...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Home Couture – limitowana kolekcja domu mody Bolt Food

Bolt Food Home Couture_

Bolt Food stworzył limitowaną kolekcję bluz do pracy w domu. Home Couture to rewolucyjne rozwiązanie - zaprojektowane, by pozwolić użytkowniczkom i użytkownikom skupić się na pracy, a nie niepokoju, że zaplamią się podczas jedzenia swoich ulubionych potraw.

Praca z domu nadal pozostaje dla wielu preferowanym rozwiązaniem w czasie pandemii. Badania wskazują, że niektóre pracowniczki i pracownicy mogą nawet nigdy nie wrócić do biur w takim samym wymiarze czasu jak przed pandemią COVID-19. Dlatego Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność, by zaprezentować kolekcję bluz Home Couture. Unikalne wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdańska w aplikacji Bolt Food. Sprawia ono, że nawet gdy w pośpiechu czy przez nieuwagę jedzenie ubrudzi bluzę, plama będzie niewidoczna.

Kolekcja składa się z trzech stylowych wersji bluz:

  • Special Sauce – uwielbiana przez wszystkich mieszanka keczupu i majonezu, sprawdzi się podczas szybkiej przerwy na lunch w postaci burgera,
  • Pomodoro Rosso – klasyczny sos do pizzy z włoskich pomidorów San Marzano, kiedy serwetki zostały w torbie a masz tylko 10 minut między callami,
  • Kebab z Cebulą – świeże warzywa i aromatyczny sos zawinięte w delikatną pitę, ale nie zawsze w niej zostają.

Maksymilian MalickiPraca z domu ma swoje zalety i wady. Obserwujemy przyzwyczajenia naszych użytkowników, wsłuchujemy się w potrzeby i chcemy by stała się dla nich bardziej komfortowa. Dlatego zaprojektowaliśmy Home Couture, wierzymy, że to rewolucyjne podejście do stylizacji podczas pracy z domu pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu.

Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt

Jest to pierwszy projekt tego typu Bolt Food. Premierze kolekcji towarzyszy akcja – 3 osoby, które opublikują InstaStory potwierdzające, że zamówiły coś pysznego z Bolt Food do 27 czerwca, będą miały szansę otrzymać swój własny egzemplarz. Więcej informacji: @bolt_poland.


Źródło: Bolt

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego – symbol spotkania i chwil spędzonych razem.

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była wymownym spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzień łączą ludzi na całym świecie, niezależnie od przekonań i pochodzenia. Symboliczna kolacja w ramach kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” stała się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola, zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego.

Coca-Cola zaprasza do wspólnego stołu

24 czerwca, w letnią noc pod gwiazdami z widokiem na Pałac Kultury trzysta osób spotkało się przy wspólnym stole, na zaproszenie Coca-Cola i Placu Defilad. Gościom towarzyszyły opowieści Basi Stareckiej, dziennikarki, blogerki kulinarnej, o potrawach minionych 30 lat czasu transformacji. Epoki, kiedy intensywnie poznawaliśmy to, co nowe. Dzięki menu przygotowanemu przez stołeczne Studio CookUp goście przypomnieli sobie, co jedli w ciągu trzech ostatnich dekad, jak spotykali się z kuchniami z różnych stron świata, eksperymentowali z nowymi smakami i jak to jedzenie nas zmieniało. 

Świadkiem tych przemian była również Coca-Cola. Symbol pop-kultury, obecna na naszych stołach od kilkudziesięciu lat. Dla Polaków w tamtym czasie synonim wolności, radości, wielkiego świata. Dlatego mamy do niej szczególny sentyment.

Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”

Jako marka Coca-Cola od zawsze podkreśla i szuka tego, co nas łączy, co wspólne. W kampanii „Razem smakuje lepiej” zaprasza do celebracji chwil spędzonych razem. W reklamie towarzyszącej najnowszej kampanii widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje się właśnie wspólny posiłek. Znaczącym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga „What a wonderful world”.

Stół, do którego siadamy razem, to miejsce spotkania i dialogu. Zaproszenie kogoś do stołu, to okazanie szacunku i pokazanie, że możemy się różnić, możemy się nie zgadzać, ale szukanie dialogu, i punktów wspólnych, jest wartością nie do przecenienia. Fakt, że Coca-Cola przypomina nam o tym właśnie dziś – w czasach wielu podziałów, nadaje temu większego znaczenia.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola zaprojektowana przez Karola Radziszewskiego

Kampania „Razem smakuje lepiej” i symboliczna kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje” stały się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego, zatytułowanej „Konstelacje”. Sam artysta tak mówi o idei projektu: Wierzę, że ludzie mogą się połączyć, chociaż nieraz wymaga to nie lada gimnastyki, a czasem figur prawie niemożliwych. Czasem dzieli nas kosmiczna odległość, ale przy pewnym wysiłku możemy razem stworzyć konstelację ponad podziałami. Nawet jeśli na chwilę. Kultowa butelka Coca-Cola zamieniła się w obiekt sztuki z bardzo ważnego powodu. By dać impuls do zatrzymania się i zapytania – czy w codziennym biegu uważamy, żeby chwile spędzone razem były prawdziwe i autentyczne? Na ile jesteśmy otwarci i pełni szacunku, wobec tych, których nie znamy?

Karol Radziszewski, to jedna z najważniejszych postaci sztuki współczesnej w Polsce – malarz, performer, autor instalacji, fotografii i filmów video, laureat „Paszportu Polityki”. Pokazuje swoje prace na całym świecie, od warszawskiej Zachęty, przez nowojorskie New Museum aż po VideoBrasil w Sao Paulo.

Jesteśmy dumni z tej współpracy. Spotkanie Coca-Cola z artystą, który zabiera głos w ważnych sprawach społecznych i ujął w osobisty język sztuki przesłanie kampanii „Razem smakuje lepiej”, jest niezwykle inspirujące. To, co najważniejsze – spotkania między ludźmi, bywa ulotne, a może mieć wielką moc. Dialog z innymi, nawet jeśli wymaga przekraczania barier i pokonania różnic kulturowych, ma wielką wartość. Sztuka potrafi w niezwykły sposób oddać to, co ważne, a nieuchwytne, dlatego limitowana edycja Karola Radziszewskiego jest dla nas bardzo znacząca – mówi Ula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola. 

Zaangażowane podmioty w reklamę Coca-Cola

Polscy konsumenci mogą zobaczyć nową globalną reklamę marki od kwietnia do lipca w najważniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach szerokich działań marketingowych kampania jest widoczna również w sferze digital, wybranych kinach, u influencerów, prasie i materiałach POS. 

Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada zespół McCANN, za przygotowanie materiału w sferze digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR prowadzi Big Picture.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Premiera serialu Coca-Cola „Smaki bez granic” – międzykulturowe spotkania przy wspólnym stole

2 lipca miała miejsce premiera pierwszego odcinka serialu „Smaki bez granic” marki Coca-Cola. To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Cola po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”. Marka zaprosiła sześciu ambasadorów kampanii o międzynarodowych korzeniach do odkrycia jednych z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju i poznania ich lokalnych smaków.

„Smaki bez granic” – jedzenie otwiera nas na nowe doświadczenia i jest kluczem do poznania innych kultur

Serial dokumentalny „Smaki bez granic” to kolejna odsłona najnowszej kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”. Ideą przewodnią kampanii jest wspólny posiłek –  symbol łączenia, otwartości, wspólnoty i relacji między ludźmi. Siadając razem do stołu zapominamy
o różnicach i o tym, co nas dzieli. Cieszymy się spotkaniem i odkrywaniem tego, co nowe.  Jako marka, Coca-Cola od zawsze szuka tego, co nas łączy. Szczególnie w dobie narastających podziałów i eskalacji różnic, dialog przy wspólnym stole nabiera coraz większej wartości. Przecież niezależnie od kultur i przekonań, wszędzie na świecie ludzie siadają do wspólnego posiłku, by po prostu być razem.  

Do serialu „Smaki bez granic” Coca-Cola zaprosiła znanych blogerów, którzy pochodzą
z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce. W podróż po kraju czerwonym fiatem 125P wraz z prowadzącym Wiktorem Mrozikiem wybrali się: Samar – w połowie Libanka w połowie Polka, Kasia Mecinski – amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japoni, Mateo Brunetti – Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova
z Ukrainy. 

 

Ambasadorzy kampanii „Razem smakuje lepiej” odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, Warmii, Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim i na Kaszubach. Z dala od zgiełku miast i blisko natury, wzajemnie poznawali kulinarne zwyczaje. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również swoją rodzimą kuchnię. Eksperymentowali i łączyli różne smaki, by na koniec w miłej atmosferze wspólnie spędzić czas przy pysznym posiłku. 

„Smaki bez granic”. Odcinek 1

W pierwszym odcinku w podróż na Łemkowszyznę wyrusza z Wiktorem Kasia Mecinski. Kasia, która jest w nieustającej podróży w swoim życiu,  inspiruje ciekawością świata
i otwartością. Zatrzymają się z Wiktorem w pasiece, zajrzą do wędzarni gospodarzy Malowanych Wierchów – Kasi i Alberta, spróbują japońskich kanapek onigiri i odkryją, do czego prowadzą samotne drzwi na polanie w Beskidzie Niskim. Już oglądając pierwszy odcinek, ma się ochotę wyruszyć w poszukiwaniu nowych smaków i spotkań.

Wspólny posiłek – znak szczerości i otwartości 

Może się wydawać, że siadanie razem do stołu to codzienny, zwykły rytuał. A jednak ten prosty zwyczaj od zawsze wyraża naszą potrzebę komunikacji, interakcji, wspólnoty. Jako przestrzeń codziennych zdarzeń, niesie ze sobą szczerość. Rytuał dzielenia się jedzeniem jest tak naprawdę okazywaniem miłości, pokazywaniem, że o kogoś dbamy. Zapraszanie innych do stołu jest okazywaniem szacunku i gościnności.

„Smaki bez granic” podkreślają bezpośredniość, jaka towarzyszy spotkaniom przy stole. Nawet jeśli dzielą nas tysiące kilometrów, tak jak bohaterów serialu, wspólny posiłek pozwala pokonać te bariery i cieszyć się wspólnym czasem.

– Zaproszenie do wspólnego posiłku i gotowania, tak codziennej czynności, jest najlepszym sposobem na zawiązanie relacji i otwarcie się na nowe doświadczenia. Polska historycznie była krajem niezwykle różnorodnym etnicznie. To, czy będziemy doceniać bogactwo płynące
z różnych kultur na co dzień i sprawiać, by nasze stoły były różnorodne, otwarte, gościnne, zależy od nas samych. Coca-Cola od zawsze podkreśla twórczą i inspirującą energię pozytywnych emocji, również płynącą ze spotkań z innymi ludźmi. Wtedy można czerpać pełną radość z życia – mówi Ula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola. 

Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiej”

W kampanii „Razem smakuje lepiej” Coca-Cola zaprasza do celebracji chwil spędzonych razem. W reklamie widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnic kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas i zapomnieć
o potencjalnych uprzedzeniach. Wymownym akcentem spotu jest kultowa piosenka Luisa Armstronga „What a wonderful world”.

Zespół zaangażowany w produkcję serialu „Smaki bez granic”

Za kreację i koordynację serialu „Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję F25. Zespół produkcyjny serialu: Jarek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska,  Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery. Za planowanie, zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom. Partnerem medialnym jest Onet. Za przygotowanie strony projektu oraz materiałów kontekstowych wspierających produkcję video odpowiada Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Gdzie oglądać serial „Smaki bez granic“

Serial będzie można obejrzeć premierowo w każdy wtorek od 2 lipca do 6 sierpnia o godz. 14:00 na stronie głównej Onet. Odcinki programu będą też dostępne  na stronie smakibezgranic.onet.pl oraz vod.pl.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF