Konferencja i warsztaty „Młodzi na rynku pracy”

Dzisiaj jest ostatnia szansa aby się zapisać i wziąć udział w serii wydarzeń związanych z tym projektem!

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet wraz z Partnerami projektu zaprasza na wydarzenie Make the change – Młodzi na rynku pracy! Projekt dedykowany jest osobom młodym oraz środowiskom korporacyjnym, naukowym i przedsiębiorcom zainteresowanym wyzwaniami młodych na rynku pracy. Celem wydarzenia jest wsparcie osób wkraczających na ścieżkę zawodową, wyposażenie ich w odpowiednie umiejętności, narzędzia oraz pewność siebie.

Projekt został podzielony na trzy etapy: debatę, warsztat oraz konferencję. W trakcie debaty eksperci z różnych środowisk rozmawiali na temat obecności młodych osób na rynku pracy i stojących przed nimi wyzwań. Wspólnie ustalili główne problemy i trudności, które towarzyszą osobom rozpoczynającym ścieżkę zawodową.

Warsztat Design Thinking 7 czerwca w Warszawie, którego celem jest praca nad wyzwaniami w kontekście zatrudniania młodych. Grupy warsztatowe będą opracowywać innowacyjne projekty, które ukażą się w raporcie podsumowującym, będą promowane wśród instytucji zainteresowanych wsparciem młodych, a dwa z nich zostaną zaprezentowane na Konferencji Make the Change. Zostań częścią projektu Make the Change!

https://tiny.pl/9vcq9

Konferencja Make the Change 9 czerwca w Warszawie przy ul. Czackiego 15/17, w ramach której odbędzie się podsumowanie projektu oraz debata “Impakt społeczny i edukacja” inaugurująca projekt „Przedsiębiorczość Społeczna – kurs podstawowy”, realizowany w polsko-norweskim partnerstwie, przez Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS, Fundację Przedsiębiorczości Kobiet oraz Stiftelsen Mangfold i Arbeidslivet z Norwegii. Podczas debaty porozmawiamy o tym, jak uczyć o wpływie społecznym i przygotowywać do zaangażowania społecznego przyszłych przedsiębiorców i przedsiębiorczynie. Wystąpienie Przemka Staronia psychologa, autora książek i Nauczyciela Roku 2018, który opowie o tym jakie szanse i zagrożenia na rynku pracy czekają na młodych z pokolenia Z.

Zaproszeni są wszyscy zainteresowani rozwiązaniami powstałymi w programie, spotkaniem w gronie ekspertów, networkingiem, uczniowie i studenci, osoby, które mają w swoich domach dorastającą młodzież i którym zależy na poznaniu opinii ekspertów, osoby zainteresowane tematem innowacji społecznych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jak usprawnić polski m-commerce, aby konkurował z najlepszymi? Wyniki audytu Google i e-point na Mobile Trends Conference 2022

Szybkość działania oraz User Experience mobilnej strony internetowej mają istotny i dający się zmierzyć wpływ na rozwój e-biznesu. To teza którą udowadniają wyniki audytu przeprowadzonego przez Google oraz e-point, a które będą zaprezentowane podczas tegorocznej edycji największej konferencji branży mobile w Polsce.

Autorzy raportu, Piotr Kowalski z Google oraz Michał Szklarski z e-point, przyjrzeli się wnikliwie problemom polskich sklepów mobilnych. Efektem partnerskiej współpracy jest ponad 1110 rekomendacji, zarówno w obszarze usprawnień dotyczących doświadczenia klienta (User Experience), jak również szybkości działania sklepów w kanale mobilnym. Prezentacja wyników odbędzie się 18 marca w godzinach 11.35-12.00 podczas Mobile Trends Conference 2022. Wystąpieniu towarzyszyć będzie premiera ebooka zawierającego wyniki audytu. Patronatem medialnym publikacji jest organizator Mobile Trends Conference.

Audyt mobilnego User Experience oraz szybkości działania serwisów został przeprowadzony wśród 50 polskich firm e-commerce z bardzo różnych branż: zdrowie i uroda, meble, artykuły spożywcze, elektronika, książki i moda, by pomóc im w przystosowaniu się do klientów i niwelowaniu barier, czyli de facto w zwiększeniu sprzedaży.

O tym, jak ważnym kanałem kontaktu z klientami e-commerce jest mobile świadczy fakt, że liczba zapytań w polskiej wyszukiwarce Google w 2021 roku była dwukrotnie wyższa z telefonu niż ze stacjonarnego komputera. Ten trend jest trwały, a liczba mobilnych internautów stale wzrasta. Liczy się dopasowanie do potrzeb użytkownika smartfona, który jest zabiegany i zdekoncentrowany, a przy tym oczekuje że mobilna wersja sklepu będzie działać szybko i sprawnie.

Piotr Kowalski, Senior Analytical Consultant z Google Polska

 

Wzięliśmy udział w tym projekcie, aby zbadać, jak można efektywnie od strony technologicznej pomóc polskim firmom. Wierzymy, że warto poświęcić czas i zasoby zarówno na aspekt projektowania serwisów, jak i wyboru odpowiednich technologii, aby poprzez skalowanie sprzedaży osiągać wymierne korzyści biznesowe.

Michał Szklarski, Członek Zarządu, e-point Mobile

Firmy, który zrealizowały usprawnienia dotyczące doświadczenia klienta (User Experience) wersji mobilnej sklepów, uzyskały ponad 3,3% średniego wzrostu mobilnego Conversion Rate (współczynnika konwersji, czyli jednej z najważniejszych metryk, wskazującej ilu klientów z rozpoczynających proces zakupowy w jakimkolwiek kanale, faktycznie go kończy transakcją). Natomiast firmy, które nie zastosowały żadnej rekomendacji miały średni spadek mobilnego Conversion Rate na poziomie -6,2%.W przypadku rekomendacji dotyczących szybkości działania sklepów w kanale mobilnym, firmy, które zastosowały się do zaleceń uzyskały średnio 11% wzrostu mobilnego performance (szybkości działania). Natomiast tam, gdzie nie zostały wdrożone żadne rekomendacje, wystąpił spadek na poziomie -4% mobilnego performance.

Jedenasta edycja Mobile Trends Conference odbędzie się 17 i 18 marca 2022 roku w Starej Zajezdni by DeSilva w Krakowie. Poza bogatym planem spotkań i prezentacji, w trakcie wydarzenia wręczone zostaną prestiżowe nagrody w ramach konkursu Mobile Trends Awards. Całość poprowadzi Jarosław Kuźniar, a gwiazdą wieczoru będzie Natalia Capelik-Muianga.

WIĘCEJ INFORMACJI O WYDARZENIU


źródło: e-point

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

HRevolution już 24 lutego! [BRIEF PATRONUJE]

HRevolution

4. edycja konferencji HRevolution. Już 24 lutego wyjątkowe, inspirujące spotkanie łączące globalną perspektywę z polskimi rozwiązaniami. Wśród wiodących tematów: microlearning, praca hybrydowa, wellbeing pracowników, transformacja cyfrowa, gamifikacja, AI i robotyka.

W gronie prelegentów, znajdują się znani międzynarodowi i polscy eksperci z różnych dziedzin HR m.in. Charlotte Valeur – Przewodnicząca Instytutu Neuroróżnorodności, Sola Osinoiki – Wiceprezes ds. globalnej technologii personalnej w Prosus Group i Naspers, Stewart Desso – Prezes i założyciel Lumina Learning, Sjoerd van den Heuve – Profesor nadzwyczajny Data Driven Business & People Analytics na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Utrechcie, Jowita Michalska – Founder & CEO Digital University, Ambasadorka Singularity University Warsaw Chapter.

W obszarze nowej rzeczywistości w branży HR, dyskutowane będą takie zagadnienia, jak – “Innowacyjne strategie budowania kompetencji przyszłości”, czyli wszystko co warto wiedzieć o reskillingu i upskillingu. Ponadto skupimy się na temacie “Nowoczesna digitalizacja narzędzi Human Resources”, czyli odpowiedzi na pytanie – jak wykorzystanie sztucznej inteligencji czy technologii VR wspiera automatyzację procesów HR i zmienia doświadczenia pracowników. Nie zabraknie również gwiazd 2022 – “Data Science i People Analitics”, czyli praktycznej wiedzy, w jaki sposób je wykorzystywać, aby zawsze mieć kluczowe informacje niezbędne do podejmowania mądrych decyzji i minimalizowania możliwych ryzyk.

W czasach, gdy ludzie muszą być o krok przed postępującą automatyzacją i sztuczną inteligencją naszym obowiązkiem jest ciągłe uczenie się i rozwój, a także obserwacja trendów technologicznych i ich wpływu na nasz biznes i życie. Rola HR jeszcze nigdy w historii nie była tak istotna, ale nakłada to na HR obowiązek bycia na bieżąco i radzenia sobie z zupełnie nowymi projektami i wyzwaniami.

Jowita Michalska, founder & CEO Digital University, Ambasadorka Singularity University Warsaw Chapter

Więcej informacji o wydarzeniu w załączeniu i na https://hrevolution.pl/.

Konferencja odbędzie się w formie hybrydowej.

Organizator: Digital University


Źródło: Digital University

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 20-21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Druga edycja międzynarodowej konferencji

Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni – 20 i 21 października. Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów esportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Dwanaście prezentacji w dwa dni

Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 – Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i esportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i esportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie esportu.

Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z GamesetuTobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L’Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.

Bezpłatny udział w konferencji

Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Partnerem Gaming Marketing Days jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co

Gameset to agencja gaming i metaverse marketingu, która specjalizuje się w realizacji efektywnej i angażującej komunikacji skierowanej do nowoczesnych konsumentów, do których trudno dotrzeć za pośrednictwem standardowych kanałów promocji.

Gameset

Dołącz do Elite Leadership Program 2021/2022 i stań się liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół! [BRIEF PATRONUJE]

Elite Leadership program

To już 10 raz, kiedy spotykamy się ze światowymi ekspertami w ramach cyklu konferencji Elite Leadership Program. Prelegenci wskażą jak działać, by Twoje przywództwo było skuteczne. Zobacz, jakie biznesowe autorytety wystąpią tym razem.

W ramach cyklu konferencji odbędą się 4 spotkania ze światowymi ekspertami, którzy specjalizują się w dziedzinie przywództwa oraz zarządzania. Każde spotkanie to szansa nie tylko na rozwój kompetencji, czy poznanie nowoczesnych technik zarządzania – to także okazja na poszerzanie sieci swoich kontaktów oraz zainspirowanie się rozwiązaniami liderów z różnych branż.

Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na kadrę kierowniczą, która musiała zmierzyć się ze zmieniającym się otoczeniem, jak również z przywództwem oraz efektywną komunikacją w  zespole wirtualnym. Cykl Elite Leadership Program 2021/2022 dostarczy uczestnikom konkretne narzędzia oraz rozwiązania, które są gotowe do wdrożenia w ich firmie. Ponadto gwarantuje pakiet wiedzy, w którym znajdują się: notatki, raporty, nagrania prelegentów oraz ebooki biznesowe. Dzięki tym materiałom, powrót do zagadnień, poruszanych na konferencjach będzie możliwy z każdego miejsca.

Poznaj tematy oraz gości specjalnych:

  • „Zwinne przywództwo 2.0+” – Justin Maciejewski opowie, jakie rozwiązania mogą zaczerpnąć liderzy od największych dowódców wojskowych (2 grudnia 2021).
  • „Przyszłość pracy” – Aric Dromi przedstawi czym jest cyfrowa transformacja oraz jak szybko rozwija się sztuczna inteligencja (3 lutego 2022).
  • „Zespoły typu X” – Prof. Deborah Ancona nakreśli czym są zespoły X, i czym się różnią od tych tradycyjnych (2 marca 2022).
  • „Adaptacyjna kultura organizacyjna” – Dr Christine McCarthy ukaże kulturę organizacyjną w aspekcie rozwijającej się innowacji (6 kwietnia 2022).

Więcej informacji o całym cyklu, jak i poszczególnych konferencjach, znajdziesz na stronie: https://elp.ican.pl/


Źródło: ICAN

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Światowe wydarzenie w biznesowym świecie gamingu już w październiku. Nadchodzi Esports BAR Cannes! [BRIEF PATRONUJE]

EsportsBAR Cannes

Już w dniach 13-15 października, odbędzie się kolejna edycja esportowej konferencji Esports BAR w Cannes, we Francji. W ciągu trzech intensywnych dni uczestnicy będą mogli posłuchać ponad 50 prelegentów, które podzielą się swoim doświadczeniem oraz wiedzą. Tegoroczna konferencja będzie opierała się na pięciu obszarach tematycznych, które będą dotyczyły: monetyzacji, innowacji, inwestycji, społeczeństwa oraz odbiorców. Agendę konferencji znajdziesz tutaj: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/programme.html

Esport to rynek, który w ostatnich latach rozrósł się jak żaden inny na świecie. Nie każdy jednak ma tego świadomość, a branża cały czas poszerza swoje wpływy edukując, dzięki czemu coraz więcej zaczyna dostrzegać jego potencjał. Dziś całościowy rynek esportu wart jest ponad miliard dolarów, a przewiduje się, że do roku 2023 jego wartość wzrośnie do 1,6 miliarda dolarów. Coraz więcej organizacja promuje esport poprzez swoje działania, nie tylko w Polsce ale również za granicą. A jednym z największych konferencji dotyczących esportowego ekosystemu jest Esports BAR odbywający się we Francuskim Cannes.

Esports BAR Cannes to ekskluzywny program konferencji, gdzie oprócz ogromnej dawki wiedzy i inspiracji, uczestnicy mogą nawiązać kontakty z liderami branży esportowej oraz czołowymi markami. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć i rozwinąć wiedzę o esportowym biznesie.

Aby wziąć udział w nadchodzącej konferencji Esports BAR należy wykupić przepustkę Forum Delegate Pass, która zapewnia dostęp do trzech wciągających dni pełnych wiedzy, które zaś dostarczą wskazówek jak wejść w esport, nawiązać kontakty, zainspirować się, robić interesy i zdobywać informacje na temat esportu, z dostępem do wszystkich przemówień i sesji z profesjonalistami z branży. To szansa, aby nie tylko przedstawić swoją firmę i biznes, ale także podzielić się swoimi pomysłami i wziąć udział w konstruktywnych, otwartych rozmowach z głównymi interesariuszami!

Co znajduje się w programie konferencji?

Uczestnicy Esports BAR Cannes będą mieli możliwość spotkania przedstawicieli marek, mediów, lig, dostawców usług, drużyn esportowych czy wydawców gier. Międzynarodowi prelegenci z najlepszych firm gotowych podzielić się swoją wiedzą i historiami podczas wnikliwych konferencji esportowych, gdzie poruszą tematy:

  •  Innowacji – tego jak esport może przewodzić całej branży rozrywkowej pod względem innowacji;
  • Monetyzacji – gdzie znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak: jak marka może w pełni wykorzystać esport? Jakie możliwości handlowe oferuje esport? W jaki sposób marki zarabiają na swoich działaniach? Jak agencje mogą pomóc w aktywizacji wizerunku marki w branży esportowej?
  • Inwestycji – tego jakie są kluczowe czynniki w inwestycjach w esport? W jaki sposób różne regiony na całym świecie odnoszą się do inwestowania na rynku esportu? Czy istnieje zwycięski model inwestycji w esport? Jak branża jest postrzegana przez VC (venture capitalists)?
  • Odbiorców – dzięki swoim naturalnie cyfrowym wielbicielom, szybko rozwijający się  sektor esportu jest jednym z najbardziej wpływowych elementów w relacji między konsumentami a technologią cyfrową i tradycyjnymi mediami. Ligi esportowe również musiały dostosować się w sposób, który podkreśla ich cyfrowy charakter. Jakie czekają ich wyzwania?
  • Społeczności – branża esportowa ma obowiązek tworzyć treści, które pomogą graczom, którzy chcą mieć pozytywny wpływ społeczny na ich społeczność. Chodzi o pracę z odbiorcami w celu rozwiązania problemów, takich jak zdrowie psychiczne, nierówność płci, brak różnorodności i zastraszanie. Dzieje się tak również w czasie, gdy spotykają się światy esportu i edukacji. Jak edukować poprzez esport i jaki wpływ ma na społeczność widzów?

Kogo spotkasz na EsportsBAR?

W wydarzeniu biorą już udział największe firmy ze świata wirtualnej rozgrywki oraz technologii. Wśród uczestniczących w konferencji marek, swoją obecność potwierdzili m. in. Polska agencja gamingowa Fantasyexpo, ESL, Esports Charts,  Faceit, G2, inSTREAMLY, Microsoft, Riot Games, Ubisoft oraz wiele więcej.

Całe wydarzenie jest zorganizowane zgodnie z przepisami sanitarnymi. Aby uczestniczyć w konferencji, goście muszą przedstawić ważną przepustkę sanitarną.

Więcej zarówno o programie konferencji jak i o prelegentach mających swój panel w tegorocznej edycji znajdziesz na: https://cannes.the-esports-bar.com/en-gb/our-offers.html

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Golden Marketing Conference za nami! [BRIEF PATRONUJE]

Golden Marketing Conference

Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce.

Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.

Tegoroczna edycja potwierdziła to co mówi się o Golden Marketing Conference w branży marketingowej – to wydarzenie profesjonalnie zorganizowane, z bardzo wysokim poziomem merytorycznym i przestrzeniom na wymianę doświadczeń. Konferencja objęta jest także akredytacją międzynarodowego programu DIMAQ.

GMC było pierwszą okazją do występu przed żywą publicznością po prawie dwuletniej przerwie dla takich wybitnych ekspertów jak Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski czy Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski oraz Maciej Martowicz. Na scenie GMC pojawili się także przedstawiciele takich brandów jak TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.

Organizator na wiosnę zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference.


Źródło: Golden Marketing Conference

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

EB Summit 2021 – wiedza, dobre praktyki, inspiracje [BRIEF PATRONUJE]

Employer branding Summit

Już po raz 10. HRM Institute zaprasza na konferencję Employer Branding Summit, która odbędzie się 9/10.09.2021 w Warszawie oraz online. W czasie dwóch dni pełnych wiedzy, dobrych praktyk i inspiracji dowiemy się m.in., jak zmieniają się potrzeby współczesnych pracowników, w jaki sposób employer branding może pomóc w rozwoju organizacji, jak budować wiarygodność marki pracodawcy w sieci i zaangażowanie wokół marki? Poznamy również zwycięzców konkursu EBEA, a także premierowe wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2021.

Jubileuszowa edycja konferencji będzie trwała dwa dni. Tematem wiodącym pierwszego dnia jest Employer branding a biznes. W tym dniu odbędzie się również Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021, w czasie której poznamy najlepsze projekty employerbrandingowe w Polsce oraz będzie miała miejsce premiera raportu Employer Branding w Polsce 2021. Drugi dzień konferencji będzie poświęcony tematowi Digital EB Advocacy.

EB Summit to okazja do poznania dobrych praktyk firm z Polski i ze świata, m.in. firm: LEGO, GEBERIT, EY, Volkswagen Poznań, Biedronka, Philip Morris International, BLUM Group. To również możliwość poznania najnowszych trendów i wyników badań z Polski i ze świata, narzędzi przydatnych w codziennej pracy oraz porad ekspertów, którzy na temat budowania marki pracodawcy wiedzą naprawdę dużo.

Nieodłączną częścią konferencji są warsztaty. W tym roku będzie można wziąć udział stacjonarnie w dwóch warsztatach: Strategia EB oraz Komunikacja marki pracodawcy (oba 13.09). Osoby, które zdecydują się na udział online mają do wyboru dwa pakiety: pakiet 1) Strategia Employee Advocacy od podstaw oraz Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki; pakiet 2) Tworzenie atrakcyjnych treści na LinkedIn oraz Employer branding bez budżetu (wszystkie odbędą się 14.09).

Zapraszamy do skorzystania z kodu 2AD22R4ADE, który daje 10% rabatu.

Na konferencji wystąpią m.in.:

  • Paweł Adrjan, Head of EMEA Research Indeed
  • Kirstin Birner, Manager Talent Operations EMEA, LEGO Group
  • Julia Bondaruk, Junior Employer Branding Manager Biedronka
  • Piotr Bucki, bucki.pro
  • Karolina Gębura-Nowak ,Talent Acquisition & EB Manager Poland & Baltics States, Phillip Morris Polska
  • Magdalena Janus, Head of HR Poland, Czech & Slovakia, Geberit
  • Mikołaj Jóźwiak, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej, Volkswagen Poznań
  • Karolina Kociołek, Social Media Lead, Socjomania
  • Piotr Lenarczyk, Employer Branding Lead, EY
  • Marzena Leśnicka, Starszy Specjalista ds. EB oraz komunikacji wewnętrznej, Volkswagen Poznań
  • Anna Macnar, CEO HRM Institute
  • Katarzyna Motała, Specjalistka HR, BLUM Group
  • Katarzyna Rząsa, Digital Employer Branding Strategy Lead, Socjomania
  • Martyna Skalska, Talent Acquisition & EB Executive, Phillip Morris Polska
  • Claudia Tattanelli, Founder & CEO at C-YourCulture
  • Anna Woźnak, (CESA) Recruitment Leader, EY
  • Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager, Geberit Poland
  • Martyna Żądło, Digital Marketing Lead Socjomania

Szczegółowe informacje i rejestracja: www.employerbrandingsummit.pl.


Źródło: HRM Institute

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Gaming_marketing_day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Day to międzynarodowa konferencja skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata. Pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez agencję gaming marketingu Gameset odbędzie się już 1 lipca, a jego początek został zaplanowany na godzinę 10:00.

 

Konferencję rozpocznie Michael Heina z Nielsen Sports, którego prelekcja pomoże zrozumieć graczy i fanów esportu jako konsumentów i ich znaczenie dla reklamodawców. Następnie Piotr Bombol z Gameset przedstawi prezentację “Let’s Play – Introduction to gaming marketing”, w której omówi możliwości działań w gamingu dla marek nieendemicznych. Case studies znanych marek konsumenckich, w tym  m.in. Burger Kinga, zaprezentują natomiast zdobywcy Grand Prix w Cannes – André Toledo i Saulo Rocha z David Agency.

 

Po krótkiej przerwie wystąpią Karolina Kisły z Gameset oraz Dagmara Marzec z Philipsa, którzy opowiedzą o działaniach marki Philips w gamingu i platformie OneBlade OneWinner. Ostatnią prelekcję wygłosi Maciej Twardowski z Ogilvy Poland. Omówi on gamignową akcję “Do ostatniego drzewa”, która została zrealizowana dla Greenpeace i zdobyła aż 13 nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Gaming Marketing Day odbędzie się w formie online. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Po prezentacjach specjaliści odpowiedzą na pytania widzów. Spotkanie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy.

 

Partnerem medialnym konferencji jest seriws The Esports Ads https://theesportsads.com/.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie https://gamingmarketingday.co/.

Źródło: Gameset

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Roboty? Tak. Robocopy? Nie. Nadeszła era Człowieka 4.0 – relacja z konferencji [BRIEF PATRONUJE]

Konferencja Człowiek 4.0

Technologia skraca dystans, ale nie daje nam więcej czasu. Może zastąpić pracownika przy wykonywaniu powtarzalnych czynności, ale nie wyręczy nas w relacjach międzyludzkich. Optymalizacja i autonomizacja procesów produkcyjnych jest bardzo ważna, ale musimy ciągle inwestować w człowieka, a szczególnie w jego edukację. To tylko kilka wniosków z debaty Człowiek 4.0 organizowanej przez SI-Consulting.

Prelegenci konferencji Człowiek 4.0, która była kolejną odsłoną organizowanego przez SI-Consulting corocznego wydarzenia – SI-Customer Day, wiele uwagi poświęcali miejscu człowieka w transformacji industrialnej w dobie Przemysłu 4.0. Mówiono o relacjach na linii przedsiębiorca-klient, ale też przedsiębiorca-pracownik, a także o debatowano o sposobie wykorzystywania technologii w przedsiębiorstwach.

“Technologia i człowiek”, nigdy nie “technologia lub człowiek”. Nowoczesne narzędzia mają pomagać człowiekowi, ale nigdy nie możemy myśleć kategoriami, że zostaniemy zastąpieni przez maszynę. Ktoś przecież musi popatrzeć poza horyzont i stworzyć coś unikalnego. To człowiek nadaje ten impuls. Jednak bez nowoczesnych technologii nie ma dziś bezpiecznego i wygodnego życia. Wystarczy spojrzeć na sektor energetyczny, który jest niemal uzależniony od cyfryzacji.

Elżbieta Piechota, prezes zarządu SI-Consulting

Klient jest już wszędzie, wymaga, ale daje też siłę

Mateusz Kusznierewicz – utytułowany żeglarz, mentor, ale też przedsiębiorca – przypominał jak szybko zmieniło się nasze życie po wybuchu pandemii Covid-19. Nie tylko to prywatne, ale również zawodowe.

Jasne jest to, że dziś mogę ze swoimi partnerami rozmawiać gdziekolwiek jestem. W Gdańsku, Lizbonie czy będąc na regatach w dalekiej Australii. Wcześniej mogliśmy co prawda korzystać z telefonów, ale była w nas jakaś bariera i wewnętrzne przekonanie, że musimy załatwiać sprawy biznesowe spotykając się w biurach. Mam równocześnie wrażenie, że wykorzystując na co dzień nowoczesne technologie jestem znacznie dłużej w pracy niż wcześniej. Jest tak, gdyż mamy obecnie nieprzerwany dostęp do informacji i systemów, z których wcześniej korzystaliśmy tylko będąc w biurze lub fizycznie z zespołem.

Mateusz Kusznierewicz – żeglarz, mentor, przedsiębiorca

Pandemia zasiała ziarno niepewności również u tych, którzy chcą nieść pomoc. Obostrzenia sanitarne i zasady utrzymania dystansu społecznego znacznie utrudniły codzienne działanie wielu organizacjom charytatywnym.

Technologia pozwoliła nam być blisko. Mimo, że w rzeczywistości nie mogliśmy być obok. Dała nam poczucie sensu i sprawczości. W “Szlachetnej Paczce” to technologie połączyły osoby potrzebujące z darczyńcami. I choć darczyńcy nie znali osobiście obdarowywanych, to dzięki technologii mogli przeżywać razem emocje, które wywołuje np. remont łazienki starszej osoby, zakup pierwszego dziecięcego misia czy wszystkich tych innych cudów, które dzieją się w całej Polsce.

Dominika Langer-Gniłka, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Wiosna, która organizuje akcję “Szlachetna Paczka”

Natomiast na zwiększone wymagania klientów komercyjnych zwracał uwagę Grzegorz Dzik, prezes zarządu Grupy Impel.

Na pewno technologie przybliżają i identyfikują nam potrzeby klienta, a jemu łatwiej jest poznać nasze możliwości. Nasila się jednak konkurencja i nasze cykle współpracy z klientami ulegają skróceniu. Na rynku możemy otrzymać bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę. Jesteśmy zmuszeni do ogromnego wysiłku, aby rozpoznać potrzeby kontrahenta, zbudować naszą unikatowość i wykorzystać ją jako przewagę konkurencyjną. To dzięki wdrażaniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań w usługach tworzymy unikalny produkt uszyty na miarę klienta.

Grzegorz Dzik, prezes zarządu Grupy Impel

Optymalizacja procesów? Tak, ale nie kosztem człowieka

Uczestnicy debaty Człowiek 4.0 zastanawiali się też nad tym czy człowiek musi obawiać się tego, że zostanie zastąpiony przez maszyny oraz nad tym jak pracodawca powinien przeprowadzić proces cyfryzacji i automatyzacji tak, żeby nie zapomnieć o tym, że jego największym atutem są ludzie, a nie maszyny.

Gdy powstawały bankomaty mówiono, że ludzie stracą pracę w bankach, bo nie będą potrzebni kasjerzy. Okazało się to nieprawdą, a ludzie zostali skierowani do innych zadań, które jeszcze bardziej opierają się na relacjach międzyludzkich. Powstanie telewizji nie wyeliminowało kin, a książka elektroniczna nie wyparła tradycyjnej. Gdyby nie postęp technologiczny w zakresie biomedycyny, automatycznych linii produkcyjnych, czy technologii informatycznych nie bylibyśmy w stanie stworzyć w krótkim czasie szczepionek na Covid. Technologia jest elementem, który nas doposaża, ale nie eliminuje nas z rynku.

Sławomir Puciłowski, dyrektor ds. rozwoju i serwisu SAP w SI-Consulting

Natomiast Zofia Dzik, fundator Instytutu Humanites, który od dekady łączy systemowo tematykę człowieczeństwa i technologii, zwraca uwagę na postępującą degradację człowieka oraz na fakt, że pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła transformację technologiczną, to w efekcie coraz bardziej rozwierają się nożyce pomiędzy tempem rozwoju innowacji, a faktyczną zdolnością człowieka do adaptacji. Wiele haseł typu human first, technology second okazuje się pustymi sloganami w wyścigu pomiędzy tak wielkimi globalnymi korporacjami, jak również wieloma startupami o dużych międzynarodowych ambicjach. Podkreślała jednocześnie – w świetle wielu wyzwań, czekających nas zmian na rynku pracy i być może życia bez pracy – wagę holistycznego spojrzenia na człowieka, z uwzględnieniem sfery fizycznej, umysłowej, duchowej czy emocjonalnej i również z uwzględnieniem jego ról – zawodowych lub społecznych.

Optymalizacja procesów sama w sobie nie jest czymś złym, ale bywa jednak w ostatnich latach również przekleństwem. Gdy przekroczy się pewien punkt, przybiera formę manii optymalizacji każdej przestrzeni życia. Zaczyna mieć wtedy odwrotny skutek. W czasie pandemii pojawiło się wiele rozwiązań, które teoretycznie mają nam ułatwiać działanie, zbierać informacje o efektywności procesów, a zmieniają się w rozwiązania, które inwigilują każdy krok człowieka. Nie stwarzają najmniejszej przestrzeni na jakąś niedoskonałość, a przecież w naszej naturze są wpisane mniejsze lub większe niedociągnięcia. I to jest główne pytanie. Dla kogo tworzymy technologię? Czy chcemy z człowieka zrobić robota czy jednak zostawiamy jakiekolwiek pole na jego niedoskonałości.

Zofia Dzik, fundator Instytutu Humanites

Anna Streżyńska, prezes zarządu MC2 Innovations, była Minister ds. Cyfryzacji, dodawała, że zgubne może być wykorzystywanie technologii tylko po to, żeby obniżyć koszty siły roboczej.

Jesteśmy wtedy na granicy utrwalenia myśli, że człowiek prędzej czy później stanie się zbędny. Tylko jest to zagadnienie, które nie odejmuje wartości technologii, natomiast każe zadać sobie pytanie co z tymi wszystkimi ludźmi? Co powinniśmy zrobić zawczasu? A wiedząc dokąd zmierzamy, już teraz myśleć w jaki sposób zapewnić ludziom pracę. Równie ważne są zmiany w edukacji. Tak aby nie kreować społeczeństw myślących w kategoriach: “zakuć, zdać, zapomnieć”, ale nauczyć ich postawy, która pozwalałaby im mieć siłę i przekonanie, że są zdolni do zmiany i mają wpływ na rzeczywistość.

Anna Streżyńska, prezes zarządu MC2 Innovations, była Minister ds. Cyfryzacji

Cyfryzacja nie za wszelką cenę

Jacek Santorski, psycholog biznesu przekonywał, że tylko od kultury i intencji pracodawcy zależy jak wykorzysta technologię w zarządzaniu. Może bowiem ona służyć monitorowaniu człowieka w pracy, jej warunków i otoczenia.

Niektórzy pracodawcy – to nasiliło się w okresie pandemii – wykorzystują technologie nie tylko, żeby sprawdzać czy ludzie wykonują swoją pracę, ale też do polepszania z nim relacji. Drudzy jednak wykorzystują niepokój, żeby wzmocnić kontrolę. Przedsiębiorco, pozostaw miejsce dla niuansów, dla dylematów, empatii, dla nietypowych relacji, a wszystko co powtarzalne powierzaj robotom.

Jacek Santorski, psycholog biznesu

Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema i dziekan WSB w Warszawie, przestrzegał przed wieloma błędami, które może zrobić przedsiębiorca w trakcie cyfryzacji swojej firmy

Jedną z pułapek jest traktowanie digitalizacji jako rozwiązanie wszystkich problemów organizacji. Przeszacowanie i przewartościowanie cyfryzacji jest takim samym błędem jak niedoszacowanie. Nie każda organizacja musi cyfryzować wszystko i w taki sam sposób jak konkurencja. Największym błędem jest jednak brak pamięci o człowieku. Najpierw był człowiek, a potem technologie. Tak mówił przecież przez całe swoje życie Stanisław Lem.

Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema i dziekan WSB w Warszawie


Źródło: SI-Consulting

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF