Tag
komunikacja korporacyjna
Rok 2020 był rokiem szybkich zmian, z których część zostanie z nami na stałe. Strategie PR i działania komunikacyjne ulegały niemal nieustannym modyfikacjom, a media całkowicie zdominował COVID-19 – według danych Instytutu Monitorowania…
Martin Stysiak dołącza do PLAY
Od września do zespołu Play dołączył Martin Stysiak, obejmując stanowisko eksperta ds. public affairs. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej.
Nowa prezeska na czele Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Członkowie Stowarzyszenia Forum Odpowiedzialnego Biznesu powołali na trzyletnią kadencję nową prezeskę, Marzenę Strzelczak. Dotychczasowa prezeska, Dominika Bettman, pozostaje zaangażowana w prace stowarzyszenia w roli przewodniczącej Rady…
Korzyści z PR w Employer Branding, czyli jak skutecznie budować silną markę pracodawcy
Tak jak pozytywny wizerunek marki pomaga promować sprzedaż, tak pozytywny employer branding pomaga przyciągać i zatrzymywać bardziej wykwalifikowanych pracowników. Firmy z pozytywnym wizerunkiem zatrudnienia otrzymują więcej aplikacji od…
Nowoczesny PR to analityka i doradztwo
Wydarzenia ostatnich tygodni pokazały słabe i mocne strony wielu sektorów, ale też przyspieszyły wiele rynkowych procesów np. dalszą digitalizację mediów czy popularyzację technologii wspierających pracę zdalną. Nie ominęło to branży public…
Jak zmienia się sposób kontaktowania się firmy z konsumentem w obliczu rozwoju nowych technologii…
Komunikacja korporacyjna w obliczu nowych mediów. Łatwa i przyjemna czy pełna wyzwań? Rozmowa z Adamem Burakiem, Dyrektorem Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN.