...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polski portal rekrutacyjny Kariera.pl udostępnił pierwszego zautomatyzowanego doradcę pracy

„Chatbot ma za zadanie pomagać polskim specjalistom i menedżerom w znalezieniu ofert pracy dopasowanych do ich kwalifikacji i oczekiwań finansowych. Ponadto oferuje intuicyjny dostęp do raportów płacowych, poradników zawodowych czy spersonalizowany kontakt z usługą Concierge Kariery. Uruchomienie testowej wersji chatbota Kariera.pl jest pierwszym krokiem w kierunku automatyzacji procesów selekcji kandydatów. Już w niedługim czasie rekrutacja przez Messenger na Facebooku będzie codziennością na rynku.” – podsumowuje Eustachy Bielecki z Kariera.pl

Dużą przewagą botów jest automatyzacja procesów obsługi klienta oraz sprzedaży oraz fakt, że angażują one użytkowników o wiele bardziej niż klasyczna forma komunikacji w social mediach. Z ich pomocą możemy zarówno przeprowadzić użytkownika przez całą ścieżkę zakupową – od określenia potrzeb i dobrania pod nie oferty, aż po skierowanie do koszyka zakupowego – jak i stworzyć konkurs, czy ankietę konsumencką. Chatbot to także świetne narzędzie do wysyłki newslettera, biorąc pod uwagę fakt, że Messenger (jeszcze) nie segreguje maili jak to jest w przypadku popularnych serwisów webmailowych.

„Na przestrzeni roku możemy zaobserwować, że Messenger zdobywa coraz większą popularność i uniezależnia się od Facebooka. Już w teraz możemy zrezygnować z posiadania konta na Facebooku bez konieczności rezygnacji z komunikatora. Dlatego inwestycja w chatbota ma sens, nie tylko ze względu na zmieniający się trend i zachowania użytkowników ale również na możliwości jakie daje to narzędzie. Moim zdaniem, automatyzacja działów Client Service to przyszłość, która pozwoli korporacjom poprawić jakości i szybkości obsługi klientów oraz na zmniejszenie wydatków.” – komentuje Jacek Jackowski, CEO/Account Director agencji Social Leaders.

 

Ze automatyzowanych rozwiązań, w komunikatorze Facebooka, korzystają już takie marki i firmy jak: telewizja TVN i CNN, sieć kin Mulitkino, sieć restauracji KFC, Peugeot, Tymbark, marka odzieżowa Tommy Hilfiger, sieć lotnicza KLM czy amerykański operator telekomunikacyjny Spring.

Za pomysł, wdrożenie i administrację chatbota odpowiedzialny jest August Jakubowski, którego wspierają Mateusz Bojanowski oraz Klaudia Materzok z agencji kreatywnej Social Leaders.

Sprawdź i przetestuj chatbot’a: m.me/kariera.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF