...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

BMW Tworzy nową definicję luksusu i ZAPRASZA SWOICH KLIENTÓW DO BMW Excellence club.

BMW Group Polska zaprasza klientów do świata ekskluzywnych doświadczeń BMW Excellence Club. Członkowie zyskają możliwość udziału w wyjątkowych, szytych na miarę wydarzeniach motoryzacyjnych, muzycznych, kulinarnych i artystycznych.

 

Luksus zdefiniowany na nowo

BMW Group redefiniuje pojęcie luksusu, koncentrując się na niepowtarzalnych doświadczeniach i wolności wyboru, która pozwala cieszyć się chwilą.
Każda podróż z marką jest niezwykła, a teraz wzbogacona zostanie o nowe spektrum wyjątkowych przeżyć. Od dziś mogą przekonać się o tym właściciele wybranych modeli BMW, dołączając do BMW Excellence Club.

Wyjątkowe momenty dla miłośników sztuki życia

BMW Excellence Club to program dla osób otwartych na odkrywanie nowych pasji i poszukujących niezapomnianych emocji. Do Klubu mogą dołączyć właściciele najwyższych modeli BMW: BMW serii 7, BMW i7, BMW X7, BMW serii 8, BMW M8 oraz BMW XM, którzy dokonali zamówienia najwcześniej w roku 2022.

– Odkrywanie tego, co niedostępne dla innych i jednocześnie stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach sztuki życia, którzy świadomie podejmują decyzje – to kwintesencja BMW Excellence Club. W BMW Group na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów, dając im możliwość wyboru i koncentrując się tym samym na ich radości i oczekiwaniach. Jestem przekonany, że nasz program umożliwi im eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób i dostarczy wyjątkowych wrażeń, które pozostaną z nimi na całe życie – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW w Polsce.  –  Zapraszając klientów do świata BMW oferujemy nie tylko możliwość zakupu samochodów i powiązanych z nimi usług, ale także wyjątkową interakcję z marką poprzez dostarczanie niepowtarzalnych doświadczeń. Tak postrzegamy współczesny luksus, którego oczekują właściciele najwyższych modeli z naszego portfolio.

Nowy wymiar pasji poza schematami

Dzięki BMW Excellence Club właściciele wybranych modeli BMW odkryją nowe wymiary luksusu, pasji i stylu. W maju członkowie Klubu będą mogli uczestniczyć w 76. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes. Natomiast dla fanów klasycznej motoryzacji interesującą propozycją będzie Concours d’Elegance Villa d’Este, gdzie w pięknej scenerii włoskiego jeziora Como zaprezentowane zostaną zabytkowe samochody.
Co więcej, uczestnicy programu zyskają możliwość korzystania z oferty BMW M Driving Experience, czyli kursów szkoleniowych, które pozwalają zdobyć zaawansowane umiejętności z zakresu bezpiecznej i dynamicznej jazdy w różnych, także skrajnych warunkach drogowych czy na torach wyścigowych. A doskonałą ku temu okazją będą jazdy testowe modelami BMW wyposażonymi w napęd xDrive w austriackim Solden.
Ponadto BMW Excellence Club zapewni członkom bilety VIP na wydarzenia muzyczne, a pasjonaci sztuki będą mogli uczestniczyć w projekcie BMW Art Club realizowanym we współpracy z czołowymi polskimi instytucjami kultury i artystami. Nie zawiodą się także koneserzy wykwintnej kuchni podczas spotkań z najlepszymi mistrzami sztuki kulinarnej.
Jednocześnie każdy fan marki otrzyma możliwość uczestnictwa w przedpremierowych pokazach nowych modeli BMW.
Więcej o BMW Excellence Club pod na stronie bmwexcellenceclub.pl. Aby dołączyć do Klubu, należy skontaktować się ze swoim Dealerem BMW, który przedstawi wszystkie korzyści programu BMW Excellence Club.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kacper Studencki nowym Dyrektorem Marketingu BMW w Polsce

Kacper studencki

Od 1 stycznia 2022 r. stanowisko Dyrektora Marketingu BMW w Polsce objął Kacper Studencki. W nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej marki BMW.

Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku Brand Managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.

Kampanie realizowane przez prowadzony przez niego zespół przyczyniły się do sukcesów biznesowych BMW i były wyróżniane prestiżowymi nagrodami branżowymi, w tym m.in. EFFIE, Golden Arrow czy Mixx Awards. Długofalowa strategia komunikacji doprowadziła do osiągnięcia w 2021 r. silnej pozycji marki w segmencie premium, co znalazło odzwierciedlenie w zajęciu najwyższej lokaty z perspektywy rozpoznawalności marki (Brand Monitor, marki premium, GfK 2021), pożądania marki (TGI, Q1-Q3 2021) oraz wśród zapytań w wyszukiwarce Google.

Kacper Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby. Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony, gdzie jako Communication Manager odpowiadał za komunikację marki w kanale Retail (ATL, BTL, CRM).

 


Źródło: BMW

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF