...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Publicis Groupe rozwija model Power of One konsolidując działalność na rynkach Europy Wschodniej

Współpraca w bloku wschodnim

Konsolidacja rynków Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska jest kolejnym etapem rozwoju modelu Power Of One w Europie Wschodniej – ogłosił dzisiaj Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.

Utworzenie nowego klastra rynków w Europie Wschodniej jest kontynuacją działań Publicis Groupe w kierunku wzmocnienia współpracy pomiędzy rynkami i zespołami, by jeszcze lepiej integrować wiedzę, kompetencje i talenty wokół potrzeb biznesowych Klientów.

Kolejny etap wdrażania modelu Power of One w Europie Wschodniej polega na wzmacnianiu oraz integracji naszych kluczowych kompetencji i tworzeniu jeszcze większej dostępności do naszych strategicznych zasobów, by dzięki temu dokładniej odpowiadać na wyzwania obecnych i przyszłych Klientów. Kluczowym czynnikiem dla osiągnięciu sukcesu na tej drodze jest stworzenie większej synergii między zespołami w ramach regionu. Publicis Groupe Polska jest w tym regionie rynkiem największym i najbardziej zaawansowanym pod względem integracji kompetencji z kluczowych dla Klientów obszarów, a także liderem w rozwoju Global Center of Excellence w dziedzinach Commerce’u i Produkcji. Rozwój modelu Power of One w ramach klastra Europy Wschodniej pozwoli na szybszy niż dotychczas rozwój naszych strategicznych kompetencji i narzędzi takich jak PMX APEX oraz pogłębioną współpracę zespołów i talentów wokół potrzeb Klientów 

Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe

Kluczową część biznesu Publicis Groupe w Europie Wschodniej mają obecnie operacje mediowe, w związku z czym procesem integracji zarządzać będzie Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska, blisko współpracując z liderami rynków Ukrainy i krajów bałtyckich. W tym procesie wspierać go będzie Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe Polska, dzięki czemu dodatkowo wykorzystany zostanie ogromny potencjał talentów na rynkach wschodnich, co pozwoli na dalsze skalowanie operacji globalnych Centers of Excellence w dziedzinie Commerce i Produkcji, z sukcesem działających w Polsce.

Potencjał drzemiący w bliskiej współpracy i wzajemnym wspieraniu się w rozwoju kompetencji Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich jest ogromny. Moim celem jest zapewnienie Klientom najwyższej jakości produktów, serwisu i usług w modelu Power of One nie tylko w jednym kraju, ale w całym regionie. Klienci coraz częściej patrzą na ten obszar geograficzny, jako na całość, a my posiadając najwyższej klasy specjalistów, kompetencje i narzędzia, jesteśmy w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty w budowaniu ich biznesu.

Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska

Jednym z największych atutów Ukrainy i krajów bałtyckich są utalentowani, wykształceni i ambitni ludzie, tworzący naszą firmę na tych rynkach. Jestem przekonany, że dzięki naszemu globalnemu zasięgowi możemy zbudować tutaj najwyższej klasy zespoły, które pomogą nam w dalszym rozszerzaniu oferty w obszarach Commerce, produkcji contentu i technologii. Jestem absolutnie pewien, że razem stworzymy przewagę konkurencyjną na dużą skalę.

Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe Polska

Na Ukrainie mocno wierzymy w potencjał modelu Power of One. Jego wdrożenie pozwoliło zapewnić naszym Klientom najlepszą na rynku, zintegrowaną ofertę, obejmującą kluczowe obszary biznesu. Bliższa współpraca z naszymi partnerami z Polski, Łotwy, Litwy i Estonii jeszcze bardziej podniesie poziom naszego produktu, stworzy nowe możliwości dla zespołów i przyczyni się do wzrostu biznesu Klientów Publicis Groupe na każdym rynku regionu.

Enver Kikava, CEO Publicis Groupe Ukraina

O Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej, napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1300 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Data Science.


Źródło: Informacja prasowa Publicis Groupe Poland

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF