Tag
Jakub Czerwiński
Prowadzenie biznesu w e-commerce bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów można porównać do chodzenia z zamkniętymi oczami. Pole bitwy o klienta jeszcze nigdy nie było tak konkurencyjne i skomplikowane, a walka o jego…
Adyen uruchamia rozwiązanie do walki z oszustwami na platformach typu marketplace
ADYEN, globalna platforma płatnicza wybierana przez wiele wiodących firm na świecie, uruchomiła dzisiaj funkcję Score. Firma jest pierwszą na rynku z rozwiązaniem opartym na uczeniu maszynowym, które sygnalizuje nietypowe działania i…
Nowoczesne zakupy – badanie i raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021” [RAPORT]
To już szósta edycja raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, wzbogacona o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków.
Hotel z widokiem na online
W wielu hotelach systemy rezerwacji i zarządzania to nadal oddzielne byty, a w niektórych miejscach obsługa zapisuje dane kart kredytowych gości na papierze. Tymczasem w erze post-COVID klienci oczekują szybkości i wygody na każdym kroku –…
Co stoi za pandemicznym zainteresowaniem kupnem mebli i dlaczego nikt nie przewidział tego trendu?
Z nowych danych GUS(1) wynika, że jedne z największych wzrostów sprzedaży detalicznej w ujęciu miesięcznym odnotowano w sektorze meblarskim. Ostatni rok Polacy wykorzystali jako okazję do poszukiwań nowych elementów wyposażenia domu. Na…
Co (u)gryzie e-commerce? 21 wskazówek dla e-commerce na 2021 rok [RAPORT]
Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma Cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej Ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się choć odrobinę zdigitalizować. Już w maju 2020 roku badania (m.in.…
Rusza 9. edycja e-Commerce Polska Awards [BRIEF PATRONUJE]
Już po raz 9-ty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ostatni rok to czas intensywnego i pełnego wyzwań rozwoju e-commerce, który…
Trendy, które będą dominowały w świecie handlu i płatności w 2021 roku
Nowe zwyczaje zakupowe i te związane z rynkiem płatności, które zaczęły kształtować się wiosną 2020 roku, nie tylko nadal obowiązują, ale widocznie wpisują się w krajobraz polskiego handlu detalicznego. Co więcej, niemal pewne jest, że…
Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020 [RAPORT]
Piąta edycja raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, wzbogacona w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport Izby Gospodarki Elektronicznej wykonała agencja badawcza Mobile Institute.