...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

Agencja Kamikaze, która chętnie wspiera działania charytatywne, w tym roku we współpracy z fotografem Jakubem Woźniakiem opracowała projekt limitowanej edycji kalendarza na 2019 rok. Sprzedaż aukcyjna kalendarza zasili tegoroczne konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kalendarz powstaje od 10 lat, z inicjatywy Jakuba Woźniaka. Pojawiają się w nim znane osoby, które na zaproszenie fotografa udostępniają swój wizerunek do zdjęć. Wszyscy partnerzy biorący udział w tym projekcie współpracują pro bono.

W tegorocznej edycji kalendarza pojawią się m.in. Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Maffashion czy Grzegorz Hyży. Powstały w limitowanej liczbie 27 sztuk kalendarz jest licytowany na aukcjach, z których dochód w całości zasila konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Liczba wydrukowanych w danym roku egzemplarzy jest zgodna z numerem danego finału WOŚP. Kalendarze można zakupić tylko na licytacjach WOŚP.

Agencja Kamikaze przygotowała zarówno cały projekt i oprawę graficzną tegorocznego kalendarza jak i layout poświęconej mu strony internetowej, na której znalazły się m.in. informacje o kalendarzu i link do aukcji: www.kalendarzwosp.pl.  

Do tegorocznej edycji kalendarza swojego wizerunku użyczyli: Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Piotr Stramowski, Alan Andersz, Wojtek Łozowski, Maffashion, Grzegorz Hyży, Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, FitLovers, Tomek Torres, pomysłodawca projektu Jakub Woźniak oraz Kamil Domasik, zwycięzca ubiegłorocznej aukcji dot. udziału w kalendarzu WOŚP 2019.

Kamikaze to działająca od 13 lat agencja digitalowa z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oréal, Kaufland, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF