...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dom produkcyjny JOHO realizuje spoty dla Comarchu

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Comarch. Kampania będzie emitowana przez cały październik w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny JOHO, za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa MIDO.

Comarch to jedna z najlepiej rozpoznawalnych i największych polskich spółek informatycznych – producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Motywem kampanii jest „Polska Chmura Aplikacji dla Firm” oraz dedykowane systemy informatyczne.

Reżyserem spotu jest Krzysztof Komander, będący jednocześnie scenarzystą, montażystą oraz twórcą m.in. reklamy dla Tesli. Warto dodać, że JOHO wyprodukowało nie tylko półminutowy spot, ale też cztery 15-sekundowe wersje. Każda z nich została opracowana dla określonej grupy specjalistów w dziedzinach: księgowości, handlu, obsługi zamówień/magazynu czy produkcji.

– Kampanię kierujemy do przedsiębiorców z sektora MŚP. Fabuła spotów opowiada o zmieniającej się rzeczywistości i reakcji na nią; tak jak przenieśliśmy zakupy do telefonów a biura do domów, tak też przedsiębiorcy przenoszą swoje firmy do środowiska chmurowego.

– opisuje Łukasz Jarecki, kierownik marketingu produktowego w Comarch.

Planowanie i zakup mediów powierzono agencji mediowej MIDO. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty będzie można zobaczyć przez cały październik w stacjach: TVN, TVN24 i Polsat, a także w programach sportowych. Integralną częścią kampanii są też działania w digital, w tym na platformach VOD (iPla, Player, TVN24 GO, YouTube) oraz największych portalach serwujących treści video. Kampania internetowa będzie również prowadzona w social mediach, wyszukiwarce Google oraz na setkach stron www i aplikacjach używanych przez przedsiębiorców. Za stworzenie koncepcji kreatywnej spotów odpowiadał zespół marketingu Comarch.

Dom produkcyjny JOHO oraz agencja mediowa MIDO są częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego wchodzą także: agencja reklamowa KEINO, agencja kreatywna FCB&theMilkman oraz platforma Sustainable Brands Poland.

Sebastian Nowak