...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polskie marki partnerami hollywoodzkiej produkcji „Dolina Bogów” z Johnem Malkovichem, Joshem Hartnettem, Berenice Marlohe w rolach głównych

Niezwykle elegancko prezentują się Josh Hartnett i John Malkovich w szytych na miarę garniturach i koszulach, które do filmu stworzyła marka Pako Lorente, zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości odzieży, docenianej przez współczesnych mężczyzn w Polsce oraz na wielu zagranicznych rynkach. Projektowane z dbałością o każdy szczegół, garnitury klasyczne, smokingowe oraz koszule stały się powodem, dla którego zaproszono producenta do współpracy przy projekcie „Dolina Bogów” i do ubrania głównych bohaterów.

Stylizacje gwiazd w filmie dopełniły buty i torebki marki Kazar, zaprojektowane z pasją i w zgodzie ze światowym wzornictwem.  Kazar od lat podbija serca i gusta wszystkich miłośników mody w Polsce i na świecie. Marka była naturalnym wyborem kostiumografów tej niezwykłej hollywoodzkiej produkcji. 

Film „Dolina Bogów” prezentowany po raz pierwszy szerszej publiczności w czasie 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni splata ze sobą trzy wątki narracyjne. Pierwszy, archaiczna legenda Indian Navajo, opowiada o ich ziemi i bogach, którzy pod postacią skał-pomników zaludniają doliną zwaną Valley of the Gods. Drugi jest historią najbogatszego człowieka, Wesa Taurosa (w tej roli John Malkovich), który z powodu osobistej tragedii ukrywa się przed światem zewnętrznym i dzięki nieograniczonym pieniądzom pozwala sobie na eksperymenty związane z własnym ciałem. Trzeci wątek jest historią narratora, Johna Ecasa (John Hartnett), pisarza, który pracuje jako copywriter w firmie Taurosa. Jego nieposkromiona wyobraźnia „poprawia” rzeczywistość, przenosząc ją w świat fantazji. Po traumatycznym rozstaniu z żoną, szukając wyjścia z impasu, John zaczyna pisać biografię swojego pracodawcy i przyjmuje zaproszenie do jego posiadłości. W tym czasie firma Taurosa, eksploatująca rudę uranu, wykupuje Dolinę Bogów, aby drążyć tunele w świętej ziemi…

– Ciekawa fabuła, skomplikowane historie bohaterów, przedstawiany w scenariuszu obraz oraz fakt, że jako marka nie boimy się wyzwań sprawiły, że podjęliśmy się przygotowania kostiumów do filmu Dolina Bogów. – mówi prezes Pako Lorente Rafał Chrapkowicz. – Zapewniliśmy szyte na miarę garnitury klasyczne i smokingowe oraz koszule dla głównych bohaterów. Ogromną radość sprawiło naszym projektantom stworzenie outfitów specjalnie na potrzeby poszczególnych scen. Zarówno Josh Hartnett jak i mój idol John Malkowich prezentowali się w odzieży Pako Lorente wprost spektakularnie – dodaje. 

Różnorodność fasonów i dbałość o detale oraz ciekawy design to znaki rozpoznawcze Pako Lorente. Wizytówką marki są klasyczne garnitury i garnitury smokingowe, które znalazły się wśród kostiumów jakie przygotowane zostały do filmu „Dolina Bogów”. 

Również marka Kazar stanęła na wysokości zadania uzupełniając stroje bohaterów filmu butami i torebkami, które przypadły do gusty aktoram. Efekty tej współpracy już w najbliższym czasie  na dużym ekranie podczas zbliżającego się festiwalu. 

– Jest to niewątpliwie niezwykłe doświadczenie. Współpraca z aktorami światowego formatu jest dla wszystkich osób tworzących markę Kazar nagrodą i wyróżnieniem. – mówi Artur Kazienko, Prezes Kazar. – Czekamy na efekt końcowy produkcji, jestem pewny że film tej klasy, realizowany z tak dużym rozmachem zajmie wysoką pozycje w historii kina  – dodaje.

Film „Dolina Bogów” zaprezentowany został pierwszy raz szerszej publiczności podczas 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Czy skradnie serca widzów w Polsce i na świecie? Przekonamy się już wkrótce.  

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF