...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Z #RallyAtHome do rajdówki. Dystrybutor marki JBL w Polsce partnerem projektu FIA Rally Star

wirtualna kierownica

Celem przedsięwzięcia rozgrywanego w ponad 50 państwach jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców WRC. Projekt skierowany jest do młodych osób w wieku od 18 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest hasłem #RallyAtHome. Ambasadorami polskiej odsłony projektu są Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Projekt FIA Rally Star daje możliwość wybrania ścieżki rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz esportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji jest gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC.

Jako dystrybutor produktów JBL w Polsce zawsze chętnie wspieraliśmy i wspieramy przedsięwzięcia związane z marketingiem sportowym. E-sport to dla nas stosunkowo nowy obszar aktywności marketingowej, ale także biznesowej ze względu na nową serię słuchawek i głośników dedykowanych graczom JBL Quantum. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć projekt FIA Rally Star, który łączy świat sportu i esportu.

Magdalena Michulec z firmy Suport, dystrybutora produktów JBL w Polsce

W każdej z rund eliminacji uczestnicy są klasyfikowani globalnie, jednak ze względu na partnerstwo i zaangażowanie w projekt Polskiego Związku Motorowego, w sześciu rundach prowadzona jest dodatkowo „polska ścieżka eliminacji” zapewniająca awans do finału krajowego organizowanego przez PZM.

Finał rywalizacji esportowej rozegrany zostanie na Torze Modlin w dniach 25-26 września 2021. Najlepsze uczestniczki i najlepsi uczestnicy rywalizować będą na symulatorach firmy Ragnar. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantkę i reprezentanta Polski na zawody europejskie.

FIA Rally Star to już kolejny innowacyjny projekt organizowany i wspierany przez Polski Związek Motorowy. W poprzednich latach promowaliśmy kampanię „Girls on Track”, w ubiegłym roku w czasie pandemii COVID -19 zaangażowaliśmy się w promocje i wspieraliśmy Mistrzostwa Polski w Digital Motorsporcie, a dziś FIA Rally Star z dedykowaną ścieżką rywalizacji kobiet oraz rywalizacji e-sportowej jest zwieńczeniem naszego wcześniejszego zaangażowania i pokazuje zarazem, jak otwarte na nowe grupy odbiorców oraz innowacje jest środowisko motorsportu.

Michał Sikora, Prezes Polskiego Związku Motorowego

W tym samym czasie, 25-26 września rozegrane zostaną dwa finały rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy”, z których do europejskich kwalifikacji awansuje po dwie najlepsze reprezentantki i reprezentantów. Po finale europejskim kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata (FIA WRC) w sezonie 2025.

W części Wyzwania Digital za organizację odpowiedzialna będzie firma Ragnar Simulator, promotor PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport, działania marketingowe związane z zaangażowaniem marki JBL Polska koordynuje ESE Entertainment, organizacja esportowa związane z digital motorsportem, partner marketingowy Mistrzostw Polski Digital Motorsport.

JBL Polska wspólnie z ESE Entertainment przygotowali 4 konkursy promujące projekt FIA Rally Star. W każdym z nich do wygrania będą profesjonalne słuchawki gamingowe JBL Quantum 100, dzięki którym usłyszysz od najcichszych kroków do najgłośniejszej eksplozji. JBL QuantumSOUND Signature czyni każdą scenę wyjątkową, a każdego gracza lepszym. Więcej informacji dot. słuchawek znajduje się na stronie JBL.
Śledźcie social media PZM, to właśnie tam będzie można wziąć udział w konkursach!

https://www.facebook.com/pzmpl
https://www.instagram.com/official_pzm/
https://twitter.com/OfficialPZM

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF