...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trwa nabór do programu stypendialnego „65 na 65” Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej

Totalizator Sportowy

Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej kieruje ofertę stypendialną do studentów, którzy posiadają motywację do mierzenia się z nowymi wyzwaniami i rozległą wiedzę w swojej dziedzinie studiów oraz dobre wyniki w nauce. Zgodnie z regulaminem zgłoszenia przyjmowane są od osób, które mają nie więcej niż 26 lat, ze specjalizacją na kierunkach ścisłych, technicznych, technologiczno-informatycznych, np. informatyka, programowanie, zarządzanie bazami danych, grafika gier komputerowych, cyberbezpieczeństwo, matematyka, ekonometria, automatyka, robotyka, mechatronika, systemy sztucznej inteligencji (SI) lub pokrewne. O przyznanie stypendium mogą ubiegać się studenci zarówno uczelni publicznych, jak i niepublicznych, studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych. Kandydaci powinni posiadać średnią ocen ze studiów nie niższą niż 4,0 i nie mogą pobierać stypendiów od innych podmiotów z wyłączeniem tych ujętych w regulaminie.

Wartość stypendium wyniesie łącznie 18 000 zł brutto. Stypendyści będę je otrzymywać w comiesięcznych transzach w wysokości 1500 zł brutto w okresie od października 2021 r. do września 2022 r. Całkowita wartość programu to blisko 1,2 mln zł.

Atutem przy rekrutacji będzie posiadanie osiągnięć w dziedzinie związanej z kierunkiem studiów, a także otwartość na realizację zadań wymagających współpracy zespołowej. Stypendyści w ramach „Jubileuszowego programu stypendialnego 65 na 65” będą mogli przeznaczyć środki na dalszy rozwój i pogłębianie swoich zainteresowań – m.in. poprzez kursy, zakup sprzętu komputerowego lub oprogramowania, opłaty rekrutacyjne, opłaty konkursowe, zakup podręczników i inne elementy mające wpływ na rozwój stypendysty w jego dziedzinie.

Dla stypendystów przewidziano udział w wydarzeniach i projektach edukacyjno-społecznych organizowanych przez Totalizator Sportowy oraz Fundację LOTTO im. Haliny Konopackiej.  Ponadto 10 wybranych uczestników programu otrzyma ofertę 3-miesięcznego płatnego stażu w Totalizatorze Sportowym.

Program jest finansowany ze środków pochodzących ze sprzedaży zdrapki JUBILOTKA. Ścieralna loteria o tytule nawiązującym do Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego jest dostępna w sprzedaży w punktach LOTTO od 25 marca 2021 roku. Koszt jednego losu wynosi 10 zł, a na graczy czekają wygrane na kwotę aż 23 870 000 zł, w tym główna wygrana w wysokości 465 000 zł.

Szczegółowe informacje o „Jubileuszowym programie stypendialnym 65 na 65”, w tym regulamin, są dostępne na stronie www.fundacjalotto.pl. Wnioski o stypendium można składać wyłącznie drogą elektroniczną w generatorze wniosków dostępnym poprzez stronę www.fundacjalotto.pl/65 w terminie od 25 marca do 30 czerwca 2021 r. włącznie. Przy rejestracji w generatorze wniosków należy wybrać opcję „osoba fizyczna”. Wybrani stypendyści zostaną poinformowani o kwalifikacji do programu w terminie do 31 sierpnia 2021 r., a informacja o przyznanych stypendiach będzie opublikowana na stronie www.fundacjalotto.pl/65.

Jubileusz 65-lecia Totalizatora Sportowego

Od 65 lat przeżywamy #WielkieChwile z Totalizatorem Sportowym, największym mecenasem sportu
i kultury w Polsce, właścicielem marki LOTTO, pod którą od kilkudziesięciu lat spółka oferuje najwyższej jakości gry liczbowe i loterie pieniężne z największymi wygranymi na rynku. W historii Totalizatora Sportowego nie bez znaczenia są liczby: 25 stycznia 65 lat temu Totalizator Sportowy rozpoczął działalność, a w tym roku tego dnia oficjalnie wystartowały jubileuszowe obchody 65-lecia pod hasłem #WielkieChwile; Ambasadorem Jubileuszu został Robert Lewandowski – najlepszy piłkarz świata i jeden z najlepszych piłkarzy w historii polskiej piłki nożnej.

Od tego dnia wszyscy Polacy mogą także odwiedzać dedykowaną tej wyjątkowej rocznicy stronę internetową www.wielkiechwile.pl; 25 lutego wystartował konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia spółki, który przypomina artystyczną tradycję polskiej sztuki plakatu, zakorzenionej w Totalizatorze Sportowym od początku jego istnienia. 25 marca Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, której firma jest fundatorem, uruchomiła „Jubileuszowy program stypendialny 65 na 65”, skierowany do 65 najzdolniejszych studentów, których pasją są nowe technologie. 25 kwietnia poznaliśmy z kolei wyniki konkursu na jubileuszowy plakat Totalizatora Sportowego, które ogłoszone zostały na www.totalizator.pl.


Źródło: LOTTO

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Duże wzmocnienia w zespołach na dziesięciolecie Galaktusa

Galaktus

Mateusz SzukajtKiedyś to były agencje, teraz już nie ma agencji… takich jak kiedyś.

śmieje się Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Przez dziesięć lat wiele się zmieniło w kwestiach związanych z komunikacją. Przede wszystkim zwiększyły się potrzeby klientów i poszerzył się obszar działań, a także wzrosło zapotrzebowanie na skoordynowane kampanie obejmujące różne typy mediów.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Maciej Szamborski

Wraz ze zdobywanym doświadczeniem rosły nasze kompetencje oraz apetyty na dalszy rozwój.

Cały czas poszukujemy nowych wyzwań, w których nie tylko możemy się sprawdzić, ale również działać wydajniej, odpowiadając na potrzeby stale zmieniającego się rynku.

Maciej Szamborski, CMO Galaktus

Jednym z takich projektów jest Galaktus Games, które skupia się na tworzeniu gier planszowych. Najnowszą produkcją jest Green Hell: The Board Game – adaptacja popularnej gry survivalowej, która w całości została opracowana przez zespół Galaktusa.

Od listopada zeszłego roku prężnie działa też zespół QA, którego powstanie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Zwiększa on ponadto kompetencje firmy jako agencji gamingowej.

Galaktus Quality Assurance

Galaktus QA zajmuje się prowadzeniem testów funkcjonalnych i lingwistycznych gier wideo na PC i konsole. Zadaniem pięcioosobowego zespołu pod przewodnictwem Dawida Kozłowskiego jest dbanie o to, aby gry ukazywały się jak najlepiej dopracowane. Aktualnie Galaktus QA współpracuje z trzema studiami gamedevowymi, wykonując testy funkcjonalne ich tytułów.

Dla Dawida ważne jest także wsparcie regionu, z którego wywodzi się Galaktus.

Dawid KozłowskiCieszę się, że mogliśmy zbudować zespół QA w głównym biurze Galaktusa w Białymstoku. Proces rekrutacji potwierdził wysoki poziom umiejętności i potencjał kandydatów z regionu. Sądzę że ich wykorzystanie w ramach Galaktus QA może przyczynić się do rozwoju branży gamedev na Podlasiu. Dla mnie osobiście jest to ciekawe wyzwanie zawodowe i szansa stworzenia od podstaw zespołu, który efektywnie i bezpośrednio pomaga studiom developerskim w procesie produkcji gier wideo.

Dawid Kozłowski, Head of Quality Assurance Department

Nad jakością gier czuwa Monika Orłowska, Marcin Zadykowicz, Adam Mroczek i Michał Krawczeniuk – ludzie, których łączą wspólne zainteresowania, miłość do gier i talent w wynajdywaniu błędów.

Social Media Department

Mateusz CzerwińskiŻadna kampania komunikacyjna nie będzie efektywna bez działań w mediach społecznościowych.

Trąci to banałem, ale osiągnięcie odpowiednich wyników i sukces w dotarciu do dobrze sprofilowanych odbiorców wcale banalne nie jest. Kiedyś wystarczyło wrzucić post na Facebooka; obecnie zaplanowanie i przeprowadzenie efektywnej kampanii wymaga nie tylko znajomości stale rotujących trendów, ale też umiejętności analizy danych, wyciągania z nich wniosków i posługiwania się odpowiednimi narzędziami.

Mateusz Czerwiński, Head of Social Media Department

Niedawno zespół odpowiedzialny za działania social media został wzmocniony przez Karola Skindziera, który już od ponad dekady rozwija swoje umiejętności w zakresie komunikacji w internecie. Przez ten czas Karol z powodzeniem współpracował między innymi z takimi markami jak Biedronka, Cyfrowy Polsat czy Durex. Swoim doświadczeniem wspierał mniejsze firmy lokalne, ale i ogólnopolskie, doskonale kojarzone brandy.

Mateusz CzerwińskiDotychczasowe doświadczenie Karola oraz jego nietuzinkowa osobowość pozwalają wierzyć, że w roli Social Media Specialist odnajdzie się najlepiej, jak to tylko możliwe.

Przełoży się ono również na lepiej sprofilowaną opiekę nad naszymi klientami.

Mateusz Czerwiński, Head of Social Media Department

PR Department

Mateusz SzukajtOd samego początku istnienia Galaktusa stawialiśmy na kompleksowość. Nasi klienci otrzymują maksymalnie szeroki wachlarz działań, który ma spełniać założone przez nich cele.

W zakresie komunikacji bardziej tradycyjne działania public relations dalej są ważne, ale ich zakres został znacznie poszerzony.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Do Michała Filipka i Mateusza Gołębia z polskiego zespołu Public Relations dołączył Paweł Kozierkiewicz, związany z branżą gier od ponad 20 lat. Karierę zaczynał jako autor w magazynach Reset i Secret Service, prowadził redakcje w takich serwisach jak gry.wp.pl, Niezgrani.pl, czy gram.pl. Był także współzałożycielem cyfrowego magazynu o grach wideo – Gamer.mag. W ostatnim okresie pracował w ECC Games S.A. na stanowisku menedżera ds. Marketingu i PR.

Mateusz Szukajt

Działania public relations już od dawna nie ograniczają się do informowania mediów o nowościach. Coraz częściej obejmują także bliską współpracę z influencerami.

Z roku na rok pojawia się coraz więcej gier, które muszą walczyć o atencję odbiorcy. Większe szanse na sukces mają te produkcje, którym prowadzone są profesjonalne kampanie komunikacyjne. Podobna sytuacja ma również miejsce w segmencie sprzętowym.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus

Business Development

Zadaniem działu prowadzonego przez Miłosza Białasa jest pozyskiwanie nowych klientów lokalnych i zagranicznych. Do weterana polskiej branży gier wideo dołączyły dwie osoby – Karolina Kowalewska i Piotr Modzelewski.

Karolina przez sześć lat pracowała w Grupie Interia na stanowisku Senior Account Managerki, gdzie zajmowała się obsługą domów mediowych i sprzedażą produktów digitalowych. Piotr Modzelewski z grami wideo jest związany od kilkunastu lat. Pierwsze poważniejsze kroki dziennikarskie stawiał w podcastach i artykułach publikowanych na blogu konsolowiec.pl, następnie był odpowiedzialny za cykl „Gość Niedzielny” na portalu PSX Extreme, oraz jego kontynuację i podcasty, publikowane w ramach PaD TV. W ostatnich latach pracował na stanowisku Player Support Specialist w 11 bit studios oraz jako Project Manager w Roboto.

Miłosz BiałasNa przestrzeni ostatniego roku Galaktus znacząco zwiększył swoje kompetencje oraz zakres oferowanych usług – naturalnym, kolejnym krokiem było więc zasilenie działu Business Development.

Nowi surferzy Karolina i Piotr umożliwią dotarcie z naszą ofertą nawet na kraniec Układu Słonecznego.

Miłosz Białas, Head of Business Development Department

Galaktus i gamingowy wszechświat

Agencja cały czas rozwija się na polskim i międzynarodowym rynku. Wzmocnienie na rynku rosyjskim już jest widoczne – od kilku miesięcy Galaktus kompleksowo obsługuje tam także markę PNY. Jest to wynik rozwoju współpracy z marką, którą Galaktus od ponad roku obsługuje na rynku polskim.

Mateusz SzukajtNaszym celem od zawsze było tworzenie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi i końcowymi oraz tworzenie i rozwijanie najlepszych produktów.

Od kilkunastu miesięcy prowadzimy sprzedaż dystrybucyjną i detaliczną produktów gamingowych naszych klientów. Wierzymy, że dzięki naszej wiedzy o świecie graczy, a także doświadczeniu w prowadzeniu kampanii 360 i rozwijaniu sprzedaży najlepszy okres w historii firmy mamy jeszcze przed sobą.

Mateusz Szukajt, CEO Galaktus


Źródło: Galaktus

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Prawie 45 tys. zapisów i ponad 27 tys. uczestników. „Akademia PARP” świętuje jubileusz i rosnącą popularność

e-learning Akademia PARP

„Akademia PARP” prowadzona jest w ramach Centrum Rozwoju MŚP – projektu Agencji, który skupia się na działaniach związanych z edukacyjnym wsparciem dla przedsiębiorców i budowaniu kompetencji miękkich. Zainteresowani poszerzeniem wiedzy mogą korzystać z interaktywnej platformy www.akademia.parp.gov.pl, na której obecnie dostępnych jest 19 kursów, a do końca roku przybędzie jeszcze 13 nowych szkoleń. Największym zainteresowaniem cieszą się te z obszaru marketingu i doskonalenia umiejętności miękkich, z których w sumie korzysta ponad połowa wszystkich kursantów, ale do ich dyspozycji są także niewiele mniej popularne kursy z obszaru prawa, zarządzania czy finansów.

Szkoleniem, które bije rekordy w Akademii, jest to pt. „Jak założyć własną firmę”. Skorzystało z niego ponad 6 tys. osób. Na pewno na jego popularność wpłynął fakt, że prowadzenie własnego biznesu interesuje coraz większą liczbę Polaków, ale to przede wszystkim dobrze zaprojektowany kurs, który po prostu spełnia oczekiwania przyszłych przedsiębiorców. Dużym zainteresowaniem cieszy się także szkolenie „Media społecznościowe w biznesie” z prawie 5 tys. zapisów i „Umiejętności interpersonalne”, na który mamy ponad 3,7 tys. zgłoszeń.

Michał Polański, dyrektor Departamentu Wsparcia Przedsiębiorczości, koordynator „Akademii PARP”

Rosnąca popularność

W ciągu ostatniego roku funkcjonowania Akademii w nowej ulepszonej wersji, powiększyła się liczba zapisów na kursy. W lipcu 2019 r. było to ponad 4 tys. osób, dziś już ponad 27 tys. To prawie 7-krotny wzrost. W sumie uczestnicy Akademii spędzili na jej szkoleniach 66 tys. godzin. Akademia wydała też ponad 18 tys. certyfikatów ukończenia kursu. Ponadto, w czasie epidemii koronawirusa COVID-19 „Akademia PARP” obserwuje bardzo duży wzrost popularności kursów online. Średni tygodniowy przyrost wynosił dotychczas 380 osób, a obecnie jest on trzykrotnie większy.

Kursy są dobrze oceniane przez uczestników – średnia nota, na którą składa się ocena poziomu merytorycznego, wygląd i oprawa graficzna, oraz to, czy kurs jest interesujący i angażujący dla odbiorców, to 4,7 na 5 punktów. Do najwyżej ocenianych należą: „Umiejętności kierownicze”, „E-commerce i marketing internetowy” oraz „Prawo pracy w MŚP”.

W Akademii PARP uczestnicy sami mogą zaproponować nowy kurs. Zaakceptowane pomysły następnie przechodzą trzypoziomową ścieżkę, która obejmuje przygotowanie wkładu merytorycznego, rozpisanie scenariusza technicznego oraz przygotowanie modułów
e-learningowych.

Uczymy się przez całe życie

Do 2023 roku rynek kursów e-learningowych osiągnie wartość ok. 286 mld dolarów przy rocznej dynamice wynoszącej ok. 5 proc. wynika z raportu „E-learning trends 2019” przygotowanego przez platformę Docebo.

Rynek technologii edukacyjnych mocno przyśpieszył. Powstaje wiele platform do nauki zdalnej, takich jak edX, Udemy czy Coursera. Za cyfrową transformacją w świecie nauki stoją między innymi takie czynniki, jak postępująca cyfryzacja życia publicznego, większa mobilność i elastyczność społeczeństw czy powszechny dostęp do nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość.

Michał Polański, dyrektor Departamentu Wsparcia Przedsiębiorczości, koordynator „Akademii PARP”

Przeciętna tzw. długość życia zdobywanych dziś umiejętności to 4-6 lat. Nieustanne szkolenie jest zatem konieczne, nie tylko, by pozyskiwać nową wiedzę, ale też, aby ta wcześniej zdobyta była aktualna. Z tego też powodu pracownicy oraz klienci stali się bardziej wymagający względem platform szkoleniowych. Mają dostęp do zasobów, wiedzą, jak wygląda profesjonalny e-learning i jak wykorzystać narzędzia takie, jak kursy e-mailowe, e-booki, kursy wideo czy bootcampy prowadzone online. Pracodawcy platform e-learningowych natomiast mierzą się z nowymi wyzwaniami, do których wlicza się utrzymanie talentów, wdrażanie nowych technologii w biznesie czy retencja pracowników.

Nie bez znaczenia w wyborze metody samokształcenia jest wiek respondentów. Z raportu GUS „Kształcenie dorosłych” wynika, że reprezentujący pokolenie Z (w wieku 18-24 lat) stanowią najliczniejszą grupę osób (94 proc.), które z chęcią czerpią wiedzę z programów komputerowych i Internetu. Korzysta z niej zaledwie 50 proc. osób w wieku 65-69 lat.

Do najważniejszych zalet tej formy kształcenia zaliczamy efektywność szkoleń, możliwość śledzenia postępów kursanta, oszczędność kosztów czy dostępność materiałów niezależnie od miejsca i czasu. Wymaga ona jednak posiadania stałego łącza internetowego, odpowiedniego sprzętu i biegłości w poruszaniu się w cyfrowym środowisku, co może stanowić problem dla osób starszych. Znaczenie ma również potrzeba ciągłego podnoszenia kwalifikacji, którą wg. analizy Docebo deklaruje ponad 70 proc. pracowników. W Polsce w ciągu ostatniego roku 63 proc. pracowników ukończyło co najmniej jeden kurs podnoszący kwalifikacje.  

Michał Polański, dyrektor Departamentu Wsparcia Przedsiębiorczości, koordynator „Akademii PARP”

E-learning w biznesie

Ankietowani przez Fundację Obserwatorium Zarządzania wśród zalet e-learningu w biznesie wymieniali niższe koszty szkolenia, możliwość uczenia się w dowolnym czasie i miejscu, sprawne przeszkolenie osób w krótkim terminie czy szybkość i łatwość dostępu do wiedzy (raport „Wykorzystanie nowych technologii w uczeniu”). Jednak nowoczesne metody jej przekazywania mają również wady: brak interakcji pomiędzy trenerem a uczniem czy opór wielu osób przed nowymi formami szkoleń.

Najwięcej (65 proc.) firm wybiera nagrania audio i wideo. Zaraz za nimi plasują się webinaria wybierane przez prawie połowę respondentów (48 proc.). M-learning natomiast, czyli szkolenia z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, stanowi w Polsce obszar, którego potencjał nie został jeszcze w pełni odkryty, mimo dynamicznego wzrostu liczby użytkowników smartfonów i tabletów oraz rosnącego udziału młodszych pokoleń na rynku pracy. Wychodząc temu naprzeciw „Akademia PARP” planuje stworzenie aplikacji mobilnej. Na podstawie algorytmu mierzącego zainteresowania uczestnika, aplikacja będzie dostarczać dopasowane do potrzeb materiały i integrować usługi, które oferuje PARP w ramach Centrum Rozwoju MŚP czyli szkolenia online, stacjonarne, webinary, szkolenia wideo itd.

 


Źródło: Informacja prasowa Akademia PARP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego – spot otwierający jubileusz

O powstaniu Banku zdecydował dekret założycielski. Dokument został podpisany 7 lutego 1919 r. przez Józefa Piłsudskiego, Naczelnika Państwa, Ignacego Paderewskiego, premiera Rzeczypospolitej i Huberta Ignacego Linde, ministra poczty i telegrafów. Była to odpowiedź władz młodego państwa na rodzącą się potrzebę zbudowania banku oferującego Polakom łatwy dostęp do usług finansowych. W jakich okolicznościach doszło do podpisania tego historycznego dekretu? To i więcej pokazuje jubileuszowy spot PKO Banku Polskiego. Zobacz spot 100 lat śmiałych decyzji!

Wiek pełen zmian

Nowy spot to podróż po świecie śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego. Mieszając kostiumową retrospekcję z cyfrową przyszłością podkreśla skalę zmian, jakie w ciągu stu lat zaszły w Banku i wokół niego. Opowieść zaczyna się 7 lutego 1919 r, gdy do Warszawy przybywa Józef Piłsudski, aby podpisać dekret powołujący Pocztową Kasę Oszczędności, dzisiejszy PKO Bank Polski. W tle widać tętniącą życiem ulicę – przekrój społeczny mieszkańców, automobile czy dorożki. Rozkrzyczany goniec próbuje sprzedać najnowsze wydanie gazety, wokół śpieszący gdzieś ludzie, gdy nagle słychać głos o przyjeździe do Warszawy marszałka Piłsudskiego. 

Przez historię przeprowadza nas współczesny narrator – w tej roli znany aktor Adam Cywka, który widzów wraz z zaciekawionym tłumem z ulicy zabiera w podróż w przyszłość. Otwiera kolejne przestrzenie sygnalizując ważne etapy w rozwoju Banku – nowatorskie produkty, wielkie inwestycje czy fintechowe rozwiązania.

Efekt imponujący

Spot był niecodziennym wydarzeniem. Plan zdjęciowy wyglądał imponująco. Pojawiały się tam unikalne maszyny i zabytkowe pojazdy, m.in.  ford z 1917 r., najstarsza sprawna w Polsce ciężarówka marki Daimler z 1913 r. czy samochód marszałka Piłsudskiego – oakland z 1917 r. W nagraniu spotu z okazji jubileuszu PKO Banku Polskiego udział wzięli jego pracownicy, którzy oprócz aktorów wystąpili w roli statystów
Przedsięwzięcie było otoczone opieką aż 45 rekonstruktorów historycznych.

Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk, jako First ID wspierał go Wiktor Mentlewicz („Miasto ˇ44”, „Ida”, „Zimna wojna”). Operatorem był Piotr Uznański, a o kostiumy aktorów zadbała Ewa Gronowska („Sztuka kochania”, „Bogowie”, „The Coldest Game”). Scenografią zajął się Marcin Płaszczyk a muzyką – Rafał Żak. Spot wyprodukował dom produkcyjny Watch Out Studio. O postprodukcję zadbał Platige Image. Strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.

Spot w wersji 45-sekundowej będzie emitowany w TV, kinach i internecie , a w 90-sekundowej w kinach i internecie. Kampania potrwa do końca lutego 2019 roku.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF