywidualna zabudowa, projekty stoisk oraz różnorakie aktywności promocyjne dla odwiedzających targi.
Nowa agencja świetnie wpisuje się w nowe trendy marketingu, gdzie gaming może być traktowany jako uniwersalny środek przekazu, a sam rynek gier i esportu jest dynamicznie rozwijającym się przemysłem rozrywkowym przyszłości.
Odpowiadając zapotrzebowaniu na dedykowane projekty gamingowe, szyte na miarę dla każdego klienta, stworzyliśmy VYRAL. Dzięki połączeniu doświadczenia z różnych branż, przygotowujemy projekty 360 w oparciu o najpopularniejsze wśród młodego pokolenia media i środki komunikacji . Gaming to nowy sposób na promocję marek.
Daniel Piątek, Prezes VYRAL
Rozrywka elektroniczna to morze możliwości – cały czas powstają nowe technologie oraz rozwiązania w dziedzinie zarówno samego gamingu, jak i transmisji internetowych. To bardzo obiecujący rynek, który nieprzerwanie się rozwija – coraz więcej firm i inwestorów dostrzega potencjał inwestycyjny drzemiący w tej branży.
Marcin Herra, Wiceprezes VYRAL
Większość światowych marek nie tylko związanych z przemysłem elektronicznym dostrzegło już potencjał sponsoringowy wydarzeń esportowych. Panująca pandemia i długie okresy kwarantanny sprawiły, że również mniejsze firmy funkcjonujące na rynkach regionalnych i krajowych zaczynają korzystać z tego kanału dotarcia z przekazem promocyjnym do swoich klientów. Bez wątpienia w nieodległej przyszłości ta rozrywka dogoni tradycyjny sport w zakresie zasięgów i lokowanych budżetów promocyjnych.
Jacek Oryl, Współzałożyciel VYRAL