Tag
Kiszluk rozmawia
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Robertem Nowakowskim, Partnerem w Spencer Stuart o konferencji CMO Summit, raporcie CMO 2025, o pozycji marketingu w firmach, o różnicach w kompetencjach marketingowców na przestrzeni czasu, o tym jak pandemia…
#KiszlukRozmawia 20 – Aureliusz Górski, Venture Cafe Warsaw
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Aureliuszem Górskim, dyrektorem Venture Café Warsaw Foundation o kampusie innowacji CIC Warsaw, o kreatywności w biznesie, o wpływie kultury na innowacje oraz o tym czego nauczyła nas pandemia.
#KiszlukRozmawia 19 – Paulina Mazur, konsultantka HR i EB
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Pauliną Mazur (PaulinaMazur.com), konsultantką HR i EB o tym czym jest employer branding, o różnorodności pokoleniowej w pracy, o tym jak różnorodność rozumieją managerowie, o wartościach, jakie wnoszą pracownicy…
Kiszluk rozmawia #18 Szymon Janiak, Czysta3.VC
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Szymonem Janiakiem, Dyrektorem Zarządzającym i Co-founderem Czysta3.VC o ekosystemie startupów w Polsce, o dostosowywaniu się firm do niespodziewanych okoliczności, o wrażeniach z pracy w gronie Kapituły 50…
Kiszluk rozmawia #17 Ewa Janus-Khouri, Centrum Kreatywności Targowa
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Ewą Janus-Khouri o Centrum Kreatywności Targowa, jego powstaniu, dla kogo jest przeznaczone, o tym, jakie trudności w działaniu centrum spowodowała pandemia, a także o zmianach, jakie wywołała ona w organizacji…
Kiszluk rozmawia #16 Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Michałem Olszewskim wiceprezesem m. st. Warszawy, o genezie Centrum Kreatywności Targowa, zmianie spojrzenia ludzi dzięki zmianie ich otoczenia oraz o ekosystemie startupów w Polsce.
Kiszluk rozmawia #15 Greg Albrecht, doradca strategiczny
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Gregiem Albrechtem, partnerem strategicznym o tym czy w otwieranie nowego biznesu w pandemii ma sens, czy jest jakaś recepta na sukces w pandemii oraz czy zmiany, które pandemia na nas wymusiła, zostaną z nami na…
Kiszluk rozmawia #14 Arek Skuza, AI and Digital Products Strategist
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Arkiem Skuzą, Artificial Inteligence and Digital Products Strategist o tym jak poradził sobie amerykański biznes z pandemią, o tym, które zawody już zostały zastąpione przez AI i które zostaną zastąpione w…
Kiszluk rozmawia #13 Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Digitree Group
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Julitą Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu i Pełnomocnikiem Zarządu Digitree Group o tym jak firmy działające w internecie radzą sobie w pandemii, czego najbardziej brakuje nam w pracy w trybie zdalnym, jak…
Kiszluk rozmawia #12 Andrzej Matuszyński, Grupa Eurozet
Czy media miały już do czynienia z tak gwałtownym i dużym kryzysem jak ten, który spowodował koronawirus? Czy radio może działać zdalnie? Czy w obecnych cyfrowych czasach radio ma nadal swoją przyszłość? W kolejnym odcinku Grzegorz Kiszluk…