Michał Dubisz został Country Managerem Bolt Food w Polsce

Michał Dubisz_Bolt Food

Michał Dubisz został Country Managerem Bolt Food, aplikacji do zamawiania jedzenia, w Polsce. Będzie odpowiadał za rozwój aplikacji i jej usług w kraju. Bolt jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Wcześniej przez 2 lata Michał Dubisz był związany z Bolt, najszybciej rozwijającą się europejską platformą miejskiej mobilności na świecie. Wraz z zespołem wprowadził w kwietniu do Polski aplikację Bolt Food. Aktualnie odpowiada za jej rozwój na poziomie strategii i jej wdrożenia. Na co dzień zajmuje się koordynacją prac w zespole, zarządza obsługą klienta i współpracą z partnerami. Wcześniej związany był z branżą finansową i inwestycyjną w EY i CAG.

To dla nas ogromna radość, że Michał przejął stery w Bolt Food w Polsce. Doświadczenie, wynikające z wprowadzenia aplikacji do polskich domów w tym wyjątkowym czasie, jakim jest pandemia, daje mi pewność, że nie ma wyzwań, których Michał by się nie podjął i zrealizował z sukcesem.

Linda Garder, Regional Manager Central and Eastern Europe w Bolt Food

Bolt jest jedną z najszybciej rozwijających się platform transportowych w Europie i Afryce z ponad 30 milionami pasażerów w 35 krajach. W 2020 Bolt rozszerzył działalność w Polsce – wprowadzając elektryczne hulajnogi do 10 miast i dostawy jedzenia z Bolt Food w Warszawie.

Czeka nas niezwykle ciekawy czas w branży delivery, konsumenci, kurierzy, restauratorzy i my przyzwyczajamy się do nowej normalności. Nasz biznes ride-hailingowy opiera się na efektywności i chcemy by obszar dostaw jedzenia działał na podobnych zasadach. Dlatego rozwój Bolt Food jako usługi i praca z zespołem nad poszukiwaniem rozwiązań, które wychodzą naprzeciw potrzebom naszych użytkowników i partnerów to teraz mój kluczowy cel.

Michał Dubisz o swojej nowej roli


Źródło: informacja prasowa Bolt 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bezkontaktowy odbiór – jak kurierzy odbierają bezpiecznie Twoje jedzenie z lokalu? #bezpiecznedowozy

#bezpiecznedowozy jak wyglądają

Lokale gastronomiczne zmagają się z nowymi wyzwaniami i szukają możliwości takiej organizacji pracy, by móc bezpiecznie realizować zamówienia w czasie walki z pandemią koronawirusa. Aby uspójnić procedury i pozwolić restauratorom na sprawne i bezpieczne realizowanie dostaw posiłków powstał Kodeks Dobrych Praktyk, czyli procedur pozwalających na #bezpiecznedowozy posiłków do zamawiającego. Jednym z jego kluczowych elementów jest bezkontaktowy odbiór posiłku z restauracji. Co to oznacza?

Koronawirus znacznie ograniczył możliwości branży gastronomicznej na całym świecie. W Polsce restauracje mogą jedynie realizować zamówienia na wynos lub z dostawą do klienta. Restauratorzy dokładają wszelkich starań, by ich posiłki spełniały nie tylko oczekiwania smakowe klientów, ale również najbardziej restrykcyjne wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Miejsca, które dołączyły do akcji #bezpiecznedowozy dodatkowo zobowiązały się także do przestrzegania, zaaprobowanego przez GIS, Kodeksu Dobrych Praktyk. Oznacza to, że zarówno dostawcy, jak i restauracje nie tylko dbają o dokładne zachowanie zasad higieny, ale również zapewniają bezkontaktowy odbiór z restauracji i dostawę posiłków do zamawiającego.

Procedury bezpieczeństwa

Dostawą zamówień restauracji, które dbają o #bezpiecznedowozy zajmują się osoby specjalnie do tego przeszkolone. Oznacza to, że kurierzy dokładnie znają procedury postępowania i wytyczne dotyczące w pełni higienicznej dostawy posiłków. Aby spełnić wymogi Kodeksu Dobrych Praktyk każdego dnia kurierzy przechodzą kontrole stanu zdrowia – dokonują pomiaru temperatury, składają oświadczenie dotyczące innych potencjalnych objawów chorobowych oraz ewentualnego kontaktu z osobami zarażonymi i dopiero po weryfikacji dokumentów mogą ruszać w trasę.

Kurierzy cyklicznie dezynfekują biuro oraz swoje narzędzia pracy, by zapewnić bezpieczeństwo zarówno sobie, restauratorom, jak i klientom. Dbanie o częste i prawidłowe mycie rąk, regularna dezynfekcja sprzętu takiego jak terminale płatnicze, kluczyki czy klamki oraz regularne monitorowanie stanu zdrowia, to podstawowe kwestie dotyczące zachowania higieny podczas bezkontaktowego transportu posiłków, tak po stronie kurierów, jak i restauratorów.

Bezkontaktowy odbiór jedzenia z lokalu – na czym to polega?

Bezkontaktowy odbiór zamówienia, to procedura wypracowana w okresie wzmożonej ostrożności, determinowanej globalną walką z pandemią koronawirusa. Zapewnia bezpieczeństwo zarówno pracownikom restauracji, jak i kurierom podczas odbioru przesyłki z lokalu, do dalszego transportu do klienta.

Bezkontaktowy odbiór polega na przekazaniu posiłku do transportu w taki sposób, by uniknąć bezpośredniej styczności obu stron realizujących zamówienie. Restauracje biorące udział w akcji #bezpiecznedowozy, stworzyły specjalne strefy buforowe do wydawania posiłków, znajdujące się w innym pomieszczeniu niż obsługa restauracji lub w bezpiecznej odległości od miejsca, w którym przebywają jej pracownicy.

Pracownik lokalu zanosi jedzenie przygotowane z zachowaniem ustalonych przez Główny Inspektorat Sanitarny zasad higieny do specjalnie wyznaczonej strefy. Kiedy tylko osoba przekazująca przesyłkę oddali się od tego miejsca, kurier odbiera posiłek, umieszczając go w zdezynfekowanej torbie, która ma za zadanie nie tylko utrzymać odpowiednią temperaturę dania, ale także zabezpieczyć higienicznie posiłek. Oczywiście kurier i obsługa restauracji kontaktują się wcześniej telefonicznie i obie strony wiedzą jakie dania należy wydać do bezkontaktowej dostawy.

Dzięki tej procedurze kurier nie ma bezpośredniej styczności z obsługą restauracji. Odpowiedzialne firmy gastronomiczne ograniczają kontakty między swoimi pracownikami z jednego prostego powodu – jest to najskuteczniejsza broń w walce z epidemią. Pozwala po prostu zachować zdrowie nam wszystkich: zamawiającym, kurierom i obsłudze restauracji.

Wspólna akcja #Bezpiecznedowozy

Więcej na temat zasad bezpieczeństwa dowozów posiłków można dowiedzieć się na stronie bezpiecznedowozy.pl. Znajduje się tam mapa lokali, które zachowują odpowiednie standardy bezpieczeństwa oraz Kodeks Dobrych Praktyk zarekomendowany przez Główny Inspektorat Sanitarny.

Partnerami akcji #bezpiecznedowozy są Stava, Związek Pracodawców HoReCa, Pizza Hut, Telepizza, Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy, New York Pizza Department, Makro, Makarun, Zdrowa Krowa, Meet & Fit Slow Food, 7th Street, Woody’s, HACCP Online oraz POSBistro.


Źródło: informacja prasowa Stava

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF