#KiszlukRozmawia 71 – Marta Chalimoniuk-Nowak
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Chalimoniuk-Nowak, ekspertką ds. marketingu strategicznego.
–
BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Chalimoniuk-Nowak, ekspertką ds. marketingu strategicznego.
–
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską Międzynardowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.
3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Arturem Nogą-Bogomilskim, Senior Directorem Market Insight Solution PL / Proxy w GfK.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Markiem Kłoczko, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Leszkiem Stafiejem, niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wojciechem Gajewskim, Community Hostem w FabLab powered by Orange, miejscu stworzonym przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Robisz.to.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Andrzejem Karasowskim, dyrektorem Premium TV w TVN Media o tym jak media radziły sobie w lockdownach, jakie modele korzystania z mediów i które treści szczególnie zyskały na popularności w trakcie pandemii, o wyzwaniach związanych z produkcją treści w okresie pandemii, o tym jak ma się w Polsce model wideo na żądanie, a także czym jest kreatywność oraz o specjalnym wyróżnieniu, które TVN Grupa Discovery jako Partner tegorocznej edycji wręczy wybranym laureatom rankingu 50 Kreatywnych.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Ewą Łabno-Falęcką, Dyrektorem ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Życińską, Vice President Marketing and Communications CEE w Mastercard.
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wojciechem Krzemieniem, CEO VTV.