Dwa razy więcej Gości na World Class Cocktail Festival. Już ponad 25 tysięcy!

Koktajle

Ponad 650 koktajli w ponad 150 barach (14 miast) mogli odkryć Goście trzeciej edycji festiwalu kultury koktajlowej World Class Cocktail Festival. Przez ten czas koktajlbary oraz restauracje odwiedziło aż 25 800 Gości. Jest to prawie dwa razy więcej niż w ubiegłorocznej edycji! Szacuje się, że informacje o wydarzeniu dotarły do min. 1 665 317 mln Polaków. Festiwal odbył się w zgodzie z wymogami sanitarnymi oraz aktualną Kartą Higieny.

Koktajlbary na tegoroczną edycję przygotowały cztery (a czasem więcej) autorskich koktajli. Powstały one w drodze inspiracji aktualnymi trendami barmańskimi. Były tworzone na bazie alkoholi premium firmy Diageo tj. m.in.: whiskey Johnnie Walker, ginu Tanqueray No. TEN, Tanqueray London Dry, wódki Ketel One, szkockiej whisky Singleton 12YO. Amatorzy wysokiej klasy trunków wybierali spośród szerokiej palety smaków. W menu festiwalowym mogli znaleźć np. koktajle słodkie, kwaśne, kawowe, ziołowe czy owocowe. Wszystko po to, aby zaspokoić nawet najbardziej wymagające kubki smakowe. Wszystkie koktajlowe wariacje cieszyły również oczy swoimi kolorami oraz dekoracjami w postaci m.in. kwiatów bądź owoców. Goście mogli rezerwować zestaw dwóch wybranych koktajli w cenie 35 zł na stronie CocktailFestival.pl.

Źródło: World Class Cocktail Festival

Najlepszy Bar Roku wybrany!

W ramach World Class Cocktail Festival odbywa się również plebiscyt na najlepszy koktajlbar uczestniczący w festiwalu. Na podstawie recenzji gości i danych rezerwacyjnych z poprzedniej edycji festiwalu, laureatem Baru Roku 2020 został stołeczny The Roots. W tym roku ten zaszczytny tytuł otrzymał krakowski koktajlbar TAG.!

Festiwal odbył się w idealnym momencie. Goście byli spragnieni takich wydarzeń jak World Class Cocktail Festival. Festiwal opowiada nie tylko o kulturze picia koktajli, ale też spędzania czasu z przyjaciółmi oraz podróżowania po smakach. Bezpośrednie rozmowy z Barami i Restauracjami udowadniają, że Goście w Polsce są nie tylko gotowi na doznania koktajlowe na poziomie World Class w ramach Festiwalu, ale również wracają do najlepszych koktajlbarów. Nadany przez Johnniego Walkera i Partnera Diageo kierunek wsparcia dla branży „Keep Walking Gastronomio!” był nie bardzo potrzebny i spotkał się z ogromną wdzięcznością. Jesteśmy bardzo zadowoleni osiągniętych efektów podczas tegorocznej edycji WCCF.

Max Pollo, COO Restaurant Club oraz współorganizator Festiwalu

Tak jak w ubiegłych edycjach, Festiwal był realizowany zgodnie z ideą “zero waste”. Plastikowe słomki zostały zamienione na ekologiczny wariant, a do dekoracji koktajli zostały użyte tylko naturalne ozdoby w postaci owoców, ziół czy kwiatów. Wszystkie działania odbywały się w poszanowaniu dla środowiska oraz planety, ponieważ jej dobro jest jednym z najważniejszych priorytetów Organizatorów.


Źródło: Restaurant week

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF