...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Patrycja Herbowska w Kantarze

uściśnięcie dłoni

W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Patrycja Herbowska. Objęła stanowisko Head of Analytics Practice.

Patrycja Herbowska będzie zajmować się dalszym rozwojem wsparcia działu Analytics dla wszystkich domen badawczych Kantara.

Patrycja dołącza do nas jako Head of Analytics Practice w bardzo ważnym momencie. Dynamiczny rozwój w takich obszarach jak Analytics i Data Science jest dla nas kluczowy. Patrycja, jej wiedza i kierowanie tymi obszarami, gwarantują wysoką jakość i coraz szersze efektywne wykorzystanie ich w naszych codziennych pracach z Klientami.

Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Patrycja Herbowska, pracowała wcześniej w Nielsen i Gfk.


Źródło: Kantar

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Antecka dołączyła do Kantara

jak grać odpowiedzialnie

W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Agnieszka Antecka. Objęła stanowisko Creative Domain Operational Lead.

Agnieszka Antecka będzie wspierać szefową domeny Creative Katarzynę Lewińską zarówno w pracy bieżącej, jak i rozwijaniu aktywności consultingowej Kantara w obszarze creative.

Jestem przekonany, że Agnieszka, ze swoim ogromnym doświadczeniem i wiedzą na temat efektywności komunikacji, jest osobą, która widocznie wzmocni nasz rozwój Domeny Creative. Jej świeże spojrzenie będzie także istotnym elementem w naszej strategii stałego rozwoju nowych rozwiązań z zakresu testowania kreacji i efektywności przekazu komunikacyjnego.

 Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Agnieszka Antecka pracowała wcześniej w Ipsos oraz Ferrero Polska Commercial.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Perez-Getka Brand Business Developer w Kantarze

Agnieszka-Perez-Getka

Agnieszka Perez-Getka dołączyła do domeny Brand Guidance kierowanej przez Patryka Polkowskiego na stanowisku Brand Business Developer. W zespole będzie zajmować się rozwojem nowego biznesu.

Bardzo się cieszę, że Agnieszka dołączyła do Kantar Polska. Jej doświadczenie i perspektywa niewątpliwe wzmocnią nasze strategiczne działania, szczególnie w obszarze badań marki. Agnieszka doskonale rozumie i zna z autopsji potrzeby naszych klientów oparte na kompleksowych usługach badawczych i doradczych, które aktywnie chcemy wzbogacać o elementy pogłębionej analizy z obszarów data i marketing science.

Kamil Michalski, General Manager Kantar Polska

Agnieszka ma długoletnie doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu badaniami konsumenckimi, głównie w sektorze FMCG. Z badaniami związana od ponad 15 lat, zaczynała w SMG/KRC Poland, a następnie przez większość swojej kariery zawodowej pracowała jako Insights Manager w Unilever, PZU i Pepsico.


Źródło: Kantar Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF