Tag
klient
Agencje eventowe mierzą się ze szczególnym problemem reklamowania swoich usług, aby mogły wyróżnić się na tle innych firm. Ale ponoć nic tak nie rozkręca firm jak rosnąca konkurencja, prawda?
Branża marketingowa w kryzysie pomiędzy pesymizmem a chłodną oceną sytuacji
Nowa, zaskakująca rzeczywistość wywołana pandemią covid-19 trwa już 1,5 miesiąca. W pierwszym tygodniu lock down Shortlist Consulting we współpracy z Brief.pl i DELab z Uniwersytetu Warszawskiego przeprowadziło badanie, polegające na…
Persona zdecydowanie grata
Czym jest persona w marketingu, kto na niej skorzysta (i dlaczego każdy) oraz jak ją stworzyć, by była użyteczna? Przybliżymy to zagadnienie, wykażemy wpływ persony na komunikację i działania dowolnego biznesu, a Ty zyskasz narzędzie, które…
Jak dzięki video zwiększyć lojalność klientów
Jednym z większych wyzwań, przed którym obecnie stoją firmy, jest dotarcie do klienta ze spersonalizowanym komunikatem. Oznacza to, że musi on trafić we właściwym momencie i za pośrednictwem odpowiedniego kanału.
W obliczu wyzwania – klientocentryczność w B2B
Nastała era klienta, co w praktyce oznacza, że jeszcze większego znaczenia nabrało poznanie jego oczekiwań i potrzeb. Widać to od strategii biznesowej po działania operacyjne wspierające realizację celów sprzedażowych. Badanie „Kompas…
Klient przyszłości – sprawdź, kto będzie Twoją grupą docelową!
Na czym polega antropomorfizacja marki? Czego tak naprawdę poszukują konsumenci i jak kształtują się trendy społeczno-technologiczne na najbliższe lata? Pobierz darmowy raport Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery i dostosuj strategię…
Biznesowa pułapka dla pobłażliwych vs szansa na rozwój. Czym jest zdrowa klientocentryczność?
Czy w dzisiejszych czasach marki wciąż powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? I wreszcie - czy nadmierna pobłażliwość w trosce o…
Tajemniczy klient jako szansa na wzrost wyników
Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest znalezienie idealnej metody na wykreowanie nowych i przede wszystkim skutecznych szans wzrostu. Wiadomym jest, iż nie ma szans na wyprzedzenie konkurencji, jeśli działamy z nimi na tych samych…
Klienci domagają się wszechstronnego poznania. Czas na connected experiences.
360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń…
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza wartość, jaka finalnie powinna zostać dostarczona,…