Tag
kampanie reklamowe
Sieć Digital AUDIOads, będąca częścią MOVIads, wystartowała z niekonwencjonalnym rozwiązaniem: kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital…
Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!
Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank…
Jak Covid-19 wpłynął na kampanie reklamowe na YouTube?
Biorąc pod uwagę obecną sytuację nie jest zaskoczeniem, że część reklamodawców przesuwa swoje budżety marketingowe w kierunku kanałów digital, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu YouTube. W niektórych segmentach rynku (np. FMCG i…
GfK i Nielsen Media Polska prezentują nowe narzędzie do efektywnego planowania kampanii TV
Ametyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych, opracowane wspólnie przez GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na bardzo precyzyjne…
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r., ale w kilku branżach wyraźne odbicie –…
Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem…
”W grupie siła”, czyli o nowościach wśród narzędzi do pracy nad kampaniami Google Ads
Chyba każdy, kto prowadzi własną działalność zarobkową, wie, jak ważna jest solidna i dobrze przygotowana reklama. W dzisiejszych czasach, nasycony wszelkimi usługami rynek nie daje dużo przestrzeni na innowacyjny pomysł na biznes, który…
TVN wprowadza na rynek platformę Primus – samodzielny kreator kampanii wideo on-line
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę primus.tvnmedia.pl – narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
Nagrody 32. międzynarodowego konkursu reklamowego Epica rozdane!
15 listopada podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki 32. edycji konkursu reklamowego Epica Awards. Nagrody zostały przyznane w sześciu kategoriach. Również Polska została doceniona przez jury składające się z dziennikarzy i reporterów z…
IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu
Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy…
Grzegorz Śliwa CEO MyLED: „Branża DOOH zmierza w kierunku interaktywnych, niestandardowych i…
DOOH jako bardziej elastyczna, nowocześniejsza i sprytniejsza siostra drukowanej reklamy outdoorowej. Jak wpływa na rynek reklamy Out Of Home? O branży DOOH - jej możliwościach oraz rozwoju w Polsce opowiada Grzegorz Śliwa, CEO, MyLED