...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najważniejszy jest człowiek. Wnioski z 7. edycji Masters&Robots

Możemy optymistycznie patrzeć w przyszłość, w której w naszym życiu na dobre zadomowi się sztuczna inteligencja i oparte na niej narzędzia. Na pytanie co jest ważne zdecydowana większość ekspertów z branży technologicznej odpowiada, że człowiek, a jego mądra współpraca z maszyną to klucz do udanej przyszłości. Wszelkie działania związane z regulacjami i rozwojem AI, ochroną klimatu czy biotechnologią powinny skupiać się właśnie na ludziach, ich potrzebach i przyszłości. Taki wniosek płynie z rozmów i wystąpień 7. edycji międzynarodowej konferencji Masters&Robots, organizowanej przez Digital University. Wyzwania stojące przed biznesem i współczesnymi przywódcami przyciągnęły uwagę prawie 1000 uczestników, którzy 18 października 2023 r. wysłuchali wystąpień takich ekspertów jak Scott Galloway, Monica Parker czy Aubrey de Grey.

 

Współcześni liderzy skutecznie wykorzystują zaawansowane technologie do
rozwiązywania trudnych wyzwań społecznych, takich jak poprawa zdrowia
publicznego, transformacja edukacji oraz rozwijanie zrównoważonych
przedsiębiorstw. Dzięki innowacjom technologicznym mają oni możliwość stworzenia
nowych rozwiązań, które mogą poprawić jakość życia wielu ludzi.

Scott Galloway przypomniał, że świat wielokrotnie rozczarował się wynalazkami,
które miały istotnie wpłynąć na życie człowieka. Zapowiadane były jako rewolucyjne i
zmieniające rzeczywistość, a z perspektywy czasu okazało się, że zostały
przecenione. Jednak do tej grupy na pewno nie będzie można zaliczyć sztucznej
inteligencji, która już dziś w bardzo istotny sposób wpływa na codzienne życie
człowieka, a także znacząco usprawnia procesy biznesowe.

– Sztuczna inteligencja jest przede wszystkim narzędziem oszczędzającym czas. To nie ona zabierze pracę,zrobi to ktoś, kto rozumie sztuczną inteligencję i umie się nią posługiwać. I dlatego już dziś powinniśmy uczyć się wykorzystywać narzędzia AI w naszych codziennych działaniach. Całkowicie podzielam entuzjazm profesora Gallowaya odnośnie możliwości jakie stwarza nam AI – dzięki niej możemy wykonywać prace, które dotychczas wymagały wieloletniego przygotowania. Teraz wszyscy możemy być programistami czy grafikami, jeżeli tylko nauczymy się z AI komunikować – mówi Jowita Michalska, prezeska Digital University.

Obecni na wydarzeniu eksperci rozważali, w jaki sposób mądrze wprowadzać
technologie do przedsiębiorstw i wykorzystywać ich potencjał, rozmawiano też o
podejściu do klienta w zautomatyzowanym świecie. Na Masters&Robots miała
miejsce premiera nowego raportu Grupy PZU, „Epoka nowych doświadczeń”,
przygotowanego we współpracy z Digital University. W publikacji przyjrzano się
trendom i technologiom, które obecnie mają największy wpływ na doświadczenia
klientów. Są to hiperpersonalizacja, omnichannel, automatyzacja, analiza i integracja
danych i ESG. Dominik Witek, członek zarządu PZU Życie SA, podkreślał, że już
teraz w obszarze CX wykorzystywane są technologie, które znacznie ułatwiają
budowanie relacji z klientami i usługobiorcami, a za rogiem czekają kolejne, jeszcze
bardziej zaawansowane rozwiązania.

Temat ESG wybrzmiał także w panelu InCredibles, w którym głos zabrali założyciele
„start-upów z misją”, czyli biznesów mających na względzie dobro planety i
społeczności. Rozmawiano o problemach, z jakimi mierzą się właściciele tych
biznesów, o sposobach wprowadzania zmian oraz o tym jak odróżniać
przedsiębiorców, którzy tylko deklarują, że chcą zmieniać świat, od tych którzy
rzeczywiście to robią.

– Młodym przedsiębiorcom, cytując Sebastiana Kulczyka, naprawdę nie jest już
wszystko jedno z kim, jak i dlaczego robią biznes. Ale co równie ważne, trzymając
się tych zasad, potrafią budować firmy nie tylko pożyteczne, ale także dochodowe i
atrakcyjne dla swoich inwestorów – podkreślił Jarosław Sroka, koordynator
InCredibles.

Głównymi partnerami 7. edycji Masters&Robots byli: InCredibles program
Sebastiana Kulczyka, BNP Paribas Bank Polska, PZU, Mastercard, VeloBank,

Google Cloud, IKEA, Fanuc, DBR 77 Robotics, e2v, HPE, Intel, Santander Bank
Polska i Janssen by Johnson & Johnson.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa era odpowiedzialnego przywództwa [Brief Patronuje]

"Co ma znaczenie?" To pytanie, które stawiamy na pierwszym miejscu w świecie pełnym trendów, sygnałów zmian i technologii. To pytanie jest kluczem do tworzenia organizacji, które nie tylko przynoszą zyski, ale również rozwiązują ważne problemy i tworzą wartości - dla swojego otoczenia, dla społeczeństwa, dla planety. O koncepcji odpowiedzialnego przywództwa i roli kompetencji przyszłości porozmawiamy 18 października podczas 7. edycji konferencji Masters&Robots w Warszawie. Wystąpią m.in. Scott Galloway, Monica Parker, Fabienne Goux-Baudiment, Jan Rosenow i Aubrey de Grey.

 

Czym jest odpowiedzialne przywództwo?

Świadomość, że wkrótce Ziemi może nie być lub nie dla wszystkich wystarczy na niej miejsca, powinna zmienić dotychczasowe myślenie, że natura jest czymś odrębnym od biznesu – mówi Fabienne Goux-Baudiment, jedna z czołowych futurystek na świecie, autorka idei planetyzacji, którą zobaczymy na Masters&Robots.

Odpowiedzialne przywództwo to podejście, w którym liderzy równie mocny nacisk jak na generowanie zysków kładą na tworzenie wartości dla społeczeństwa i planety. To efekt ewolucji sposobu myślenia o roli przedsiębiorstw i liderów w społeczeństwie, a także akceptacji faktu, że sukces biznesowy i tworzenie pozytywnego wpływu na otoczenie nie wykluczają się nawzajem.

Przywództwo oparte na wartościach to obecnie kluczowy czynnik budowy zaufania, który jest niezbędny do przyciągania inwestorów, klientów i kontrahentów. Inwestując w startupy, kierujemy się nie tylko zyskiem, ale także tym, jakie wartości reprezentuje firma i jej założyciele. Odpowiedzialne przywództwo jest również źródłem innowacji. Właśnie takie spółki wspieramy w naszym programie. W tym roku, finaliści VII edycji Incredibles zostali zaproszeni na scenę Masters&Robots, aby dawać przykład i inspirować. podkreśla Sebastian Kulczyk, twórca programu InCredibles, wieloletniego partnera konferencji Masters and Robots.

Nowocześni liderzy wykorzystują potencjał technologii do rozwiązywania skomplikowanych problemów społeczeństwa, takich jak zdrowie publiczne, edukacja czy rozwijanie zrównoważonych organizacji. Ciekawym przykładem jest startup Plan Be Eco, który stworzył narzędzie do raportowania śladu węglowego i pomaga organizacjom realizować cele zrównoważonego rozwoju, czy Rebread zajmujący się ratowaniem niesprzedanego chleba przed staniem się odpadem. Założyciele tych i innych startupów podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na scenie Masters&Robots w panelu InCredbiles.

 

7. edycja Masters&Robots

 

Wydarzenie organizowane przez Digital University odbędzie się 18 i 19 października w Warszawie i online. Na pierwszy dzień zaplanowane są wystąpienia i panele dyskusyjne w warszawskim kinie Luna, które będą dostępne również online. Drugi dzień to czas zdobywania praktycznej wiedzy podczas warsztatów MastersClass, a także konferencja online dla młodzieży ostatnich klas szkół średnich i studentów – Masters&Robots Youth.

Tegorocznej konferencji Masters&Robots towarzyszy hasło „What matters”. Eksperci z kraju i zagranicy będą rozmawiać o wyzwaniach stojących przed biznesem i współczesnymi przywódcami, o roli odpowiedzialnych liderów, kompetencjach przyszłości oraz o tym jak wybierać trendy i sygnały ważne dla naszej branży. Partnerami 7. edycji Masters&Robots są: InCredibles program Sebastiana Kulczyka – wieloletni partner konferencji, BNP Paribas Bank Polska, PZU, Mastercard, VeloBank, Google Cloud, Ikea, Fanuc, e2v oraz HPE i Intel.

Technologia jako narzędzie jest neutralna i to, jak jest wykorzystywana, zależy od ludzi. Stąd ważne jest, aby była rozwijana i używana z odpowiedzialnością i zrozumieniem jej wpływu na nasze życie i społeczeństwo. Dlatego w tym roku na Masters&Robots pytamy, co naprawdę się liczy? Jak ocenić i wybrać priorytety? mówi Jowita Michalska, prezeska Digital University. – W tym roku jeszcze bardziej otwieramy się na świat biznesu, podejmując temat innowacji i zmian, jakie mają na niego wpływ.  Odkryjemy znaczenie adaptacji do nowych trendów i technologii, aby pozostać konkurencyjnym na dynamicznym rynku, jednoczenie zmieniając krajobraz biznesowy, konsumencki i kulturowy.

 

 

Więcej informacji znajdą Państwo na: www.mastersandrobots.tech

 

Digital University to wiodąca organizacja edukacyjna w Polsce, oferująca liderom rynku doświadczenie edukacyjne na poziomie światowym oraz dogłębną wiedzę w dziedzinie cyfrowej transformacji i budowania cyfrowego sposobu myślenia. Jej beneficjentami są przedsiębiorcy i ludzie biznesu, zawodowo zainteresowani cyfrową transformacją oraz dzieci i młodzież, które poznają świat najnowszych technologii i rozwiązań zmieniających codzienne życie. Digital University wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami technologicznymi.​

Digital University

Pracownicy ocenili zaangażowanie firm na rzecz kondycji mentalnej na dwóję z plusem [BADANIE]

Zdrowie psychiczne pracownikow

O 58% wzrosła liczba dni, w trakcie których pracownicy przebywali na zwolnieniach z powodów problemów psychicznych – tak wynika z opublikowanego właśnie przez Mindy raportu „Wellbeing mentalny pracowników w Polsce”. Dla 46% Polaków życie zawodowe wpływa negatywnie na stan kondycji mentalnej – 60% badanych jest zestresowana, a połowa ma problem z wypaleniem zawodowym. Przez pogorszony nastrój biznes traci aż 36 dni pracy jednego pracownika w roku. Dlatego kluczowe jest, aby nie tylko leczyć, ale inwestować w wellbeing mentalny wspierający ważne aktywo jakim jest umysł, przykładowo przez coraz popularniejszy mindfulness.

Miesiąc wyjęty z kalendarza

Jak wynika z najnowszych danych, pogorszony nastrój w znacznym stopniu odbija się na wydajności pracowników. Średnio 5 godzin i 43 minuty pracy tracą oni tygodniowo z tego powodu, co w skali roku daje aż 36 dni. Statystyki udostępnione przez sieć Medicover na potrzeby raportu potwierdzają skalę tego problemu. Tylko w 2020 r. liczba konsultacji w zakresie zdrowia psychicznego wzrosła o ok. 50% w porównaniu z rokiem poprzedzającym. Skok ten był wyraźniej dostrzegalny w przypadku kobiet (60%) niż mężczyzn (47%).

Atmosfera w firmach odbija się na stanie mentalnym pracowników. Polskie społeczeństwo ma skłonność do przekornej zaradności. Świadomość tego, że zdrowie jest ważne wzrasta, jednak o tym jak dbać o zdrowie wciąż wiemy niewiele, a coroczne badania wykonuje zaledwie kilka procent Polaków. Świadomość to jedna sprawa, a gotowość podejmowania działań w oparciu o zrozumienie to kolejny próg.

Jacek Santorski, psycholog i psychoterapeuta

Pracownicy mają dużo różnych problemów w sferze dobrostanu mentalnego, jednakże niewiele robią, by poprawić swój stan. Na brak koncentracji skarży się 48% badanych, ale tylko co drugi z nich angażuje się w rozwiązanie tego problemu, a tylko połowa osób, która wskazuje, że nie radzi sobie w pracy ze stresem stara się temu przeciwdziałać. Co więcej, ponad ⅓ pracowników śpi mniej niż zalecane 7-9 godzin. – Jeżeli miałbym wskazać jeden, najważniejszy czynnik, od którego zależy wszystko, stan ducha, odporność, wydajność i przytomność w pracy, byłaby to higiena snu – dodaje Jacek Santorski. Co trzeci respondent (33%) deklaruje, że głównym powodem niepodejmowania aktywności mających poprawić swoją kondycję mentalną jest brak czasu, a 1 na 10 osób (11%) nie wie z kolei jak rozpocząć tego typu działania.

Wypalenie zawodowe jak grypa

Z badania przeprowadzonego przez Mindy wynika, że aż połowa pracowników miała w ciągu ostatniego roku problem z wypaleniem zawodowym. Co ważne, 1,5 raza częściej zjawisko to występowało wśród młodszych osób (25-35 lat) niż w grupie 46-55 lat. Warto pamiętać, że bez względu na pokolenie stres jest czymś stałym, a jego odczuwanie zmienia się na różnych etapach życia. Kluczem do sukcesu jest jednak umiejętność odpowiedniego radzenia sobie z nim, a odpowiednia profilaktyka łagodzi skutki wypalenia.

Dolegliwości psychiczne związane z kwestiami zawodowymi ostatecznie skutkujące wypaleniem zawodowym zostały uznane przez Światową Organizację Zdrowia jako problem medyczny oraz wpisany do międzynarodowej klasyfikacji chorób. W związku z tym, od 1 stycznia 2022 r. lekarze będą mogli na podstawie jego rozpoznania wystawić pacjentowi zwolnienie z pracy.

wypalenie zawodowe
Źródło: Mindy

Czy pracodawcy tylko wymagają?

Istotną rolę odgrywa wspieranie kondycji mentalnej zespołu, tym bardziej, że aż 85% badanych twierdzi, że pracownicy boją się zgłosić swojemu szefowi potrzebę wsparcia w leczeniu zdrowia psychicznego. Niewiele mniej, bo 81% twierdzi, że mają także obawy, by poprosić o wsparcie w obszarze profilaktyki. Możliwość zwrócenia się o pomoc czy otrzymanie „regeneracyjnego” dnia mogłyby zminimalizować czas przebywania przez zespół na zwolnieniach lekarskich.

Nie dziwi więc, że do jednej z przyczyn problemu związanego ze wzrostem liczby dni, w których trakcie pracownicy przebywają „na zwolnieniu” jest konieczność samodzielnego radzenia sobie z wpływem pracy na samopoczucie i poziom stresu. Prawie połowa pracowników nie zaobserwowała zwiększenia u pracodawcy działań i rozwiązań wspierających dobrostan mentalny ze względu na pandemię COVID-19. Kolejne 24% pracowników nie potrafi tego określić, a tylko 27% odpowiada twierdząco.

Rozpoczęła się nisza – wellness w biznesie. Nikt wcześniej nie interesował się tym, czy pracownik dobrze się czuje. Dziś to głównie szef HR jest odpowiedzialny za wellbeing pracowników. Już niedługo standardem będzie członkostwo w aplikacji dbającej o komfort psychiczny, a rozwiązania z obszaru dobrostanu mentalnego na stałe wpiszą się w planowany budżet HR.

Jowita Michalska, prezeska Digital University

Jak na razie pracownicy oceniają zaangażowanie swoich firm w sferze kondycji mentalnej średnio na 2,48 w skali od 1 do 5. Pracodawcy o zasięgu globalnym są oceniani lepiej od tych działających tylko w Polsce lub regionie. Tylko co piąta firma udostępnia narzędzia wspierające koncentrację, radzenie sobie ze stresem czy poprawę jakości snu.

Igor PielasWedług badania Mindy 76% pracowników jest zainteresowanych benefitami w obszarze wellbeingu mentalnego, a 42% wskazuje na aplikację typu mindfulness. Z aplikacją Mindy możemy przez 10-20 minut dziennie trenować swój umysł w uważności, poprawiać sen, efektywnie relaksować się czy poznawać swoje myśli, emocje i działanie mózgu. Podobnie jak uprawiamy sport dla lepszego zdrowia, tak możemy też rozwijać się w obszarze mentalnym. Wtedy łatwiej nam jest np. uspokoić głowę czy radzić sobie ze stresem. Wszystkie treści bazują na przebadanych metodach i są tworzone przez certyfikowanych trenerów, psychologów i ekspertów. Pracodawca otrzymuje także inne elementy wellbeingowego programu: webinary, gotowe techniki promocji oraz zanonimizowane raporty.

Igor Pielas, CEO Activy & Mindy

mindfulness
Źródło: Mindy

 

Większa uwaga na uważność

Jednym ze sposobów profilaktyki zdrowia mentalnego jest trening uważności. Działania mindfulness w firmach to jeszcze nowość, która może pomóc wyróżnić się pracodawcy. Aż 72% pracowników chciałoby z nich skorzystać, a ta potrzeba rośnie znacząco wśród osób zestresowanych. Co więcej, wpływa to na ocenę miejsca pracy – pracownicy, którzy posiadają dostęp do narzędzi treningu uważności 10-krotnie częściej oceniają pozytywnie zaangażowanie swojego pracodawcy w obszarze kondycji mentalnej (65% dobrych ocen w porównaniu do 6% dobrych ocen w grupie bez dostępu do takich narzędzi).

Treningi uważności nie są lekiem na całe zło, ale jego efekty zmieniają jakość życia prywatnego i zawodowego. Aż 2/3 spośród badanych, którzy praktykują mindfulness przypisuje mu oddziaływanie na lepsze samopoczucie. Dzięki praktyce 63% z nich odczuwa niższy poziom stresu, ponad połowa łatwiej się koncentruje, a 48% odczuwa u siebie wzrost empatii i życzliwości. 62% uważa z kolei, że inwestycja w mindfulness buduje kulturę organizacji.

mindfullness
Źródło: Mindy

Wraz z okolicznościami, zmieniają się oczekiwania pracowników w zakresie otrzymywanych benefitów. Wakacje pod gruszą? Tak, ale typu retreat – z medytacją i jogą. Aż 78% pozytywnie ocenia pomysł dofinansowania przez pracodawcę wyjazdów jogowych, medytacyjnych, retreatów. Taki benefit wydaje się idealny dla milenialsów i nowych generacji pracowników – to oni oceniają ten pomysł wyżej niż starsi koledzy i koleżanki. W tym przypadku wynik wśród kobiet jest o 13 punktów procentowych większy niż u mężczyzn.


Źródło: Mindy

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Technologia w nowym świecie – jak zaprowadzić harmonię? 5. edycja konferencji Masters&Robots „The New World Disorder” [BRIEF PATRONUJE]

The_New_World_Disorder

Pandemia zachwiała dotychczasowym porządkiem świata, ale też otworzyła drzwi do bezprecedensowych możliwości. Już 21-22 września w ramach konferencji Masters&Robots najbardziej uznani światowi eksperci będą rozmawiać o tym, jak odnaleźć się w nowym ładzie i czerpać ze spójnego połączenia pierwiastków ludzkiego i technologicznego. Wśród prelegentów znajdą się Maye Musk - ekspertka ds. trendów w żywieniu, Andrew McAfee - czołowy ekspert w dziedzinie zmian technologii w biznesie i świecie, Peter H. Diamandis - założyciel Singularity University, Aric Dromi - futurolog i filozof cyfrowy, a także Susan McPherson - ekspertka ds. odpowiedzialności korporacyjnej. Obok tematów związanych z automatyzacją, maszynami i sztuczną inteligencją ważne miejsca w dyskusji zajmą zagadnienia dotyczące zdrowia psychicznego oraz zrównoważonego rozwoju i zmian klimatycznych.

Co  empatia  ma  wspólnego  z  robotami  i  sztuczną  inteligencją?  Na  czym  polega  zrównoważone  przywództwo? Jak technologie mogą zapobiegać skutkom zmian klimatycznych? Na te i inne pytania  będzie  można  znaleźć  odpowiedzi  podczas  dwudniowej  konferencji  Masters&Robots,  której  tegoroczny  motyw  przewodni  brzmi:  „The  New  World  Disorder”.  Wydarzenie  odbędzie  się  online.  Przewidziano różne formuły spotkań, m.in. dyskusje roundtables, spotkania VIP oraz sesje Q&A.

Tematem,  który  w  dobie  pandemii  szczególnie  nabrał  na  znaczeniu  i  będzie  poruszany  również  w  ramach  konferencji,  jest  zdrowie  psychiczne.  Społeczeństwa  odczuwają  negatywne  skutki  długofalowego  stresu,  lęku  i  zachwianego  poczucia  bezpieczeństwa,  a  organizacje  stają  przed  wyzwaniami związanymi z zadbaniem o dobrostan pracowników i ich odporność również w wymiarze  psychologicznym.  Budowanie  nowego  porządku  należy  więc  zacząć  od  wielowymiarowego  wzmocnienia  ludzkiej  kondycji  oraz  relacji  interpersonalnych. Lockdowny,  izolacja  fizyczna  i  postępująca  transformacja  cyfrowa  przyczyniły  się  również  do  rozwoju  rozwiązań  MedTech,  które  wpisują się w krajobraz przyszłości. Jak zatem czerpać z nich już dzisiaj i jak wpłyną na społeczeństwa  i ich funkcjonowanie?

Konferencja  będzie  okazją  do  poruszenia  też  takich  wątków  jak  deep  fake,  networking,  automatyzacja  czy  interakcje  ludzi  i  maszyn.  Szeroki  wachlarz  tematów  pozwoli  uczestnikom  zapoznać się z najbardziej bieżącymi trendami i wyzwaniami, a prelekcje prestiżowych postaci świata  nauki, biznesu i technologii dostarczą inspirującej wiedzy i rzeczowych wskazówek. Pomogą poznać,  zrozumieć  i  wdrożyć  nowoczesne  rozwiązania  przydatne  w  postpandemicznej,  wymagającej  uporządkowania codzienności.

Pandemia  zmieniła  bieg  historii,  również  tej  biznesowej.  Wiele  organizacji  miało  poczucie,  że  niespodziewanie  znalazło  się  w  chaosie,  z  którym  trzeba  sobie  jak  najszybciej  poradzić.  W  post covidowej  rzeczywistości  nadal  nie ma  pełnego  porządku,  pojawiają  się  kolejne wyzwania,  a  świat  biznesu musi zrobić duży krok do przodu, by nadążyć choćby za postępującą transformacją cyfrową.  Konferencja  Masters&Robots  stwarza  unikatową  szansę  na  poszerzenie  perspektywy  i  zdobycie  wartościowego  know-how.  Poruszana  tematyka  obejmuje  wiele bieżących  i  ważnych  wątków,  poczynając  od  środowiska  naturalnego  i  zmian  klimatycznych  aż  po  automatyzację  i  sztuczną  inteligencję.

  Jowita  Michalska,  CEO  Digital  University,  organizator  konferencji  Masters&Robots

Podczas tegorocznej edycji konferencji pt. „The New World Disorder” wystąpią m.in.

  • Andrew  McAfee  – czołowy  ekspert  w  dziedzinie  zmian  technologii  w  biznesie  oraz  na  świecie;  Autor  bestsellerów  New  York  Timesa;  współzałożyciel MIT  Initiative  on  the  Digital  Economy and Principal Research Scientist, MIT Sloan School of Management
  • Poppy Crum –  ekspertka w dziedzinie innowacji opartych na technologii i ewolucji człowieka.  Adiunkt  Uniwersytetu  Stanforda,  główny  naukowiec  w  Dolby  Laboratories,  neurobiolog  i  technolog
  • Aric Dromi – Futurolog, filozof cyfrowy, ekspert ds. Przyszłości przemysłu samochodowego ● Esra’a Al Shafei – aktywistka walcząca o prawa człowieka, założycielka i dyrektorka Majal.org sieć platform cyfrowych, które wzmacniają głosy zaniżone i zmarginalizowane.
  • Peter H. Diamandis –Założyciel Singularity University, założyciel i prezes XPRIZE, jeden z „50  największych liderów świata” – według magazynu Fortune
  • Susan  McPherson  – Ekspertka  ds.  Odpowiedzialności  Korporacyjnej,  CEO  w  McPherson  Strategies, Anioł Biznesu (Angel Investor)Dariusz Jemielniak – Ekspert Zarządzania Strategicznego i HR w Spółkach Technologicznych,  Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University, Członek Rady Nadzorczej  Fundacji Wikimedia i Escola S.A., Seryjny Przedsiębiorca”
  • Maye Musk –  Światowej sławy ekspertka ds. trendów w żywieniu, modelka, przedsiębiorca i  autorka bestsellerów

Konferencja Masters&Robots  stanowi  jedno  z  najistotniejszych  wydarzeń  poświęconych  transformacji  cyfrowej  i  trendom  związanym  z  nowymi  technologiami  w  tej  części  Europy.  Bogaty  program i ekspertyza wielu zaproszonych gości są wartościowym źródłem cennego know-how.

Bilety do nabycia:  https://mastersandrobots.tech/


Źródło: Digital University

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#KiszlukRozmawia 38 – Jowita Michalska, Digital University

#KiszlukRozmawia Jowita Michalska

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Jowitą Michalską z Digital University.

 

 

Grzegorz Kiszluk