Tag
#KiszlukRozmawia
Ostatni rok to duża zmiana – coraz więcej marek i firm postrzega platformę TikTok, jako dobre miejsce do komunikowania się z najmłodszą grupą konsumentów
Marek Zmysłowski i jego #BriefNa2023
Projekt Samana, to szczególnie unikatowy rodzaj przedsięwzięcia startupowego. Polak buduje miasto na Dominikanie, jako drugie miejsce do życia na Ziemi dla wszystkich.
Elżbieta Pełka i jej #BriefNa2023
Polish Natinal Sales Awoeds to najstarszy i najbardziej renomowany konkurs dedykowany sprzedaży i obsłudze klienta w Polsce.
Michał Pietrzyk, kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy – #BriefNa2023
Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem w sytuacji jego przekroczenia. Świadomość tego faktu jest szczególnie istotna dla młodych przedsiębiorców, rozpoczynających swoją przygodę z biznesem.
Mariusz Truszkowski, Szkoła w Chmurze i jego #BriefNa2023
Szkoła w chmurze to projekt który nastawiony jest na zmianę oraz nowoczesną przemianę szkoły.
Aga Maciejowska, founderka Plan Be Eco i jej #BriefNa2023
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Mateusz Piątkowski, uczeń III kl. LO i jego #BriefNa2023
Warto wsłuchiwać się w głosy pokoleń „Z” i „Alfa” - oni okażą się Armagedonem dla marek, biznesu i komunikacji marketingowe!
Michael Motz, FoodTown, i jego #BriefNa2023
Food Town, to bardzo przyjazny i oryginalny koncept łączący street-food, muzykę i kulturę koktajlu. Znajduje się w kompleksie Fabryki Norblina i jednocześnie jest również miejscem comiesięcznych spotkań #eksperci w ramach rankingu 50…
Iwona Kossmann i jej #BriefNa2022
Marketing mody - jaki wpływ na modę i branżą odzieżową miały wydarzenia ostatnich dwóch lat oraz co może nas czekać w 2023.
Kuba Antoszewski i jego #BriefNa2023
Co ważnego dla branży wydarzyło się w 2022, a co czeka nas w bieżącym roku zdaniem Kuby Antoszewskiego, dyrektora komunikacji firmy badawczej Kantar.