Tag
Kantar
Co ważnego dla branży wydarzyło się w 2022, a co czeka nas w bieżącym roku zdaniem Kuby Antoszewskiego, dyrektora komunikacji firmy badawczej Kantar.
Dlaczego ludzie oglądają innych ludzi, którzy grają w gry?
W Polsce aż 73% widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8% mniej badanych wskazało samo granie w gry. Skąd ta różnica? Co to oznacza dla marek? Na te pytania odpowiada raport “Co motywuje…
Konsument przyszłości. Jak do niego dotrzeć?
Po ponad dwóch latach kryzysów w postaci wielu czarnych łabędzi, które nadleciały na polskie i światowe społeczeństwa, zaczynamy się zastanawiać nie tylko nad tym, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość, jak wpłynie na konsumentów…
Holandia to kraj najbardziej integracyjnych miejsc pracy na świecie.
W skali globalnej postęp w zakresie inicjatyw dotyczących różnorodności, równości i integracji społecznej (DEI: diversity, equity, inclusion) uległ zahamowaniu.
Holandia wyprzedziła Kanadę i może poszczycić się pierwszym miejscem na…
Połączenie zespołów Kantar i theStore.
We wrześniu portfolio ofertowe Kantara poszerzyło się o rozwiązania analityczne dostępne w ramach stworzonej w Polsce platformy theStore.
Jak Polacy rozmawiają o samochodach elektrycznych? [RAPORT]
Ambasadorzy marek, użytkownicy, influencerzy, kupujący i rozczarowani konsumenci. Obecnie nie sposób wyobrazić sobie budowania i rozwijania wizerunku marki bez uwzględnienia temperatury dyskusji w sieci. Wymiany poglądów i emocje w…
Przemysław Kuraczyk dołączył do Kantara jako Head of CX
Dziś doświadczenie konsumenckie stanowi kluczowy i konkurencyjny wyróżnik. Działy marketingu posiadają zazwyczaj mnóstwo danych, lecz niewystarczająco dużo insightów biznesowych, aby dokonać znaczącej zmiany w swojej organizacji. Kantar od…
Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów?
"Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów" to nowy raport z badania zrealizowanego wspólnie przez SAR, Google i Kantar. Jakie główne wnioski płyną z niego dla marketerów? Poniżej 10 kluczowych wniosków dotyczących…
Czy Polacy są gotowi ratować środowisko?
Kantar, wiodąca na świecie firma zajmująca się analizą danych i doradztwem w zakresie marek, opublikował raport na temat postaw konsumentów wobec zrównoważonego rozwoju.
Jak pandemia wpłynęła na czas wolny różnych pokoleń Polaków
Czas wolny jest bardzo ważnym elementem z perspektywy współczesnego marketingu. Nasza uwaga i czas stały się zasobami, o które konkurują marketerzy. Z jednej strony właśnie wtedy konsumenci wydają najwięcej pieniędzy, z drugiej to moment,…