...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Baby Shark z własnymi tokenami NFT

Baby Shark NFT

9,8 miliarda - tyle odsłon ma już piosenka, która jest dedykowana dziecięcej widowni na platformie YouTube. Za fenomenem "Baby Shark" stoi SmartStudy, którzy wraz z marką Pinkfong zaprezentowali kolekcję NFT dostępną na MarketPlace - rynku sztuki cyfrowej. "Baby Shark Collection No.1" - to oficjalna nazwa kolekcji, której tokeny były dostępne do kupienia od 2 grudnia.

Baby Shark wkracza do świata NFT, aby dać fanom i kolekcjonerem wyjątkową okazję do posiadania pierwszych w historii oficjalnych tokenów z tego sensacyjnego hitu.

Jesteśmy podekscytowani, że w końcu możemy ujawnić pierwszą kolekcję Baby Shark NFT. To oznacza początek naszej przygody w świecie NFT, ważnego kolejnego rozdziału podróży Baby Shark. Jako sensacja zrodzona w internecie, Baby Shark jest naturalnym postępem w zrozumieniu NFT i cieszymy się, że możemy podzielić się tym doświadczeniem ze społecznością.

Bin Jeong, dyrektor generalny Pinkfong USA

Kolekcja będzie zawierać sześć tokenów. Jeden unikatowy i pięć limitowanych. Przedstawiać będą one wizerunek małego rekina i jego rodziny w oryginalnych, zapętlonych animacjach inspirowanych holograficznymi kartami do gier. Za całość odpowiedzialne jest Sony Music Entertainment/Relentless Records, które opracowało całość kolekcji. Przygotowali ścieżki dźwiękowe, tak by całość prezentowała spójne i unikalne doświadczenie i łączyły się ze światem przedstawionym w animacji stylem i nastrojem. Baby Shark ma w niej łączyć się z nowymi technikami wizualnymi i dźwiękowymi. Cała animacja wraz z melodią będzie trwała minutę. Przez ten czas Baby Shark pozwoli zanurzyć się w podwodny, przypominający sen świat.

Tokeny zostały już odsprzedane. Są dostępne różnych MarketPlace’ach i osiągają ceny wynoszące ok. 60 tys. dolarów.

Adam Daniluk

„Piękna i Bestia” jako motyw kolekcji Pandory

Bajka Disney "Piękna i Bestia" w tym roku kończy 30 lat! Z tej okazji studio wspólnie z Pandorą wypuszczą nawiązującą do baśni kolekcje.

Zawieszki prezentują kultowe postacie występujące w animacji Disneya. Tańcząca Belle, Pani Imbryk (Mrs. Potts), Bestię czy też zaczarowaną różę.

Rzeczy dostępne są w cenach od 250 do nawet 600 zł. Kolekcja już cieszy się dużym zainteresowaniem. Doskonały pomysł na współpracę i połączenie dwóch silnych marek. To może być komercyjny hit, szczególnie, że za pasem najgorętszy okres zakupowy.

Disney x Pandora 1
fot. Pandora

 

Dodatkowo, Disney wypuścił reklamę pokazującą postacie z Disneya w prawdziwym życiu. Spot przedstawia rodzinę, która dzieli się prezentami świątecznymi – biżuterią, z kolekcji Pandory.

 

Adam Daniluk