...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

#KiszlukRozmawia 71 – Marta Chalimoniuk-Nowak

#KiszlukRozmawia Marta Chalimoniuk-Nowak

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Chalimoniuk-Nowak, ekspertką ds. marketingu strategicznego.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 70 – Agnieszka Sora, IAA

#KiszlukRozmawia Agnieszka Sora

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską Międzynardowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

 

3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 67 – Artur Noga-Bogomilski

Artur Noga-Bogomilski

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Arturem Nogą-Bogomilskim, Senior Directorem Market Insight Solution PL / Proxy w GfK.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 66 – Marek Kłoczko, KIG

Marek Kłoczko KiszlukRozmawia

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Markiem Kłoczko, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 65 – Leszek Stafiej

#KiszlukRozmawia Leszek Stafiej

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Leszkiem Stafiejem, niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#KiszlukRozmawia 64 – Wojciech Gajewski, FabLab powered by Orange

#KiszlukRozmawia Wojciech Gajewski

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wojciechem Gajewskim, Community Hostem w FabLab powered by Orange, miejscu stworzonym przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Robisz.to.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 63 – Andrzej Karasowski, TVN MEDIA

#KiszlukRozmawia Andrzej Karasowski

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Andrzejem Karasowskim, dyrektorem Premium TV w TVN Media o tym jak media radziły sobie w lockdownach, jakie modele korzystania z mediów i które treści szczególnie zyskały na popularności w trakcie pandemii, o wyzwaniach związanych z produkcją treści w okresie pandemii, o tym jak ma się w Polsce model wideo na żądanie, a także czym jest kreatywność oraz o specjalnym wyróżnieniu, które TVN Grupa Discovery jako Partner tegorocznej edycji wręczy wybranym laureatom rankingu 50 Kreatywnych.

 

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 48 – Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz

#KiszlukRozmawia Ewa Labno-Falecka

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Ewą Łabno-Falęcką, Dyrektorem ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska.

 

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 61 – Marta Życińska, Mastercard

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Życińską, Vice President Marketing and Communications CEE w Mastercard.

Grzegorz Kiszluk

#KiszlukRozmawia 60 – Wojciech Krzemień VTV

#KiszlukRozmawia Wojciech Krzemień

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wojciechem Krzemieniem, CEO VTV.

Grzegorz Kiszluk