Tag
Kantar
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Krzysztofem Kruszewskim CEO Kanatar do lutego 2021 oraz Master Instructorem w Self Protection Shooting Academy o rynku badań dla biznesu i reklamy, o jego początkach oraz o zachowaniach ludzi w sytuacjach…
Nastroje konsumenckie w 2020
Konsumenci bardzo szybko reagują na doniesienia z rynku. Rok 2020 upłynął pod wpływem dużej zmienności w nastrojach konsumenckich.
Co będzie miało wpływ na media i komunikację w 2021 roku? [RAPORT]
Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 roku.
Stłuc termometr?
Przedstawiciele polskich firm nie wierzą, że konsument w czasach pandemii się zmienia i nie zamierzają swojej wiedzy na ten temat weryfikować – wynika z badania Kantar Global Business Compass.
Marki z rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 osiągnęły łączną wartość 5 bilionów USD
Kluczowe znaczenie dla odbudowy firm po kryzysie wywołanym pandemią COVID-19 mają inwestycje w marketing i budowanie marek. Najważniejszymi motorami wzrostu są innowacyjność i kreatywność, a dodatkowy wzrost wartości marek z rankingu BrandZ…
Jak interpretować badania fanów esportu i gamingu? Seria encyklopedyczna
Gry onlinowe, są bardziej popularne wśród mężczyzn i osób młodych. Widać też pewien wpływ wielkości miejscowości. Im większe miasto, tym większa styczność z esportem. Jednak tutaj te różnice są niewielkie.
Zaproszenie na konferencję IAA Polska pt. „Kierunki i możliwości rozwoju badań mediów – jak…
25 maja br. Nielsen, Kantar, Gemius, Ipsos, Median, Meetrics oraz Krajowa Rada Radiofonii I Telewizji zaprezentują siedem inspirujących propozycji dotyczących kierunków, w jakich będą rozwijać się badania mediów w przyszłości. Organizatorem…