Tag
komunikacja
Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Języka Migowego, Jet Line z merytorycznym wsparciem Fundacji Integracja, przygotował kampanię „Pomigajmy. Pomagajmy” na cyfrowym ekranie MORE. Akcja odbyła się na żywo w centrum stolicy z…
Trendy w komunikacji 2022/ 2023. Kluczowe wnioski ekspertów IAA POWER HOUR
Co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach? Oto kluczowe wnioski ekspertów.
Nowe trendy w komunikacji w perspektywie profesora Michała Rusinka. Podsumowanie spotkania IAA…
Profesor Michał Rusinek* był gościem specjalnym noworocznego spotkania członków i sympatyków IAA Polska, które odbyło się w ubiegłym tygodniu. W wystąpieniu dotyczącym trendów językowych wskazał najciekawsze zjawiska w komunikacji, zarówno…
Agencje PR wygrywają kreatywnością [RAPORT]
Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy na linii klient-agencja nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które je zaadresują.…
Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów?
"Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów" to nowy raport z badania zrealizowanego wspólnie przez SAR, Google i Kantar. Jakie główne wnioski płyną z niego dla marketerów? Poniżej 10 kluczowych wniosków dotyczących…
Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe [BRIEF PATRONUJE]
Większość książek mających stanowić alternatywę dla studiów MBA stara się odtwarzać program nauczania najpopularniejszych uczelni. W przypadku książki Indywidualny program MBA jest inaczej. Jej celem jest przedstawienie w jasny i…
#KiszlukRozmawia 65 – Leszek Stafiej
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Leszkiem Stafiejem, niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów.
Jakub Krawczyński został PR specialist w better. gaming agency
W agencji better. Jakub Krawczyński będzie odpowiadał za strategię komunikacyjną, PR dla wydawców gier, niezależnych studiów producenckich oraz kontakty z mediami i influencerami. Wcześniej był zatrudniony w Wirtualnej Polsce.
#KiszlukRozmawia 48 – Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Ewą Łabno-Falęcką, Dyrektorem ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska.
Dobra komunikacja na złe czasy, czyli jak komunikować się z pracownikami w pandemii, by odnieść…
Wskaźnik ”Team Efficiency Index” oceniający efektywność pracy – 86 pkt. ”Engagement Index”, który bada zaangażowanie pracowników – 85 pkt. ”Wellbeing Index” analizujący samopoczucie zespołu – wynik na poziomie 83 pkt. To wybrane rezultaty…