...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Facebook na ratunek małym i średnim przedsiębiorstwom!

Nowe możliwości Instagrama

W ostatnich tygodniach na Instagramie pojawiły się dwie nowe możliwości wsparcia finansowego dla restauracji. Pierwsza z nich ma formę tzw. naklejek, które dostępne są w Instagram Stories i mogą korzystać z nich wszyscy użytkownicy. Wystarczy wybrać naklejkę o tytule „Wspieraj małe firmy”, następnie w wyznaczonym miejscu wpisać nazwę ulubionego lokalu i opublikować relację na swoim profilu. Dzięki temu pozostałe osoby będą miały możliwość kliknięcia we wspomnianą naklejkę, po czym natychmiastowo zostaną przekierowani na profil danego lokalu, mogąc tam złożyć zamówienie.

Wspieraj małe firmy
fot. materiały prasowe Facebooka

Druga funkcja natomiast skierowana jest jedynie do użytkowników posiadających konta biznesowe. Mogą oni umieścić na swoim profilu specjalny przycisk, który po naciśnięciu przez klienta przeniesie go na specjalną stronę w celu opłacenia tzw. karty podarunkowej. Użytkownicy, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej funkcji, muszą jednak spełniać pewne wymagania – skonfigurować tę usługę u wybranego przez siebie partnera oraz przestrzegać zasad monetyzacji dla partnerów.

Centrum zasobów dla firm
fot. materiały prasowe Facebooka

Mimo stopniowego zmniejszania kolejnych obostrzeń związanych z COVID-19, funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw jest nadal utrudnione. Pojawiające się problemy wynikają między innymi z niepewności, jakie towarzyszą klientom odnośnie do tego, czy firma wciąż istnieje na rynku, a jeśli tak, to na jakich zasadach. W związku z tym Facebook nieustannie powiększa zasób narzędzi, które mają ułatwić przedsiębiorstwom funkcjonowanie w zmienionej rzeczywistości oraz usprawnić ich powrót do działania.


Materiał powstał na podstawie informacji prasowej.

Martyna Pacholak