...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zmiany w strukturze działu kreacji Publicis Worldwide Polska

Nowi liderzy Publicis Worldwide Polska

Po objęciu przez Dagmarę Witek-Kuśmider zarządzania kreacją w Publicis Worldwide, agencja wprowadziła zmiany w strukturze działu. Transformacja ma przede wszystkim na celu lepszy i łatwiejszy dostęp Klientów agencji do wyspecjalizowanych usług, które są w jej ofercie. Jest także odpowiedzią agencji na zmiany, które zaszły na rynku i wymagają nowego podejścia.

Nowa struktura i sposoby jej działania opierają się na stworzeniu samozarządzających się zwinnych zespołów, szybko reagujących na wyzwania, kreatywnie rozwiązujących problemy, elastycznych kompetencyjnie. Ich liderami będą creative group heads, którymi zostali eksperci wyłonieni w ramach działu kreacji. Będą oni zarządzać 6 osobowymi zespołami składającymi się z kreatywnych z różnym doświadczeniem i talentami. Wszyscy liderzy mają na koncie kampanie dla największych polskich i globalnych marek, wiele wygranych przetargów, ale także nagród na festiwalach branżowych, odwagę do podejmowania wyzwań i sięgania w komunikacji po nieszablonowe rozwiązania.

Nowe stanowiska creative group heads objęli:

Joanna Jezierska – dotychczas senior copywriterka Publicis Worldwide. W reklamie od 2009 roku, wcześniej związana z produkcją filmową. Od 5 edycji jurorka w konkursie Papaya Young Directors, w którym pomaga młodym twórcom wejść do zawodu w branży reklamowej. Absolwentka socjologii i gender studies, zaangażowana w działalność organizacji kobiecych, fundacji #sexedPL i stowarzyszenia Otwarte Klatki. Wielokrotna laureatka nagród Effie, w tym w kategorii long-term.

Bartosz Jeglejewski – w Publicis Worldwide pracujący na stanowisku senior copywriter od maja 2017 roku. Zdobywał nagrody na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Kreatura oraz Golden Arrow. W reklamie szuka zawsze big idei i precyzji w dotarciu do klienta, dzięki najnowszym kanałom komunikacji. W swoich pomysłach stara się podkreślać społeczną rolę brandów i nawiązywać do aktualnych tematów oraz popkultury. Po pracy lubi buszować po Twitterze i najnowszych restauracjach, oglądać seriale poważne i te mniej poważne, kibicować Lewemu i spółce, kupować więcej książek niż kiedykolwiek zdoła przeczytać i sprawdzać, ile aktualnie kosztują bilety do Azji.

Paweł Murawski – do tej pory art director i designer. Grafik z zamiłowania i wykształcenia. Na początku swojej kariery mocno związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku kariery w reklamie związany z Publicis. Entuzjasta wszystkiego co kreatywne. Zdobywca Effie oraz wielokrotny finalista Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest. Uzależniony od dobrej czekolady, entuzjasta włoskiego calcio, fan twórczości Stanisława Lema, japońskiej mangi, architektury i typografii.

Agata Janulewska – dotychczas senior copywriterka z ponad 10-letnim doświadczeniem również jako strateg kreatywny. Pracowała z klientami z różnych sektorów, w szczególności z obszaru FMCG i branży beauty. W swojej pracy kładzie nacisk na synergię skutecznej strategii z wysokiej jakości kreacją. W 2011 testowała program European Advertising Certificate (EACA) przed wprowadzeniem go na rynek. Absolwentka filologii polskiej, która dużą wagę przykłada do kultury słowa. Prywatnie autorka tomiku poezji pt. „Szkoła rodzenia się”. Interesuje ją wszystko, co związane jest z kulturą i sztuką, a szczególnie muzyką: od technologii produkcji audio, przez pisanie tekstów dla muzycznych twórców, po występy na scenie – jako wieloletnia chórzystka ma na koncie m.in. występ w Philharmonie Haarlem w Holandii.

Tomek Ziemiański – multidyscyplinarny senior art director w agencji Publicis Worldwide od 2017 roku. Zdobywca nagród na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, MIXX, Effie, Golden Arrow oraz Kreatura. W swoim fachu stara się czerpać z najlepszych wzorców w sztuce wizualnej i łączyć je z obecnie panującymi trendami w reklamie i marketingu. Całość zamyka w idei adekwatnej dla potrzeb klienta. Po godzinach wielki pasjonat motoryzacji, jazdy na rowerze oraz podróży w mniej oczywiste miejsca, ale przede wszystkim ze szczególnym zaangażowaniem oddaje się sztuce i grafice.

Nowi liderzy Publicis Worldwide Polska
Źródło: Publicis Groupe Poland

Przeorganizowujemy agencję tak, aby Klienci byli w jej centrum. Stawiamy na proaktywność, zwinność, szybkość i współpracę. Sercem naszej agencji pozostaje kreacja, a mniejsze multidyscyplinarne i cross-działowe zespoły idealnie sprawdzają się w pracy zdalnej, gdzie nie liczy się praca „od do” ale jej efekty, innowacyjność, kreatywność i nieszablonowe podejście. Będzie nam łatwiej dzielić się wiedzą, budować eksperckość oraz partnerskie relacje wewnątrz agencji, w Grupie i z Klientami. Taki model pozwala w pełni wykorzystać możliwości i potencjał Power of One Grupy Publicis, bo do zespołów Klienckich możemy płynnie włączać ekspertów z różnych dziedzin – technologii, data science, influence, produkcji i mediów, tworzyć nowoczesne i transformacyjne rozwiązania biznesowe oraz komunikacyjne dla naszych Klientów.

Dagmara Gadomska, Managing Partner w Publicis Worldwide Polska

Publicis Worldwide Polska jest partnerem komunikacyjnym marek. 4 oddziały – Publicis Poland, Publicis Lion, Publicis Consultants oraz Publicis Health – dostarczają Klientom kompleksowe i najnowsze technologiczne rozwiązania przeznaczone do sprawnej, nowoczesnej i skutecznej komunikacji.
Specjaliści Publicis Worldwide pomagają klientom kreować ich unikalną propozycję, dbając o ich rozwój i o to, by ich wartość rosła dzięki wyróżniającej, spójnej narracji i długotrwałej relacji z konsumentem. Pozwalają markom znaleźć jedyny w swoim rodzaju sposób komunikacji i tworzą spójne doświadczenie na każdym etapie ścieżki konsumenckiej.


Źródło:  Publicis Groupe Poland

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF