...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Michał Kukuła awansuje na Head of Programmatic w SalesTube

Michał Kukuła SalesTube

Michał Kukuła staje na czele działu Programmatic w agencji martech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialny za koordynację pracy w 10-osobowym zespole, automatyzację procesów mediowych, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze programmatic.

Z SalesTube Michał jest związany od 2016 roku. Przez ostatnie 2 lata jako Programmatic Buying Manager odpowiadał za pozyskanie i rozwój talentów, wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów spółki i rozwój oferty technologicznej i szkoleniowej. W ciągu 5 lat przeprowadził kilkaset szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarze programmatic buying.

Joanna Czekaj SalesTubeDecyzja o awansie Michała była podyktowana jego świetnymi wynikami w obszarze wdrażania innowacyjnych rozwiązań programmatycznych, jak i wysoko ocenianymi kompetencjami managerskimi. Cieszymy się, że Michał miał okazję przez ostatnie pięć lat spektakularnie rozwinąć się na naszych oczach i dziś jako lider przenosi zespół Programmatic na zupełnie nowy poziom.

Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube

Michał należy do grona certyfikowanych trenerów Display & Video 360, których w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest mniej niż 30. Ma na koncie dwie kampanie nagrodzone Srebrnymi EFFIE, liczne publikacje w raportach branżowych oraz wystąpienia na konferencjach. 8-letnie doświadczenie w branży mediowej zdobywał pracując z takimi klientami jak Media Expert, Amica, L’Oreal Polska, Land Rover & Jaguar, Wittchen czy Lenovo.


Źródło: SalesTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SalesTube i Labcon wydają Raport Social Media 2020/2021

Raport Social Media

E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok.

Nad raportem pracowały cztery zespoły kompetencyjne: contentowy (w tym relacji z influencerami), kreacji, mediowy oraz ad-techowy. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed marketerami.

Dzięki temu publikacja SalesTube i Labcon stanowi pierwszy tego typu kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości. Zawarte w nim rady dotyczą oswajania trendów, które rozwinęły się w ciągu ostatnich nietypowych miesięcy, ale też wyzwań, które są i będą aktualne. Wśród nich są m.in. cięcia budżetów czy wyróżnienia się w coraz bardziej przepełnionej przestrzeni digitalowej.

Wszyscy mieliśmy wątpliwości, czy decydować o zwrotach w strategiach social mediowych o 180 stopni, czy iść zgodnie z założeniami sprzed pandemii. Nikt jednak nie wątpił, że social media nie upadną, a wręcz odwrotnie – komunikacja z odbiorcą/konsumentem za ich pośrednictwem musi być zintensyfikowana. I tak się stało. Wiele firm przesunęło marketingowy środek ciężkości na platformy społecznościowe, a nawet pokusiło się o otwarcie swoich kont na nowych dla nich platformach. W rezultacie pandemia przyspieszyła przeniesienie komunikacji marek do świata online, przenosząc do niego również wielu (opierających się wcześniej przed wirtualnym kontaktem) konsumentów. W tym opracowaniu przedstawiamy, jak do tego doszło, jak zmieniły się social media i jak świat je wykorzystał. Mamy nadzieję, że będzie to też praktyczny przewodnik po narzędziach w platformach socialowych na najbliższe miesiące.

Marta Łysiak, Managing Director w Labcon

Raport jest efektem pracy zespołów, które pokrywają cztery obszary kompetencji w social mediach: contentu (w tym relacji z influencerami), kreacji, mediów i ad-techu. Nasze opracowanie wskazuje, jak połączyć i zaadaptować strategie 360 w czasach postpandemicznych. Tylko synergia działań i doświadczenia zarówno pod kątem optymalizacji kampanii jak i autentycznej komunikacji zjedna nam użytkownika.

Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube

Partnerem raportu jest IAB Polska, Magazyn Sprawny Marketing i Media & Marketing Polska.

POBIERZ PEŁNY RAPORT SOCIAL MEDIA 2020 /2021


Źródło: Informacja prasowa GroupOne
 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF