Tag
kampania
Marka Snickers zaistniała w świecie gier z pomocą inStreamly i polskich streamerów. Nowa kampania o tytule „Nie jesteś sobą? Zjedz Snickers” naturalnie wpasowała się do świata gamingu poprzez graczy, którzy często potrzebują uziemienia w…
Marka ECOFLOW z kampanią „Żyj pełną MOCą”
Dystrybutor mobilnych stacji zasilania rozpoczyna akcję specjalną „Żyj pełną MOCą”. Celem akcji jest promowanie przebywania na powietrzu, podróżowania, wyrwania się z „szarej” codzienności. Hasła, które towarzyszą akcji to stop…
Jak to jest po ukraińsku? Jak to jest po polsku?
Rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie na cyfrowych nośnikach Out Of Home. Chodzi o to, by wspólnie przejść barierę językową i to w obie strony – z ukraińskiego na polski i z polskiego na ukraiński. Dlatego platforma komunikacyjna…
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce ujawniając współpracę z idolem Gen Z
Innowacyjne produkty wymagają nieszablonowego podejścia, dlatego w ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22, Samsung po raz pierwszy w Polsce wykorzysta reklamę 3D Digital Out of Home. Nowy format zadebiutował 5 kwietnia…
Manchester City i Heineken przeciw “plastikowym” kibicom
Manchester City połączy siły z firmą Heineken, aby wyeliminować "plastikowych" kibiców z futbolu. Co to oznacza?
Mastercard włącza się do gry!
Mastercard rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwilę o nową kategorię - gaming. Firma nawiązała współpracę z ikonami e-sportu.
Rusza świąteczna kampania marki LEGO®
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę.
Kinga Sawczuk, Marcin Prokop, Wujaszek Liestyle, Bartłomiej Nieantyfan Zawisza i Michał Pisarski we…
Daily vlog to forma charakterystyczna dla mediów społecznościowych, jednak marka OPPO zdecydowała się wykorzystać ten format, by przedstawić dziś swoje najnowsze produkty. Niekonwencjonalny pomysł nie był przypadkowy. Nowa seria smartfonów…
DECATHLON i IKEA ćwiczą razem w domu i… wymieniają się hasłami reklamowymi
Nietypowa wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
Wystartowała kampania edukacyjna: Cash Lajf Balans
Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.