Tag
klient
Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest znalezienie idealnej metody na wykreowanie nowych i przede wszystkim skutecznych szans wzrostu. Wiadomym jest, iż nie ma szans na wyprzedzenie konkurencji, jeśli działamy z nimi na tych samych…
Klienci domagają się wszechstronnego poznania. Czas na connected experiences.
360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń…
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza wartość, jaka finalnie powinna zostać dostarczona,…
Klikam albo znikam – czego tak naprawdę potrzebuje współczesny klient?
Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie…
Tajemniczy klient – najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych
Firma działająca w sektorze usług lub handlu, skupia swoje działania przede wszystkim na odbiorcy. Tworzenie strategii marketingowej czy sam proces powstawania i ewaluacji produktu, opiera się o wymogi rynku, jego popyt. Sama sprzedaż…
Marka w mediach społecznościowych – jak działać, aby skutecznie gromadzić coraz większe grono…
W dzisiejszym społeczeństwie możliwość prowadzenia firmy bez kontaktu z klientem poprzez profile w mediach społecznościowych, wydaje się być wręcz wyczynem na miarę niemożliwego. Ogromny rozwój w Polsce portali takich jak: Facebook,…
Audyt jakości – jak go przeprowadzić, aby przyniósł firmie wymierne korzyści finansowe?
W poprzednim wpisie szczegółowo omówiliśmy, jak ważne stało się kontrolowanie jakości poprzez audyt. Zrozumienie potrzeby podnoszenia poziomu jakości zdaje się być we współczesnym środowisku konsumentów kluczowym elementem. Klient, o…
Wzrost znaczenia audytu jakościowego – nowe wyzwanie dla innowacyjnych firm
Firma wchodząca na rynek, chcąca swój produkt bądź usługę przedstawić największej możliwej liczbie odbiorców musi stawiać na jakość i niską cenę. Trzeba dać się zauważyć! Co dalej…? Jak utrzymać markę na najwyższym poziomie? W jaki sposób –…
4 kroki do pokonania konkurencji
Inni znaleźli odpowiedni język i potrafią dotrzeć do swoich klientów. Tymczasem u Ciebie ciągle coś nie działa? Nie płyń z konkurencją, nawet się nie staraj. Znajdź swoje wyjątkowe miejsce. Strategia „blue ocean” pozwoli Ci na to.