...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rewolucja w mediach gamingowych startuje już za tydzień! VTV – nowatorska telewizja internetowa dla graczy

VTV_logo

Co sprawiło, że MTV zyskało status ikonicznego medium 40 lat temu? Zrozumienie współczesnych ludzi, ich potrzeb i nowoczesnych, eksperymentalnych form muzycznych przy jednoczesnym rozpoznaniu ich ponadczasowości. Dzisiaj najbardziej przyszłościową pod każdym względem formą spędzania czasu jest gaming. VTV stanie się oknem do tego świata zarówno dla zagorzałych graczy, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tym medium. To stacja pełna pasjonatów, wykorzystująca możliwości globalnej sieci i płynąca wraz z trendami narzuconymi przez współczesne subkultury. Nadciąga rewolucja i nowa jakość wśród mediów gamingowych!

VTV to codzienność obracająca się wokół gamingu jako stylu życia. Nieliniowa, nowoczesna telewizja internetowa, współpracująca z najlepszymi dziennikarzami, influencerami i ekspertami z dziedziny gier i esportu. Zapraszamy na relację z rewolucji, która dzieje się na naszych oczach na całym świecie. Otwieramy oczy na kierunek, który już teraz osiągnął niespotykaną skalę i już wkrótce stanie się najważniejszym nurtem w mediach.

https://youtu.be/GLQ7B23vKNI

Wysokiej jakości materiały wideo i teksty publicystyczne, wywiady, recenzje, streamy na żywo i treningi prawdziwych graczy – to wszystko tylko u nas. VTV to nowoczesna, atrakcyjna i zrównoważona rozrywka. Wsiadaj z nami i jedziemy ku przyszłości!

Pomysłodawcą i założycielem VTV jest Wojtek Krzemień – specjalista ds. nowych mediów i marketingu z 20 letnim doświadczeniem w branży. Wydawca serwisów Brief.pl, BriefEsports.pl oraz VigilantMagazine.com. Wojtek zebrał wokół siebie solidną redakcję i współpracowników składającą się z wieloletnich dziennikarzy i influencerów, którzy wspólnie tworzyć będą to innowacyjne medium.

Więcej szczegółów już 28 czerwca, kiedy ruszy kampania crowdfundingowa VTV na platformie Beesfund! Jest okazja, aby wspólnie z VTV budować przyszłość mediów gamingowych w Polsce.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Holo4Labs z sukcesem zakończyło kampanię crowdfundingową i pozyskało maksymalną zakładaną kwotę 1,2 mln zł

Holo4Labs

Holo4Labs oferuje innowacyjne oprogramowanie laboratoryjne bazujące na goglach rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2 zintegrowanych z oprogramowaniem Thermo Scientific™ SampleManager LIMS™ (Laboratory Information Management System) – systemem do zarządzania informacjami i procesami operacyjnymi w branży laboratoryjnej. Rozwiązanie m.in. digitalizuje pracę laboranta, oszczędzając czas i zwiększając jego bezpieczeństwo. Umożliwia także odejście od papierowych i analogowych procedur, ograniczając ryzyko błędów i wskazując na ewentualne zagrożenia. Laborant pracując w goglach Microsoft HoloLens 2 w oparciu o pojawiające się hologramy, zachowuje wolne ręce do bieżącej obsługi urządzeń badawczych.

Z wielką radością przyjęliśmy informację o błyskawicznym zakończeniu kampanii crowdfundingowej, która trwała tylko dziesięć dni. Bardzo dziękujemy wszystkim Inwestorom za okazane zainteresowanie i zaufanie, które są dla nas powodem do satysfakcji, ale jednocześnie zobowiązaniem do dalszej ciężkiej pracy. Wierzymy w efektywne osiągnięcie zakładanych celów z oferty i systematyczną budowę wartości Spółki z korzyścią dla jej wszystkich udziałowców.

Przemysław Budnicki, Prezes Zarządu Holo4Labs

Spółka operuje na rynkach rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz rzeczywistości mieszanej (MR). Technologie te w odróżnieniu od popularnej rzeczywistości wirtualnej (VR) nakładają hologramy na otoczenie użytkownika i prezentują mu przed oczami wszystkie dane na jednej nieskończonej wirtualnej przestrzeni 3D. Według danych Allied Market Research, prognozowany CAGR wartości rynku MR w latach 2017-2024 przekracza 75 proc. i zakłada wzrost do 5,4 mld USD w skali świata.

Globalna sytuacja epidemiologiczna niewątpliwie przyspieszyła trend wzrostu zainteresowania tematem wydajności i efektywności laboratoriów. Z drugiej strony przedsiębiorstwa z szeregu branż prowadzących działalność badawczą, chociażby w obszarze norm jakości, coraz bardziej zwracają uwagę na kluczowy aspekt bezpieczeństwa laborantów. W naszej ocenie podobne zjawiska mają szansę stać się trwałym długoterminowym trendem.

Przemysław Budnicki, Prezes Zarządu Holo4Labs

Oferta Holo4Labs jest przeznaczona dla całej branży laboratoryjnej, czyli: ochrony zdrowia, farmacji, przemysłu, branży spożywczej i pozostałych. Znaczenie podobnych rozwiązań zyskuje na wartości szczególnie w ostatnich miesiącach w okresie rozprzestrzeniania się COVID-19 na świecie.

Model biznesowy Holo4Labs zakłada generowanie przychodów w oparciu o opłaty licencyjne, za wdrożenie oraz roczne opłaty związane z utrzymaniem oprogramowania. Spółka rozwija zdywersyfikowane kanały sprzedaży we współpracy z partnerami strategicznymi (Thermo Fisher Scientific, Microsoft i Grupę TenderHut), dystrybutorami (partnerzy wdrożeniowi systemów LIMS, firmy konsultingowe wdrażające rozwiązania laboratoryjne) oraz poprzez sprzedaż własną. Spośród 800 tys. laboratoriów na świecie firma celuje we wdrożeniach do około 10 tys. jednostek (wartość rynku 190 mln EUR).


Źródło: Informacja prasowa Holo4Labs

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Holo4Labs, wprowadzający Mixed Reality do laboratoriów, planuje kampanię crowdfundingu udziałowego

holo4labs - process

Wraz ze wzrostem popularności technologii do pracy zdalnej, wzrosło także zainteresowanie technologiami VR, AR czy Mixed Reality. W Polsce wschodzącą gwiazdą tego typu rozwiązań może okazać się spółka Holo4Labs, której produkt już wzbudza zainteresowanie branży laboratoryjnej. Autorskie rozwiązanie sprawia, że praca w laboratorium staje się bardziej efektywna i szybsza, a w pewnych aspektach można nawet wykonywać ją zdalnie. Spółka chce wykorzystać popyt na takie rozwiązania i dokonać skalowania usługi na kolejne rynki, dlatego rozpoczęła przygotowania do kampanii crowdfundingu udziałowego, która ma odbyć się jeszcze przed wakacjami. Szczegóły poznamy w najbliższych tygodniach.

Rozwiązania LabTech – trend, który przyspiesza w czasach pandemii

Innowacje to jedna z gałęzi globalnej gospodarki, która może wyjść obronną ręką z obecnego kryzysu. Polski start–up Holo4Labs, który jest autorem oprogramowania wprowadzającego rozszerzoną rzeczywistość do laboratoriów, idealnie wpisuje się w ten trend. Laboratoria, pomimo że są motorem rozwoju całego świata, często pracują jeszcze analogowo lub stosują rozwiązania znacząco odbiegające od współczesnych standardów. Excel i kartka papieru to przeważnie jedyne narzędzia, jakimi dysponują laboranci, ale obecny kryzys wymusił głębokie zmiany.

Przyszłość laboratoriów

LabTech to przyszłość zarządzania procesami w laboratoriach. Tak jak w FinTech to rozwiązania cyfrowe: systemy komputerowe, aplikacje mobilne wspierające banki i branżę finansową, tak LabTech wspiera technologicznie branżę laboratoryjną. Wszelkie systemy wspierające pracę laboranta przy analizie danych i zapisywaniu wyników zintegrowane z laboratoryjnym sprzętem badawczym to usprawnienie pracy całego laboratorium. Jednak faktyczną cyfrową transformację w laboratorium widać w momencie, gdy na głowie laboranta zobaczymy gogle przenoszące jego pracę do rozszerzonej rzeczywistości, w której pracuje na hologramach i ekranach wyświetlanych na siatkówce oka. Taki obraz wcale nie jest pieśnią przyszłości, ale realnym rozwiązaniem możliwym dzięki polskiemu start–up’owi.

Holo4Labs pozwala na pracę z systemem LIMS (laboratory information management system) w ramach rozszerzonej rzeczywistości. W praktyce oznacza to, że laborant ma dostęp do kompletu niezbędnych danych w dowolnym miejscu w laboratorium, ponieważ zawsze może je mieć dosłownie przed oczami. Oprogramowanie dostarcza informacji o kolejnych krokach procedur badawczych, informuje o potencjalnych zagrożeniach lub przeoczonych czynnościach. Umożliwia nawet zdalną kooperację z innymi pracownikami oddalonymi o setki kilometrów, poprzez transmisję tego, co widzi osoba nosząca gogle.

Przemysław Budnicki, CEO Holo4Labs

 

Rozwiązanie pozwala na interakcję pomiędzy pracownikami, czyli możliwe jest na przykład wirtualne narysowanie wskazówek w przestrzeni otaczającej drugą osobę. Dzięki Holo4Labs można także rejestrować wyniki analiz bez przemieszczania się od instrumentów laboratoryjnych do komputera. Laborant zawsze wie, co jeszcze i jak musi zrobić, ponieważ interfejs wyświetla mu kolejne kroki procedury. To znacząco usprawnia pracę laboratorium i, co istotne zwłaszcza teraz, podnosi bezpieczeństwo.

Paweł Gawkowski, jeden z twórców Holo4Labs, który odpowiadał za produkt w fazie R&D

Kampania crowdfundingu udziałowego Holo4Labs jeszcze w tym kwartale

Obecna sytuacja pandemiczna wywołała zwiększenie zainteresowania technologiami wspierającymi pracę zdalną, a także uświadomiła społeczeństwu, jak bardzo istotna jest kwestia bezpieczeństwa w laboratoriach. Jest to także najlepszy moment do akceleracji technologii Mixed Reality i HoloLens. Dzięki pozyskaniu finansowania spółka chciałaby skalować biznes na globalne rynki. Oferta Holo4Labs będzie jednym z ciekawszych otwarć dla polskich inwestorów dostępnym jeszcze w tym kwartale. Tym bardziej, że projekt zyskał już uznanie na arenie międzynarodowej, gdzie podczas prestiżowej gali Emerging Europe w Londynie uzyskał tytuł najlepszej Innowacyjnej Inicjatywy Roku 2019.

Zespół Holo4Labs posiada gotowy produkt w postaci autorskiego rozwiązania. Jak każdy start–up, potrzebuje obecnie paliwa w postaci finansowania do dalszego rozwoju produktu i skalowania biznesu. Wydaje się, że czas na rundę finansowania nie może być lepszy. Laboratoria, ich bezpieczeństwo i wydajność stały się bowiem centrum zainteresowania nie tylko ludzi, dla których ważna jest szybka i jakościowa analiza, ale także dla rządów na całym świecie.


Źródło: informacja prasowa Holo4Labs

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PINTA Barrel Brewing zebrała 4,15 mln zł na budowę browaru

Twórcy PINTA Barrel Brewing zwrócili się do inwestorów o wspólne sfinansowanie budowy nowego, niszowego browaru na początku maja br. W 60 dni inwestorzy objęli wszystkie z 448 632 akcji spółki. W zamian za wpłaty otrzymali także pakiety benefitów crowdfundingowych, na przykład zaproszenie na zjazd inwestorów, PINTA Party, zestawy piw, vouchery gadżety, a także wyjazd na PINTA Hop Tour, w ramach której do tej pory PINTA odwiedziła Argentynę, RPA i Tasmanię.

Piwna rewolucja vol. 3

Dzięki kampanii crowdfundingowej powstanie browar specjalizujący się w produkcji piw premium, starzonych w beczkach po mocnych alkoholach. – Od początku piwnej rewolucji wierzyliśmy w siłę społeczności zgromadzonej wokół marki PINTA. To dlatego zdecydowaliśmy się na zwrócenie się do miłośników naszych piw i zaprosiliśmy ich do udziału w naszym nowym przedsięwzięciu, jakim jest PINTA Barrel Brewing. Tak wielkie i hojne wsparcie naszych planów to jest prawdziwy piwny sztos! – podsumował Ziemowit Fałat, współtwórca Browaru PINTA sp. z o.o. i współtwórca konceptu PINTA Barrel Brewing SA. – Jesteśmy podekscytowani możliwością spotkania naszych inwestorów podczas specjalnego zjazdu, który odbędzie się już 3 sierpnia – dodał.

PINTA zaczynając warzyć „Atak Chmielu” w 2011 roku odmieniła piwny rynek opanowany przez browary koncernowe. Osiągając cel zbiórki, założyciele browaru PINTA oraz twórcy PINTA Barrel Brewing nie tylko otwierają kolejną piwną rewolucję, ale też pobili crowdfundingowy rekord Polski.

Na podstawie naszych analiz, informacje o top 20 kampaniach crowdfundingu udziałowego osiągających w ostatnich latach wartości od 400 tys. zł do około 4 mln zł zostały opublikowane przez cztery wiodące platformy. Gratulujemy spółce PINTA Barrel Brewing rekordowego wyniku, z którym uplasowała się na pierwszym miejscu wśród największych zbiórek. Taki wynik dowodzi, że PINTA przygotowała dobry biznesplan, przekonujący dla inwestorów i osiągnęła to, co stanowi serce crowdfundingu: zaangażowaną społeczność – powiedział Jakub Niestrój, prezes Crowd Ventures sp. z o.o. (platforma Crowdway).

Starzone znaczy premium

Piwa Barrel Aged to kategoria premium, która w Polsce właśnie się kształtuje. Twórcy Browaru PINTA, Ziemowit Fałat, Grzegorz Zwierzyna i Marek Semla, dostrzegli tę niszę i postanowili ją zagospodarować. Do tej pory PINTA jako browar kontraktowy warzyła piwa tego typu w wynajmowanych zakładach, co ograniczało skalę i możliwości kontrolowania procesu. 

Nowy browar będzie warzyć piwa starzone w drewnianych beczkach z rozmachem znacznie przekraczającym obecne możliwości całej polskiej czołówki browarów, które robią piwa typu Barrel Aged – powiedział Grzegorz Zwierzyna, prezes PINTA Barrel Brewing SA. – Zebrana kwota wystarczy, by wznieść budynek browaru i w pełni go wyposażyć – dodał prezes. 

Sercem nowego browaru będzie dwunaczyniowa warzelnia o wybiciu 8 hektolitrów. W obiekcie stanie 7 zbiorników, przeznaczonych na trzy linie piw: mocnych, dzikich i eksperymentów. Do tego dwa blending tanki oraz taca chłodnicza do szczepienia brzeczki dzikimi drożdżami. Całości dopełnią dwa wielkie drewniane zbiorniki fermentacyjno-leżakowe o poj. około 2,5 tys. litrów oraz 500 beczek po różnych destylatach. Piwowarzy z PINTY już sprowadzili beczki z Hiszpanii, Francji, Stanów Zjednoczonych, Szkocji, Jamajki i Barbadosu.

Spośród 12 piw leżakowanych w beczkach, które dotychczas uwarzyliśmy, aż 9 jest w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych piw pod marką PINTA. Starzone piwa robi się w naszym kraju od 2013 roku, ale PINTA Barrel Brewing będzie pierwszym w Polsce browarem specjalizującym się w tej metodzie produkcji – powiedział Bartłomiej Ociesa, piwowar PINTA Barrel Brewing SA.

Browarniczy kompleks w Wieprzu

Specjalistyczny browar PINTA Barrel Brewing powstanie tuż obok właśnie otwieranego zakładu Browaru PINTA Sp. z o.o. Spółka czeka na dopełnienie ostatnich formalności, by oficjalnie otworzyć własny browar. Możliwości produkcyjne „tradycyjnego” browaru PINTY będą na początku wynosić 20 tys. hektolitrów rocznie, a „beczkowego” 2,1 tys. hektolitrów już po pierwszym roku działalności. – Działalność dwóch odrębnych browarów pozwoli na całkowite rozdzielenie linii technologicznych dla piw fermentowanych odpowiednio typowymi drożdżami piwowarskimi oraz drożdżami dzikimi z okolic rzeki Soły – wyjaśnił Ziemowit Fałat.

W ramach inwestycji w Wieprzu koło Żywca do 2021 roku powstanie też taproom PINTY. Będzie to miejsce degustacji piw rzemieślniczych, w tym leżakowanych w beczkach, a także przestrzeń do spotkań entuzjastów piw rzemieślniczych i akcjonariuszy PINTA Barrel Brewing.

Totalny Atak Chmielu

Piwowarzy z PINTY najpierw odtworzyli praktycznie jedyny czysto polski styl piwny – Grodziskie, a później uwarzyli mocno nachmieloną amerykańską odmianę India Pale Ale „Atak Chmielu”. Tak zaczęła się piwna rewolucja w Polsce, która dziś oznacza ponad 2 tys. nowych piw rocznie i niemal co tydzień powstawanie nowego browaru rzemieślniczego.

Dziś miłośnicy piw rzemieślniczych dobrze znają najpopularniejsze piwa ze stałej oferty browaru PINTA: od Ataku Chmielu (American IPA), przez A ja pale ale (American APA) po Pierwszą Pomoc (Polski Lekki Pils). Co miesiąc piwowarzy serwują swoim zwolennikom: „PINTĘ Miesiąca”, czyli premierowe piwo w eksperymentalnym stylu, które trafia do pubów w Polsce i zagranicą. W sumie w ciągu 8 lat PINTA uwarzyła piwa w ponad 150 stylach i odmianach, dostępnych obecnie, obok pubów, także w sklepach specjalistycznych, sieciach handlowych, na stacjach paliw i podczas piwnych festiwali.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF