...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Luksusowe pierścienie dla zwycięzców turnieju!

esport rings

Wydawca gry League of Legends, Riot Games w kolaboracji z Mercedesem ujawnił szczegóły ich współpracy. Giganci wydadzą specjalne pierścienie z okazji Mistrzostw Świata 2021. Luksusowe sygnety zostaną przekazane każdemu zawodnikowi zwycięskiej drużyny turnieju, którego finał odbędzie się 5 listopada.

„Worlds 2021” rozpoczęły się 5 października w stolicy Islandii, Reikiawiku, teraz wchodzą w decydującą fazę play-off. Każdy sygnet wykonany jest z 18-karatowego białego złota i szafiru. Pierścienie będą miały barwy niebieskie i srebrne, kojarzące się od lat z mistrzostwami. Indywidualnie dopasowany egzemplarz dostanie każdy z graczy zwycięskiej drużyny. Pojawienie się takiej nagrody jest wynikiem zawarcia umowy między Riot Games, a Mercedesem. Gigant motoryzacyjny jest sponsorem, prezentującym ceremonię wręczenia trofeów na kluczowych międzynarodowych wydarzeniach League of Legends. Pierścienie powstałe w kolaboracji tej dwójki mają reprezentować najwyższy poziom osiągnięć i prestiżu w e-sporcie.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kia przedłuża na 2021 rok współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw Europy w grze „League of Legends”

Kia i LEC lLeague of legends 2021

Kia Corporation ogłosiła, że przedłuża współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw Europy w grze komputerowej „League of Legends”. Firma będzie sponsorem bardzo popularnych zawodów e-sportowych już trzeci rok z rzędu.

  • przez trzeci rok z rzędu Kia będzie sponsorem mistrzostw Europy w grze komputerowej „League of Legends” (LEC)
  • na inaugurację sezonu, wspólnie z organizatorem LEC – Riot Games, przygotowano film promujący rozgrywki z nowym logo marki Kia
  • Kia zwiększa zaangażowanie jako sponsor wydarzeń e-sportowych – niedawno rozpoczęła współpracę z DWG (wcześniej DAMWON Gaming)

Czujemy się zaszczyceni, że Kia jest sponsorem LEC już trzeci rok z rzędu. Dzięki temu LEC znajduje się wśród prestiżowych wydarzeń, które sponsoruje Kia Corporation, takich jak Australian Open i mistrzostwa FIFA w piłce nożnej. Przede wszystkim jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni przez markę Kia. LEC jest trampoliną dla jej głównych wartości, szczególnie w kluczowym okresie dla marki. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak nowe pozycjonowanie marki Kia pobudzi kreatywność zespołu graczy.

Alban Dechelotte, Head of Partnership & Business Development EMEA w Riot Games

Przez cały sezon fanom „League of Legends” na świecie Kia zaoferuje szereg atrakcyjnych nagród, związanych zarówno z nowym logo firmy, jak i z najnowszymi modelami.

Przedłużenie współpracy z LEC – jednym z najważniejszych turniejów e-sportowych na świecie – sprawia, że z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie nowego logo marki Kia fanom e-sportu na świecie. Cieszymy się, że nowe logo Kia Corporation pojawiło się na mapie „League of Legend, Summoner’s Rift”.

Michael Choo, Head of Brand Experience Team w Kia

Kia i organizator LEC – Riot Games – połączyli siły i wspólnie wyprodukowali film, który reklamuje nowy sezon rozgrywek LEC, zatytułowany „Kia X LEC: The best idea”. W filmie pojawia się nowe logo marki Kia, które zostało zaprezentowane na początku miesiąca. Klip, który otwierał poprzedni sezon rozgrywek pt. „I Want the LEC Back!” i w którym pojawiła się elektryczna Kia Niro EV miał ponad milion wyświetleń.

W tym sezonie Kia będzie również sponsorem trzech nagród w LEC, przyznawanych najwybitniejszym graczom w 2021 roku – drużynie Kia All-pro, Kia Player of the Game i Kia MVP of the Split Award. Dodatkowo, w tym sezonie w grze pojawią się flagi i łupy z logo marki Kia.

Ostatnio Kia rozpoczęła również współpracę sponsorską z DWG Kia (wcześniej DAMWON Gaming), zwycięzcami mistrzostw świata w grze „League of Legends 2020”. Oprócz udziału w LEC i DWG Kia marka nadal będzie angażować fanów e-sportu, co jest zgodne ze strategią zaprezentowaną w „Planie S”. Przewiduje ona, że Kia będzie coraz aktywniejsza w dziedzinie pojazdów elektrycznych.

Sezon LEC 2021 jest podzielony na rozgrywki wiosenne i letnie. Pierwsze rozpoczną się 22 stycznia w berlińskim studio Riot Games. Szczegóły dotyczące daty i miejsca finału rozgrywek wiosennych zostaną przedstawione w przyszłości.

Od pierwszej edycji „League of Legends” w 2009 roku rozgrywki zyskały miano największej i najszybciej rozwijającej się platformy e-sportowej na świecie. Każdego miesiąca gra w nią ponad 100 milionów graczy, a 12 oficjalnych lig gromadzi przed ekranami miliardy widzów na świecie. W Europie, w ubiegłym sezonie największa oglądalność LEC osiągnęła ponad 800.000 wyświetleń.


Źródło: Informacja prasowa KIA
 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF