...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

2022/2023… jaki był?\jaki będzie? w kinach

 

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Mądrzy ludzie powiadają, że w życiu najważniejszs jest chwila obecna i nie warto zajmować się przeszłością – bo już minęła i nie możemy nic w niej zmienić, nie ma sensu zajmować się przyszłością – bo jest nieprzewidywalna czego nauczyło nas kilka ostatnich lat.
Jednak moja niezaspokajalna ciekawość sprawiła, że zapytałem  najlepszych ekspertów w poszczególnych branżach, o ich osobiste doświadczenie mijającegojącego roku oraz prawdopodobieństwo wydarzeń w 2023.u

 

 

Mariusz Spisz, członek zarządu Multikina, powiedział mi:

● ostatnie 3 lata dla kin, nie tylko w Polsce, obfitowały w rzeczywiście dramatyczne i burzliwe wydarzenia, jakich nigdy przedtem nie doświadczyłem swojej 20-letniej karierze zawodowej;

● na szczęście rok 2022 był czasem odbudowy kina po okresie pandemii, powolnego powrotu widzów do sal kinowych, któremu towarzyszył powrót reklamodawców;

● warto podkreślić, że rok 2019 był rekordowy i sale kinowe odwiedziło ponad 60 milionów widzów – tym bardziej dramatycznie odebraliśmy to co wydarzyło się w roku pandemii;

● na to, co działo się w tym okresie w polskich kinach wielki wpływ miała  równie dramatyczna sytuacja w kinie światowym, szczególnie w Hollywood;

● spodziewamy, że 2022 zamknie się liczbą odwiedzających nas widzów tylko o około 30% mniejszą niż w rekordowym 2019;

● podobny wynik odnotujemy jeśli chodzi o wydatki reklamowe na reklamę w kinach;

● kino hollywoodzkie również szybko powraca do wyników przed pandemią;

● mniej optymistyczny jest fakt, że widzowie nie wrócili tak licznie na polskie produkcje filmowe,  jak na produkcję hollywoodzkie;

● daje się też dostrzec tendencję, że w obliczu dużej konkurencji platform streamingowych, widzowie wybierają się do kina na produkcje naprawdę spektakularne;

● nadal, dostrzegalna jest różnica  między wybraniem się na film, a wybraniem się do kina;

● warto również odnotować, że pokolenia „Z” i „Alfa” wróciły do kin po pandemii szybciej niż inne pokolenia.

Grzegorz Kiszluk

45 kin sieci Multikino na filmowej mapie Polski

24 maja 2019 roku Multikino S.A., należące do Grupy Vue International nabyło sieć kin Cinema3D rozszerzając tym samym działalność na terenie Polski. W kwietniu br. Cinema3D Atrium Reduta w warszawie zmieniło się na Multikino, a 30 września br. rozpoczął się kolejny etap rebrandingu, który zakończył się 28 października br. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach, wnętrzach centrów handlowych i w kinach w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu pojawiło się nowe logo. W związku z zakończonym rebrandingiem teraz klienci mogą kupować bilety na seanse przez stronę www.multikino.pl oraz bezpłatną aplikację mobilną Multikina.

Obecnie w Polsce pod szyldem Multikino działa już 45 kin w 37 miastach z łączną liczbą 323 ekranów. Proces rebrandingu multipleksów Cinema3D, to naturalny krok w rozwoju naszej firmy mający na celu pełną integrację z Multikinem. Liczymy na to, że nasze multipleksy będą chętnie odwiedzane przez widzów dzięki bardzo korzystnej cenie biletów na seanse filmowe. mówi Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Nowe kina sieci Multikino w Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu oferują klientom atrakcyjne ceny biletów, które obowiązują przez cały tydzień i są uzależnione od umiejscowienia fotela w sali kinowej. Od poniedziałku do niedzieli bilety mają tę samą, stałą cenę – online można je nabyć od 15,90 zł.  

Od 28 do 30 października wszyscy klienci Multikina mogą wziąć udział w weekendzie z Coca Cola. Osoby, które podczas wizyty w kinie kupują duży zestaw z Coca Colą otrzymają voucher, który od 1 do 30 listopada br. będzie można wymienić na bilet na dowolny film z repertuaru 45 kin sieci Multikino w Polsce.

Na widzów w kinie czekają zarówno największe premiery światowe, jak i rodzime hity z udziałem uwielbianych polskich aktorów. Obecnie w repertuarze jest między innymi „Johnny” z Dawidem Ogrodnikiem w roli ks. Kaczkowskiego, film dokumentalny „Ania o Annie Przybylskiej, nowa produkcja przygodowa „Black Adam” z Dwaynem Johnsonem w roli głównej oraz komedia Andrzeja Saramonowicza „Bejbis” z Martą Żmudą Trzebiatowską i Grzegorzem Małeckim w roli rodziców, którym poukładane życie przewraca się do góry nogami wraz z pojawieniem się świecie drugiegodziecka. 28 października kina opanują horrory. Na wielkim ekranie zrobi się bardzo mrocznie, a to wszystko za sprawą dwóch premier: „Halloween Ends”i „Egzorcyzmów siostry Ann”. Natomiast już 4 listopada na wielki ekran powrócą uwielbiani od lat bohaterowie w komedii „Listy do M. 5”, a 11 listopada premierę ma najnowsza produkcja Marvela „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu”. W drugiej połowie listopada widzowie będą mogli wybrać się do kina na komedię obyczajową „Chrzciny”, która przeniesie uczestników seansu do grudnia 1981 roku. W filmie występują między innymi:Katarzyna Figura, Maciej Musiałowski, Tomasz Schuchardt, Michał Żurawski i Tomasz Włosok. Premierę będzie miała również komedia „Nie cudzołóż i nie kradnij” z Julią Wieniawą, Mateuszem Banasiukiem, Cezarym Pazurą i Aleksandrą Popławską w głównych rolach oraz polski film „Gorzko, gorzko”, a 16 grudnia premierę ma najbardziej wyczekiwany film tego roku „Avatar: Istota wody” w reżyserii Jamesa Camerona.

Sebastian Nowak

Multikino jako pierwsza sieć kinowa otwiera swoje multipleksy!

kino

19 czerwca działalność wznowią wybrane kina sieci Multikino. Z raportu Multikina nt. powrotu po pandemii wynika, że aż 78% badanych tęskni za chodzeniem do kina. Te wszystkie osoby, które wyczekują seansów na wielkim ekranie już niedługo znowu poczują niezwykłą magię przenosząc się w inne miejsce, odrywając się od codzienności i przeżywając emocje z głównymi bohaterami.

Wykonaliśmy ogromna pracę, żeby w piątek 19. czerwca otworzyć wybrane kina sieci Multikino i Cinema3D. Wznawiamy pracę naszych multipleksów jako pierwsza sieć kin w Polsce. Jesteśmy gotowi na wyzwania, które stoją przed nami, żeby wrócić do czasów sprzed pandemii, a później znowu ustanawiać rekordy frekwencyjne oraz konkurować na rynku reklamy kinowej. Teraz wszystko zależy od widzów, a deklarowana w raporcie Multikina przez 85% badanych chęć powrotu do oglądania filmów na wielkim ekranie w ciągu dwóch miesięcy od otwarcia jest budująca dla całej branży kinowej. Nasze nastawienie jest optymistyczne i jestem pewny co do przyszłości branży kinowej oraz branży reklamy kinowej. Wiele się zmieniło, ale jeśli poprosimy widzów, o podanie trzech ostatnich filmów, które obejrzeli na Netflixie i trzech ostatnich filmów, które widzieli w kinie przez pandemią wirusa COVID-19, to raczej z łatwością przyjdzie im to drugie, ponieważ oglądanie filmów na wielkim ekranie to emocje i przeżycia, których nie zapewni domowy seans filmowy. Właśnie dlatego wiemy, że wrócą widzowie, a wraz z nimi reklamodawcy.

Specjalnie dla BRIEF Mariusz Spisz, Członek Zarządu Multikino S.A./Prezes Zarządu Multikino Media

Do ponownego otwarcia naszych kin podeszliśmy ze spokojem i uruchamiamy je stopniowo, żeby każde z nich było dobrze przygotowane. Pierwsze kina wznawiają działalność 19 czerwca br., a pozostałe Multikina uruchomimy 3 lipca br. Mając na względzie bezpieczeństwo i komfort naszych pracowników oraz widzów w sieci Multikino wdrożyliśmy rządowe wytyczne dotyczące funkcjonowania kin po otwarciu.

Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

We foyer kin sieci Multikino oraz w toaletach ulokowano stacje do dezynfekcji rąk, a obsługa multipleksów została wyposażona w przyłbice. Każde Multikino posiada specjalne oznakowania graficzne ułatwiające zachowanie dystansu między klientami w kolejkach do kas oraz materiały informacyjne przypominające o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i higieny. W toaletach, które są na bieżąco sprzątane, znajdują się instrukcje dla klientów dotyczące prawidłowego mycia rąk. Ponadto w salach kinowych regularnie dezynfekujemy punkty częstego styku, jak klamki, podłokietniki i poręcze.

multikino
źródło: Multikino S.A.

Zgodnie z rządowymi wytycznymi widzowie na terenie kina powinni mieć zakryte usta i nos. Nasi klienci kupujący w kasach bilety mogą płacić za nie bezgotówkowo kartą płatniczą, Blikiem i telefonem bądź nabyć je online poprzez stronę www.multikino.pl lub przy użyciu bezpłatnej aplikacji mobilnej Multikina.

Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

W salach kinowych widzowie są proszeni o zajmowanie miejsca wskazanego na bilecie z zachowaniem bezpiecznego odstępu. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego. Po zakończonym seansie klienci opuszający salę kinową powinni postępować zgodnie z informacjami, które przekażą pracownicy kina lub stosować się do oznaczeń.

Dziś świat jest inny niż trzy miesiące temu i Multikino dostosowało się do obecnej sytuacji. Natomiast to co od lat jest u nas niezmienne, to najlepsze produkcje filmowe z najwyższą jakością obrazu i dźwięku oglądane w komfortowych warunkach. Po wznowieniu działalności w repertuarze filmowym widzowie znajdą nowe produkcje, tytuły, które były w kinach na początku 2020 r. oraz kultowe filmy, które zawsze warto zobaczyć na wielkim ekranie.

Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Od 19 czerwca w sieci Multikino będzie można zobaczyć premierowo na wielkim ekranie: pierwszy polski slasher „W lesie dziś nie zaśnie nikt”, thriller „Niewidzialny człowiek” oraz młodzieżową produkcję „Wierzę w Ciebie”. W repertuarze znajdą się również produkcje, które na krótko zagościły na wielkim ekranie na początku 2020 roku: komedia „Swingersi”, „365 dni”, film biograficzny „Zenek” oraz „Najświętsze serce”. Widzowie będą mogli zobaczyć również wielkie filmowe hity, jak: „Thor: Ragnarok”, „Joker”, „Harry Potter i Kamień Filozoficzny” oraz „Harry Potter i więzień Azkabanu”.

26 czerwca do kin wejdzie przejmujący, skłaniający do refleksji i oparty na faktach dramat „Tylko sprawiedliwość”. Natomiast już w lipcu na wielkim ekranie pojawią się: film biograficzny „Zdrajca”, romans „Coś się kończy coś zaczyna”, romans muzyczny „Na topie” i romans obyczajowy „#tuiteraz” oraz „Polowanie” z Emmą Roberts i Hilary Swank, a także długo wyczekiwany najnowszy film Christophera Nolana „Tenet”.

Multikino nie zapomniało o najmłodszych kinomanach. Na wielki ekran powróci animacja „Naprzód” i „Gang zwierzaków” oraz kultowy „Zwierzogród”. Na początku lipcu w repertuarze znajdzie się film familijny „Czworo dzieci i coś”, a od 24 lipca dla nieco starszych dzieci prawdziwą gratką będzie seans „Mulan”, nowej aktorskiej wersji klasycznej animacji Disney’a z niesamowitymi wyczynami kaskaderskimi i pięknymi kostiumami. Ostatniego dnia lipca na kinowe ekrany zawita „Spongebob film: na ratunek”.

19 czerwca br. otwarte zostaną wybrane kina sieci Multikino: Poznań 51, Poznań Stary Browar, Poznań Malta, Warszawa Ursynów, Warszawa Targówek, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Młociny, Zgorzelec, Pruszków. Pozostałe kina sieci Multikino wznowią działalność 3 lipca br.

Bilety na premierowe seanse od 19 czerwca można nabyć w kasach kin sieci Multikino, a już dziś są dostępne na stronie www.multikino.pl oraz w aplikacji mobilnej.


Źródło: Informacja prasowa Multikino S.A.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium

bilety do kina w aplikacji banku Millennium

Zgodnie z obietnicami dotyczącymi kierunku rozwoju naszej aplikacji mobilnej, udostępniamy klientom kolejną niebankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej. Cieszę się, że po raz kolejny, jako pierwszy bank w Polsce, zaproponowaliśmy klientom tak innowacyjne i przydatne rozwiązanie.

Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium

Partnerem projektu jest sieć kin Helios. Aplikacja posiada dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce, dlatego potrafi podpowiedzeć, gdzie znajduje się najbliższe kino, jakie filmy są w nim wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokazuje również projekcje w salach Helios Dream, które są unikatowym konceptem spółki Helios, dostępnym w wybranych multipleksach sieci. Kameralne sale wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz fantastycznej jakości system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K. Ponadto warszawskie kino Helios, jako pierwsze w Polsce, oferuje widzom projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser.

Jesteśmy liderem rynku, między innymi dlatego, że nieustannie szukamy kolejnych kanałów komunikacji z widzem. Wspólnie z Bankiem Millennium stworzyliśmy zupełnie nowy model sprzedaży biletów, który jest nowatorski dla obu naszych branż. Głęboko wierzymy, że ergonomia tego rozwiązania sprawi, iż dotrzemy do kolejnej grupy widzów, a zakup biletów online stanie się jeszcze prostszy.

Marcin Jamróz, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej Helios SA

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie:

  • wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie (seanse odbywające się w salach Helios Dream o podwyższonym komforcie są specjalnie zaznaczone);
  • wskazać miejsca korzystając z widoku sali (można go przybliżać i oddalać).

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też łatwo wysłać znajomym i rodzinie np. przez Messengera, pocztę elektroniczną lub SMS/MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce. Po ponad 25 latach działalności zarządza niemal 50 multipleksami w ponad 40 miastach. Jest liderem wśród operatorów kinowych pod kątem rozwoju i inwestycji w nowe kina, a także wyznaczania wysokich standardów odbioru filmów w kinach.

Z badania #finanseprzyszlosci przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium wynika, że dla większości Polaków bankowe aplikacje mobilne staną się w przyszłosci ważnym centrum usług nie tylko bankowych. Scalając różnego rodzaje usługi i produkty staną się platformą nieograniczonego kontaktu klienta z bankiem. Zdaniem ponad 90 proc. badanych kupowanie biletów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń, płacenie za buty czy wypożyczenie roweru będzie w mobilnym banku oczywistością*.

Według badania Deloitte poświęconego niebankowym usługom dodanym (value added services, w skrócie VAS), Polacy już dziś powszechnie korzystają z licznych usług cyfrowych – ponad 80% badanych skorzystało z ponad trzech takich usług w ciągu 12 miesięcy, przy czym ponad 60% irytuje koniecznośc zakładania wielu kont do różnych portali/aplikacji. Niemal połowa obawia się o prywatność. Jednocześnie prawie 70% respondentów ufa, że banki lepiej dbają o prywatność niż firmy technologiczne. Polacy oczekują VAS–ów – ponad 50% chciałoby mieć w kanałach bankowych takie usługi jak śledzenie przesyłek, możliwość kupna biletów komunikacji miejskiej, biletów do kina i teatru czy możliwość rezerwacji wizyty u lekarza**.

Do niedawna, by zrealizować proste zadanie, potrzebowaliśmy kilku aplikacji. Większość z nich zaprojektowano jako aplikacje jednofunkcyjne (np. do komunikowania się, sprawdzania ocen restauracji, szukania wydarzeń kulturalnych czy zamawiania taksówki). Obecnie, dysponując nowoczesnymi telefonami i technologiami, możemy tworzyć aplikacje łączące kilka funkcji. Jestem przekonana, że w ten sposób będą wyglądały bankowe aplikacje przyszłości, a aplikacja Banku Millennium wyznacza trend w tym zakresie.

Iwona Jarzębska, Dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium

* Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na zlecenie Banku Millennium w dniach 27 listopada – 1 grudnia 2017 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18 do 60 lat deklarujących posiadanie konta bankowego. Technika badawcza: CATI.

** Badanie Deloitte poświęcone usługom dodanym (VAS) przeprowadzone zostało na próbie reprezentatywnej aktywnych użytkowników bankowości internetowej w Polsce (n=1000). Badanie prowadzone metodą CAWI w maju 2019 r.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Co w programie 13. Festiwalu Filmów Rosyjskich „Sputnik nad Polską”?

W Konkursie Filmów Fabularnych znalazł się prezentowany w Wenecji „Człowiek, który wszystkich zaskoczył” w reżyserii Nataszy Mierkułowej i Aleksieja Czupowa, film Larisy Sadiłowej „Pewnego razu w Trubczewsku”, który miał swoją premierę w Cannes, a także prezentowane na „Berlinale” tytuły „Kwas” Aleksandra Gorczilina oraz „Rosyjski młokos” Aleksandra Zołotuchina. W Konkursie Głównym pokażemy również Zdobywcę Grand Prix tegorocznego Kinotawra, znakomity debiut Borisa Akopowa „Byk”, film z udziałem Daniela Olbrychskiego „Van Goghi” w reżyserii Siergieja Liwniewa, a także „Wielką poezję” Aleksandra Łungina.

W tym roku zaproponujemy widzom także bardzo ciekawy „Konkurs Filmów Dokumentalnych – Rosja w dokumencie”. „Sprawa Sobczaka” Wiery Kriczewskiej przybliży nam postać rosyjskiego polityka, prawnika, mera Petersburga, mentora samego Władimira Putina. Portret Anatolija Sobczaka szkicują m.in. jego córka Ksenia, żona Ludmiła, Dmitrij Miedwiediew, Władimir Putin czy dzieci Borysa Jelcyna. Zaprezentujemy również dokument stworzony w koprodukcji polsko-rosyjsko-finlandzkiej ze zdjęciami naszego ubiegłorocznego jurora  Krystiana Matyska – „Fateicz i morze” w reżyserii Aliny Rudnickiej i Siergieja Winokurowa.

Do programu włączyliśmy retrospektywę filmów wybitnego rosyjskiego reżysera Pawła Łungina, który będzie gościem honorowym tegorocznej edycji festiwalu. Przypomnimy widzom najlepsze dzieła twórcy, w tym „Wyspę”, „Luna Park”, „Taxi blues”, „Oligarcha” i „Cara”.

W „Kalejdoskopie Nowego Kina” zobaczymy m.in. komedię, którą pokochały miliony Rosjan – „Rozwiedźmy się!” w reżyserii Anny Parmas, dramat biograficzny „Taniec z szablami” Jusupa Razykowa czy współczesną wariację na czechowskie „Trzy siostry” –  „Koniec sezonu” w reżyserii Konstantina Chodiakowa.

 Ważne miejsce w tegorocznym programie zajmie również rozkwitające w ostatnich latach kino jakuckie. W bloku „Jakucja. Tam gdzie słońce nie zachodzi” pokażemy m.in. zdobywcę Nagrody Publiczności na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Moskwie, który stał się inspiracją dla nazwy sekcji – debiut Lubowi Borisowej „Nade mną słońce nie zachodzi”.

We współpracy z Festiwalem Kina Rosyjskiego w Wyborgu otworzymy widzom „Okno na Europę: program koprodukcji”, w tym rosyjską parodię westernu „Siedmiu opojów” Siergieja Kuzniecowa oraz dramat psychologiczny „Wysoki Sądzie” Andresa Puustusmaa’y.

13. Sputnik zaproponuje publiczności sekcję nie z tej ziemi! „4K – Kuriozalne Kino dla Kompetentnych Kinomanów” przedstawi filmy dla prawdziwych koneserów plastikowej scenografii, nagannej charakteryzacji i niesamowitej wyobraźni twórców sci-fi i fantasy z ZSRR. Zapraszamy na „Gwiezdnego inspektora”, „Formułę tęczy”, a także jedyną i niepowtarzalną radziecką interpretację „Hobbita” J.R.R. Tolkiena.

Fanów filmów krótkometrażowych zaprosimy na blok „Krótko mówiąc”, który organizujemy we współpracy z Wszechrosyjskim Państwowym Uniwersytetem Kinematografii im. S.A. Gierasimowa. Wielbicieli silnych wrażeń zaprosimy w tym roku na „Noc grozy”!

W ramach wydarzeń towarzyszących mieszkańców Warszawy zaprosimy m.in. na slajdowisko Artura Gorzelaka, który opowie o swojej pieszej przeprawie przez Bajkał czy też wyjątkową wystawę fotograficzną „Arktyka”, która powstała przy okazji kręcenia filmu dokumentalnego „Wielki Szlak Północny”.

13. Mały Sputnik zaprezentuje w tym roku najnowsze rosyjskie produkcje, skierowane zarówno do najmłodszych widzów, jak i młodzieży. Wśród tytułów sekcji dziecięcej znajdzie się znakomita animacja „Urfin Dżus powraca”, poruszający film fantasy „Abigail” czy czarujący film familijny „Domowik”. Ponadto dzieci będą mogły uczestniczyć w warsztatach florystycznych, prowadzonych przez Pracownię „Botanical Art”, zbudować Plac Czerwony z Pracownią KartON, a także stworzyć własną animację z „Poklatkowo”.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF