Tag
klient
Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy prowadzonym trybem życia. Tymczasem współczesnych klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno – ma być szybko, wygodnie…
Tajemniczy klient- najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych
Firma działająca w sektorze usług lub handlu, skupia swoje działania przede wszystkim na odbiorcy. Tworzenie strategii marketingowej czy sam proces powstawania i ewaluacji produktu, opiera się o wymogi rynku, jego popyt. Sama sprzedaż…
Marka w mediach społecznościowych- jak działać aby skutecznie gromadzić coraz większe grono…
W dzisiejszym społeczeństwie możliwość prowadzenia firmy bez kontaktu z klientem poprzez profile w mediach społecznościowych, wydaje się być wręcz wyczynem na miarę niemożliwego. Ogromny rozwój w Polsce portali takich jak: Facebook,…
Audyt jakości- jak go przeprowadzić aby przyniósł firmie wymierne korzyści finansowe
W poprzednim wpisie szczegółowo omówiliśmy jak ważne stało się kontrolowanie jakości poprzez audyt. Zrozumienie potrzeby podnoszenia poziomu jakości zdaje się być we współczesnym środowisku konsumentów kluczowym elementem. Klient o którego…
wzrost znaczenia audytu jakościowego- nowe wyzwanie dla innowacyjnych firm
Firma wchodząca na rynek, chcąca swój produkt bądź usługę przedstawić największej możliwej liczbie odbiorców musi stawiać na jakość i niską cenę. Trzeba dać się zauważyć! Co dalej…? Jak utrzymać markę na najwyższym poziomie? W jaki sposób-…
4 kroki do pokonania konkurencji
Inni znaleźli odpowiedni język i potrafią dotrzeć do swoich klientów. Tymczasem u Ciebie ciągle coś nie działa? Nie płyń z konkurencją, nawet się nie staraj. Znajdź swoje wyjątkowe miejsce. Strategia „blue ocean” pozwoli Ci na to.