Tag
Kantar
Ambasadorzy marek, użytkownicy, influencerzy, kupujący i rozczarowani konsumenci. Obecnie nie sposób wyobrazić sobie budowania i rozwijania wizerunku marki bez uwzględnienia temperatury dyskusji w sieci. Wymiany poglądów i emocje w…
Przemysław Kuraczyk dołączył do Kantara jako Head of CX
Dziś doświadczenie konsumenckie stanowi kluczowy i konkurencyjny wyróżnik. Działy marketingu posiadają zazwyczaj mnóstwo danych, lecz niewystarczająco dużo insightów biznesowych, aby dokonać znaczącej zmiany w swojej organizacji. Kantar od…
Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów?
"Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów" to nowy raport z badania zrealizowanego wspólnie przez SAR, Google i Kantar. Jakie główne wnioski płyną z niego dla marketerów? Poniżej 10 kluczowych wniosków dotyczących…
Czy Polacy są gotowi ratować środowisko?
Kantar, wiodąca na świecie firma zajmująca się analizą danych i doradztwem w zakresie marek, opublikował raport na temat postaw konsumentów wobec zrównoważonego rozwoju.
Jak pandemia wpłynęła na czas wolny różnych pokoleń Polaków
Czas wolny jest bardzo ważnym elementem z perspektywy współczesnego marketingu. Nasza uwaga i czas stały się zasobami, o które konkurują marketerzy. Z jednej strony właśnie wtedy konsumenci wydają najwięcej pieniędzy, z drugiej to moment,…
Badania rynku przyszłości
Pod koniec października 2021 roku odbył się XXII Kongres Badaczy Rynku i Opinii, który zgromadził blisko 500 osób z ponad 200 firm. Co płynie z 46 prelekcji przedstawicieli marketingu i branży badawczej w Polsce? Jak będą wyglądały badania…
Kantar wprowadza testy kreacji reklamowych dla mediów cyfrowych w oparciu o sztuczną inteligencję
Kantar, wiodąca na świecie firma zajmująca się analityką opartą na danych i rozwiązaniami dla marek, ogłasza globalną premierę Digital Video AI – bazującego w pełni na sztucznej inteligencji narzędzia do pomiaru efektywności kreacji…
Agnieszka Antecka dołączyła do Kantara
W lipcu 2021 do zespołu Kantara dołączyła Agnieszka Antecka. Objęła stanowisko Creative Domain Operational Lead.
Kantar partnerem TikTok Brand Lift Study
Według badania Kantar Media Reactions wiemy, że potencjał reklamowy TikToka jest olbrzymi. Teraz możemy ten potencjał zmierzyć.
Chris Jansen nowym Dyrektorem Generalnym grupy Kantar
Kantar, światowy lider w segmencie danych, wiedzy marketingowej i doradztwa, właśnie ogłosił, że na stanowisko Dyrektora Generalnego całej grupy kapitałowej został powołany Chris Jansen, który obejmie tę funkcję z dniem 1 listopada 2021 r.…