...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE, zarządza 10 rynkami regionu

Izabela Albrychiewicz, związana z grupą WPP od ponad 24 lat, obejmuje nowo utworzone stanowisko po czterech latach w roli CEO GroupM Poland. Przez ostatnie dwa lata lokalne obowiązki łączyła z rolą Cluster Lead CEE, w ramach której wspierała rozwój kompetencji i oferty regionalnych biur GroupM.
Nowe podejście do zarządzania rynkami Europy Środkowo-Wschodniej zapewni GroupM lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Izabela Albrychiewicz, jako CEO CEE, będzie teraz aktywniej wspierać marketerów w realizacji ich celów biznesowych na poziomie regionu.

Skoncentrowane na wzroście i rozwoju klientów, współpracujące w ramach CEE rynki, zacieśnią współpracę na gruncie wymiany wiedzy, narzędzi i technologii.

– Taka integracja rynków Europy Środkowo-Wschodniej pozwoli lepiej wykorzystać ich łączną skalę, zwiększy wydajność i zapewni szybkość podejmowania decyzji. Otworzy także lepsze możliwości kariery dla naszych pracowników. Ten bliższy „alians” będzie służył obecnym klientom o zasięgu regionalnym (CEE) oraz pozwoli nam skutecznie wspierać biznes międzynarodowych klientów, którzy zdecydują się rozszerzyć działalność o rynki CEE – skomentował Josh Krichefski, CEO GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię – Izabela od jakiegoś czasu nieformalnie te zadania realizowała. Teraz jej rolę formalizujemy, dostrzegając jej wkład i fundamentalne znaczenie dla sukcesu GroupM w CEE .

– Jako Cluster Lead w CEE miałam szansę bliżej poznać i zrozumieć rynki regionu. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu ich liderów, widzę wielki potencjał bliższej współpracy i wymiany wiedzy oraz innowacji pomiędzy nimi. Ukonstytuowanie mojej nowej roli zbiega się z trendem regionalizacji struktur w obrębie działów marketingu, które tym samym szukają partnerów agencyjnych również na poziomie regionalnym. W nowej roli będę więc bliżej potrzeb reklamodawców i specyfiki globalizującego się rynku mediów – mówi Izabela Albrychiewicz – Na znakomitej większości rynków regionu GroupM jest największym graczem, z udziałem oscylującym wokół 30 proc. inwestycji reklamowych. Chciałabym, żeby w każdym z krajów, poza skalą marka GroupM była też pierwszym skojarzeniem szefów marketingu na hasło „efektywność i innowacje”.

Regionalna CEO GroupM zwraca też uwagę na makroekonomiczny potencjał regionu CEE, który w najbliższych latach będzie rozwijał się szybciej niż zachodnie gospodarki – pokazują to m.in. prognozy Komisji Europejskiej. Postawy konsumentów w regionie sprzyjają aktywności reklamowej m.in. branż retail, telekomunikacyjnej, FMCG czy farmaceutycznej. Inwestycjom reklamowym sprzyjała też m.in. rekordowo niska stopa bezrobocia na większości rynków CEE, wpływająca na budżety i aktywność konsumentów w kategorii dóbr trwałych.

::

GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki jak Finecast, Xaxis, plista czy INCA. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

MediaCom ogłasza ważne zmiany w kadrze managerskiej Worldwide, EMEA i UK

MediaCom awansował Nicka Lawsona, Josha Krichefskiego i Kate Rowlinson w szeregach kadry zarządzającej Worldwide, EMEA i UK. Wszystkie ogłoszone właśnie zmiany wejdą w życie we wrześniu.

Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz Global Client Practice Lead w MediaCom, zastąpi Toby’ego Jennera na stanowisku Worldwide Chief Operating Officer. Nick będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję Global Client Practice Lead. Nick pracuje w agencji od 28 lat, początkowo w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 roku.

Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 r., ostatnie trzy lata był CEO oddziału UK. Obecnie zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.

Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory przez Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna Managing Director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w UK agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach). 

– Nick, Josh i Kate nie mają sobie równych w dostarczaniu prawdziwie innowacyjnych rozwiązań i nie mam wątpliwości, że są najlepszymi kandydatami do poprowadzenia MediaCom do nowego ekscytującego  etapu rozwoju firmy. Przyczynią się też do wzbogacenia wiedzy eksperckiej oferowanej naszym klientom, pomagając im w osiągnięciu ich celów rozwojowych, zgodnie z dewizą People First, Better Results – komentuje Stephen Allan, Worldwide Chairman and CEO MediaComu.

Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF