...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Antalis Creative Power Awards: zwycięzcy ogłoszeni!

Październik 2022 – Po trzech miesiącach rywalizacji ogłoszono zwycięzców Antalis Creative Power Awards (ACPA). Przeprowadzony po raz pierwszy w tym roku konkurs był organizowany przez Antalis, wiodącego europejskiego dystrybutora papieru, we współpracy z The Brand Identity – prestiżową platformą związaną z projektowaniem graficznym.

Skierowany do grafików, agencji komunikacji wizualnej, drukarzy lub właścicieli marek, konkurs Antalis Creative Power Awards, dał możliwość zgłoszenia projektów drukowanych na papierach ozdobnych Antalis. Jury składające się z przedstawicieli największych graczy światowego projektowania graficznego i druku, takich jak Chanel, Atelier Bulk, Creanog czy Monotype, wytypowali najbardziej kreatywne i twórcze projekty.

Niezwykły konkurs ukształtowany przez kreatywność i zrównoważony rozwój

Nagrody objęły cztery kategorie zastosowań, w których oceniono: projekt, wybór papieru i wykonanie wydruku. Ponadto przyznano cztery nagrody specjalne mające na celu podkreślenie kreatywności drukarń oraz projektantów, którzy przesłali swoje prace. Otrzymano 770 próbek od 48 finalistów z 30 krajów. Jakość otrzymanych prac spowodowała, że jury miało nie lada wyzwanie aby wybrać zwycięzców. 

Amy Nelson-Bennett, członek jury i współdyrektor generalny Positive Luxury, stwierdziła: „Wspaniale było zobaczyć, ile pasji i przemyśleń kryło się za projektami, niezależnie od tego, czy było to praktyczne, czy dobre.”

Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu CSEE podkreślił: „Antalis Creative Power Awards to była świetna okazja dla twórców do wyrażenia swojej kreatywności przy wykorzystaniu papieru. Zebrane przykłady pokazały nam jak ważnym elementem komunikacji biznesowej jest wciąż tradycyjny papier, która daje tak wiele kreatywnych możliwości profesjonalistom. Jesteśmy zachwyceni sukcesem wydarzenia, które zgromadziło projektantów aż z 30 krajów.”

Kategoria

Zwycięski projekt

Zwycięzca

Kraj

Design for good Plakat #KoloryDlaUkrainy 39 różnych artystów i twórców Litwa
Paper stories Sewfil – nić, która związuje na zawsze Binds Caleta Studio Hiszpania
Eco conception Opakowania matematyczne i naukowe Miranda Printing Litwa
Print Escellence Poetyckie pudełko pamięci

Camille Vignaud from La Chambre Graphique and Sylvain Guevel from In Fine l’Artisan Imprimeur

Francja

 

 Specjalne wyróżnienie dla francuskiej dyrektor artystycznej Camille Vignaud z La Chambre Graphique, która zdobyła 2 nagrody: Korespondencja &Innowacje oraz „Doskonałość druku” za projekt Coffret Mémoire Poétique.

Camille wyobraziła sobie kolektywną pamięć zmaterializowaną przez fotogramy kwiatów bezpośrednio wydrukowane na półprzezroczystym i tkanym papierze dystrybuowanym przez Antalis.

Wszyscy zwycięzcy otrzymali nagrodę stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours. Oprócz tego skorzystają z obszernych relacji medialnych, w tym wywiadów i artykułów stworzonych przez The Brand Identity.

Partnerami konkursu w Polsce są: Wydawnictwo PRESS https://www.press.pl, Wydawca BRIEF.pl https://brief.pl, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej https://stgu.pl, Magazyn GRAFMAG https://grafmag.pl, Wydawca Świat Poligrafii www.printnews.pl, Szkoła School of Form http://www.sof.edu.pl. 

O firmie Antalis

Antalis jest częścią Kokusai Pulp& Paper Group, światowego lidera w branży papierniczej, opakowaniowej i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii, która notowana jest na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (ISINJP3293350009) z obrotem 545 miliardów JPY (około 4,2 mld euro) w 2021 r. W Europie i Ameryce Łacińskiej Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w branży Papieru i Opakowań Przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji materiałów komunikacji wizualnej. Firma Antalis z siedzibą w okolicach Paryża działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów przy pomocy zespołu złożonego z 3800 pracowników, wykorzystując przełomowe rozwiązania e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne, nastawione na eko-odpowiedzialność, świadczą usługi na całym świecie.

Dowiedz się więcej na www.antalis.pl i śledź nas na LinkedInie, Instagramie, Facebooku, lub YouTube’ie, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami!

 

 

 

Sebastian Nowak

Konkurs Timecode Akcja Animacja

Ruszył konkurs Timecode Akcja Animacja -jedyny taki konkurs dla twórców animacji i motion designerów.

Konkurs Timecode Akcja Animacja, to jedyny taki konkurs dla twórców animacji i motion designerów. Skierowany jest z 2 grup:

1. do twórców animacji i motion designu
2. do branży kreatywnej  – agencji reklamowych, studiów produkcyjnych, marketingowców.

Konkurs ruszył 4 października i jego pierwszy etap potrwa do 9 listopada. Po tej dacie zacznie się 2gi etap, który potrwa do 15 grudnia. W tym drugim etapie wybierzemy 5 prac, nad którymi ich autorzy będą mogli pracować dalej po okiem branżowego jury. 15 grudnia ogłosimy zwycięzcę, a partnerzy przyznają wyróżnienia dla 4 prac. Patronami tegorocznej edycji są 4 marki: Asseco, Clovin, Ergo Hestia, Rossmann. Pula nagród wynosi 25 tyś zł. Żeby wziąć udział trzeba się zarejestrować na www.timecodeakcjaanimacja.pl i stworzyć animację do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, dostępnych na tej stronie.
Organizatorem konkursu jest studio produkcyjne Timecode Film Production, specjalizujące się w realizacji reklam, branded contentu i animacji. Partnerem kreatywnym jest agencja AdValue Engaged, za komunikację wizualną odpowiada s2dio.pl Konkurs odbywa się po raz piąty, a po raz pierwszy jest dostępny także dla twórców z Ukrainy, a także innych krajów.

„Timecode Akcja Animacja, to konkurs, który w założeniach swoich ma pomóc zdolnym twórcom animacji reklamowej, zaistnieć w świadomości ludzi z branży. Inne konkursy branżowe promują przeważnie agencje i studia, w których pracują twórcy, ale nie promują samych twórców z imienia i nazwiska. Uważam, że z tego powodu nasz konkurs jest wartościowy zarówno dla tych, którzy zajmują się animacją, jak i dla tych, którzy takich ludzi potem zatrudniają. Korzyści są dla obu stron. Poza tym chcemy konkursem promować zastosowanie prostej animacji w reklamie. W dobie social mediów, kiedy content reklamowy żyje krótko, nakłady na jego produkcję muszą być adekwatne do rozdrobnionych budżetów mediowych. Animacja z racji niższego kosztu produkcji niż klasyczna reklama filmowa, ma szansę być tu ważnym medium.”
– mówi Tomasz Dławichowski, organizator konkursu

Sebastian Nowak

Finał konkursu „Startuj z Mazowsza”

Wraz z KDK Event i Województwem Mazowieckim serdecznie zapraszamy na konferencję finałową IV edycji Konkursu dla innowacyjnych startupów "Startuj z Mazowsza" oraz spotkanie networkingowe. Jest to świetna okazja do poznania kreatywnych i najbardziej innowacyjnych startupów wybranych z niezwykłego grona mazowieckich przedsięwzięć, których rozwiązania mają potencjał by zmieniać świat!

Youth Business Poland wraz z KDK Event i Województwem Mazowieckim

Link do formularza rejestracyjnego –
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJR2S4V7LKcVAJeprHrvaMQ_u_i41tSJKOdaHO894hSl8WhA/viewform?smclient=9c88f086-fbc3-424e-b49c-0de8eac97ae4

Termin: 19 października (środa), godz. 15:30 – 18:00
Adres: Centralny Dom Technologii – ul. Krucza 50 w Warszawie.

Wraz z KDK Event i Województwem Mazowieckim serdecznie zapraszamy na
konferencję finałową IV edycji Konkursu dla innowacyjnych startupów
„Startuj z Mazowsza” oraz spotkanie networkingowe. Jest to świetna
okazja do poznania kreatywnych i najbardziej innowacyjnych startupów
wybranych z niezwykłego grona mazowieckich przedsięwzięć, których
rozwiązania mają potencjał by zmieniać świat!

Podczas finału konkursu będzie możliwość wysłuchania debaty na
temat „Czy mazowieckie startupy odmienią gospodarkę regionu?”,
poznania zwycięzców konkursu, a także networking ze startupami,
mentorami i inwestorami oraz poczęstunek i upominek dla każdego
gościa 🙂

Mocno wierzę, że uda Ci się wziąć udział w spotkaniu finałowym,
prośba tylko o potwierdzenie obecności poprzez wypełnienie formularza
zgłoszeniowego.

 

 

Youth Business Poland

Sebastian Nowak

Podcast roku – konkurs imienia Janusza Majki ogłasza tegoroczną pulę nagród dla twórców.

90 tysięcy złotych. To pula nagród w drugiej edycji Konkursu imienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku. Spośród 330 zgłoszonych podcastów najlepsze prace wyłoni 31 osobowe Jury, które 20 października ogłosi nominacje w 6 kategoriach. Zwycięzców poznamy 20 listopada na Gali finałowej w Rzeszowie.

Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych. Konkurs upamiętnia redaktora Janusza Majkę związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie, zmarłego w lutym 2021 roku na COVID-19.

Organizatorzy postanowili ogłosić wysokość tegorocznej puli nagród w dniu, w którym na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Podcastu. Nagrody dla Twórców fundują Partnerzy i Mecenasi Konkursu.

 

Jury przyzna nagrody w sześciu kategoriach regulaminowych Konkursu: 

 

  • Polityka, Społeczeństwo, Gospodarka
  • Lifestyle, Kultura, Hobby
  • Nauka, Edukacja, Technologia
  • Kryminał
  • Podcast za paywallem
  • Marka sponsorująca podcast

 

„Nagrody pieniężne trafią do zwycięzców poszczególnych kategorii, dodatkowo Jury przyzna Nagrodę Główną oraz wyróżnienia. Po raz pierwszy także Internauci w głosowaniu zdecydują, któremu Twórcy przyznać Nagrodę Publiczności o wartości 10 tysięcy złotych” – zapowiada Tomasz Majka jeden z inicjatorów  oraz syn patrona Konkursu.

Już 20 października w chwili ogłoszenia nominacji przez Jury rozpocznie się 4 tygodniowe głosowanie na ulubiony Podcast na stronie www.podcastroku.pl

Rozstrzygnięcie drugiej edycji Podcast Roku zaplanowano 20-ego listopada, w czasie Gali Finałowej w Millenium Hall w Centrum Konferencyjnym Hilton Garden Inn Rzeszów. Wydarzenie będzie również transmitowane w internecie.

Partnerem Strategicznym Konkursu jest InCredibles – program mentoringowy dla młodych przedsiębiorców z wizją, a partnerem technologicznym Orange Polska.

Mecenasami Konkursu są: Miasto Rzeszów, Audioteka, Tandem Media, Lancerto, Fortum, Marma Polskie Folie, Busnex. Empik Go, Onet Audio, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

Partnerami konkursu są: Radio 357, Patronite.pl Instytut Zamenhofa, Millenium Hall, Hotel Hilton Garden Inn Rzeszów, Najlepsze Polskie Podcasty, Torba Reportera i Podcastera, Polityka Insight, Brief.pl, Magazyn Pismo, Fundacja Pomocy Szkole im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie, agencja PR Molecule Group oraz Kancelaria Prawna BWW.

Patronat honorowy nad konkursem objął marszałek województwa podkarpackiego Władysław Ortyl oraz największe podkarpackie uczelnie wyższe, z którymi współpracował Janusz Majka: Politechnika Rzeszowska, Uniwersytet Rzeszowski, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa.

Sebastian Nowak

YOPE i Slowshop ogłaszają niezwykłą loterię! Do wygrania wyjazd o wartości 4000 zł

Lubisz YOPE i planujesz zakup swojego ulubionego kosmetyku? Weź udział w konkursie i wygraj niesamowite nagrody. Wyjazd ze SLOWHOP o wartości 4000 zł lub jeden z 240 zestawów: plażowy ręcznik i kosmetyki do pielęgnacji włosów YOPE BOUNCE, które oparte są o działanie adaptogenów roślinnych.

Zasady Loterii są proste. Wystarczy kupić dowolny produkt YOPE i zachować paragon lub dowód zakupu. Następnie zarejestrować go na www.loteriaYOPE.pl, podając podstawowe dane, numer dowodu zakupu (widoczny na paragonie), datę zakupu oraz NIP sklepu.

Do wygrania jest 6 voucherów do portalu Slowhop o wartości 4000 zł oraz 240 zestawów produktów YOPE do których dołączony będzie letni gadżet, ręcznik-pareo.

Zgłoszenia można wysyłać codziennie w terminie od 04.07.2022 r. do godziny 23:59:59 dnia 14.08.2022 r. Każdy paragon, na którym jest produkt YOPE, może wziąć udział w zabawie!

Co tydzień YOPE losuje zwycięzców! Wyniki loterii ogłaszane będą co tydzień, od 12.07 do 17.08.

Szczegółowy regulamin dostępny jest w specjalnej zakładce na stronie www.loteriaYOPE.pl.


źródlo: YOPE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finał pierwszej edycji konkursu Photon Education

W ramach Photon Cup, białostockie szkoły podstawowe przystąpiły do trwającej kilka miesięcy rywalizacji. Celem każdego zespołu z 5 szkół było opracowanie przedstawienia, w których głównymi aktorami są zaprogramowane roboty.

Spektakle miały przedstawiać istotne problemy społeczne. Uczniowie mieli okazję nauczyć się jak programować i implementować programy dla robotów, a także posiąść umiejętności edytorskie, graficzne, a także te jak stworzyć fajny scenariusz, scenografię i kostiumy.

Był to pilotażowy projekt, który pozwolił nam oraz uczestnikom zdobyć wiedzę jak takie programy powinny wyglądać w przyszłości. Zdecydowanie planujemy zorganizować kolejne edycje, na znacznie większą skalę!

Photon Education w mediach społecznościowych

Konkurs wygrała Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku. Nagrody specjalne otrzymały również pozostali uczestnicy: Szkoła Podstawowa nr 6, Szkoła Podstawowa nr 9, Szkoła Podstawowa nr 20 im. Władysława Sikorskiego oraz Szkoła Podstawowa nr 28. Serdecznie gratulujemy!

Adam Daniluk

38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku!

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 roku w Hotelu South Garden w Warszawie.

 

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.
Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez Kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych. – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.

Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/nominowani/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Start 3. edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

DYREKTOR E-COMMERCE 2022-

Wystartowała trzecia edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia mogą nadsyłać zarówno sami liderzy e-commerce w swoich przedsiębiorstwach, jak i członkowie ich zespołów oraz współpracownicy i partnerzy, którzy chcą ich docenić. Laureatów poznamy 2 czerwca br. podczas uroczystej Gali.

Polska branża e-commerce jest jedną z najbardziej innowacyjnych w Europie i swój dynamiczny rozwój zawdzięcza głównie ludziom, którzy tworzą e-biznesy. Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o liderach i zespołach, którzy stoją za sukcesem nowatorskich projektów, działań i wdrożeń w handlu elektronicznym. Sukcesy osiągane przez firmy z tej branży – sklepy i platformy internetowe, podmioty mające w swojej strukturze sklepy e-commerce lub działy e-commerce – powinny zostać docenione również z perspektywy osób, które je planują i wdrażają. Praca w e-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności strategicznych, analitycznych oraz projektowych. To styl myślenia, otwartość i skuteczność działań dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów pomagają we wdrażaniu innowacji i budowaniu silnej pozycji e-handlu w Polsce. 

Zwykle doceniamy projekty, efekty sprzedażowe i spektakularne kampanie, a kluczem do sukcesu są właśnie ludzie. To ich działanie, zaangażowanie i sposób myślenia decydują o sukcesie. Dlatego chcemy ich nagrodzić, by z jednej strony uhonorować ich wkład w rozwój rynku e-commerce, a z drugiej wyeksponować dobre praktyki w tej dziedzinie. Zachęcamy do nadsyłania własnych kandydatur, swoich zespołów lub przełożonych czy partnerów, którzy wyróżniają się swoim wizjonerstwem i skutecznością. Bezpłatne zgłoszenia i możliwość nominacji dają większe szanse rewelacyjnym ekspertom e-commerce na pokazanie ich działań szerszej publiczności – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

W poprzednich edycjach Grand Prix Dyrektor Roku e-Commerce trafiło do Mikołaja Wezdeckiego, Dyrektora e-commerce oraz Członka Zarządu eobuwie oraz do Jakuba Gierszyńskiego, Dyrektora e-Commerce i Marketingu InterCars, obecnie rozwijającego e-commerce w Polsce i Czechach dla Sephora Polska.

W tak dynamicznie zmieniającej się branży, jaką jest e-commerce, kompetencje lidera muszą być mocno zróżnicowane. Należy być jednocześnie wizjonerem i analitykiem, myśleć nieszablonowo, a przy tym umieć wykorzystać ogromne ilości danych, jakie spływają każdego dnia. Co jeszcze ważniejsze – stworzyć zespół, który w wyzwaniach widzi szanse, proponuje nowe rozwiązania i szybko wyciąga lekcje z niepowodzeń. Ten konkurs to okazja, aby wyróżnić tych, którzy są w tym najlepsi. Zachęcam do nominowania osób, które spełniają powyższe kryteria. Dzięki otwartej formule konkursu mamy szansę poznać ciekawych liderów i zespoły e-commerce również spoza grona Izby Gospodarki Elektronicznej.

Jacek Kinecki, CEO Przelewy24

W Allegro od zawsze wspieramy przedsiębiorczość i na co dzień spotykamy liderów rynku e-commerce, którzy stoją za sukcesem innowacyjnych projektów. Tym bardziej cieszę się, że mogę być częścią jury konkursu Dyrektor e-Commerce, który wyróżnia inspirujące osobistości branży. Wybierając tegorocznych zwycięzców, będziemy zwracać uwagę na kreatywność rozwiązań stosowanych w codziennej pracy w oparciu o szeroką wiedzę sektorową nominowanych oraz ich mocne umiejętności managerskie.

Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, Allegro

Podążanie za potrzebami klientów, budowanie i wspieranie zespołu, wprowadzanie innowacji, reagowanie na sytuacje kryzysowe to kluczowe elementy strategii działania skutecznych liderów e-commerce. Konkurs Dyrektor E-commerce Roku ma na celu dostrzeżenie i nagrodzenie pracy liderów, którzy tę strategię realizują, a tym samym wnoszą wkład w rozwój całego rynku.

Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen

Wysokie kompetencje liderskie są ważne w każdej branży. W sektorze E-commerce – z jego dynamiką i zmiennością – mają one znaczenie absolutnie kluczowe. Dlatego tak cieszę się, że mam okazję zasiadać w gronie jury tegorocznej edycji konkursu Dyrektor E-commerce. U Kandydatów będziemy zwracać uwagę nie tylko na wiedzę ekspercką i zdolność do wyznaczania trendów branżowych, ale także właśnie na przywództwo i umiejętność budowania silnych, stabilnych zespołów.

Dorota Hechner, Permanent Recruitment Manager, Devire

Kolejny rok całym zespołem Apifonica mamy przyjemność wspierać organizację konkursu E-commerce Dyrektor Roku, wyjątkowego wydarzenia, podczas którego nagradzamy liderów branży, ich pasje, zaangażowanie i efektywność. Szukamy osobowości które potrafią stworzyć i prowadzić zespół na bardzo konkurencyjnym rynku który bardzo szybko się zmienia co jest niebagatelnym, wielowymiarowym wyzwaniem. Osobiście jako członek Kapituły konkursu liczę na dużą ilość świetnych zgłoszeń i ból głowy przy wyborze laureatów.

Łukasz Woźnica, Representative of the Management Board, Apifonica

Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne i można ich dokonać na dwa sposoby:

  • poprzez zgłoszenia bezpośrednie od liderów e-commerce, które przyjmowane są od 15 marca do 14 kwietnia 2022 roku,
  • poprzez nominacje od osób trzecich, które chcą docenić efektywność lub nowatorstwo liderów rynku. Nominacje można nadsyłać do 20 marca 2022. Dyrektor e-commerce, który otrzyma nominacje, będzie mógł dokonać zgłoszenia.

Lista nominowanych zostanie opublikowana 23 i 24 maja 2022, a laureatów poznamy 2 czerwca 2022 podczas uroczystej gali.

Nagrody zostaną przyznane w 19 kategoriach zespołowych i indywidualnych. Kategorie indywidualne przyznawana za najefektywniejsze wdrożenie e-commerce to:

  • Branżowe: e-grocery/FMCG, Fashion, Tech/rtv/agd, Dom i ogród, Edukacja/kultura, Beauty/kosmetyki, Motoryzacja, Sport/hobby/turystyka – oraz
  • Obszarowe: Omnichannel, Crossborder e-commerce, B2B e-commerce, Innowacja, Long Term e-Commerce – NOWOŚĆ 2022.

Z kolei nagrody dla zespołu zostaną wręczone w kategoriach:

  • Najlepszy zespół e-commerce (podmioty duże)
  • Najlepszy zespół e-commerce (podmioty małe i średnie)
  • Najlepszy zespół e-commerce B2B

Kapituła może przyznać wyróżnienia indywidualne za Wysoką efektywność przy niskim budżecie oraz za Debiut Roku.

Spośród laureatów poszczególnych kategorii Kapituła przyzna Nagrodę GRAND PRIX Dyrektor e-Commerce Roku 2022.

Uczestników konkursu oceniać będzie Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów w branży. Wśród nich są:

  • Ewa Szmidt-Belcarz, CEO Empik
  • Jacek Palec, CEO Frisco.pl
  • Michał Nawrocki, Wiceprezes Media Expert
  • Katarzyna Bielecka, General Manager PL & CZ Sephora Polska
  • Mikołaj Wezdecki, Laureat Grand Prix 2022
  • Iwona Ryniewicz, Communication and Marketing Strategy Director mBank
  • Jacek Kinecki, CEO Przelewy24
  • Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen
  • Dorota Hechner, Permenent Recruitment Manager Devire
  • Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, Allegro
  • Łukasz Woźnica, Pełnomocnik Zarządu Apifonica

Partnerami Głównymi Konkursu są: Adyen, Allegro, Apifonica, Devire, Przelewy24.

Audytorem konkursu jest Kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.


źródło: eizba

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rusza dziewiąta edycja mPotęgi. Pokaż jak nauczać matematyki w nieszablonowy sposób!

mBank

Po raz dziewiąty mFundacja zorganizuje wyjątkowy program grantowy. Uczestnicy będą mogli wykazać się zastosowaniem matematyki w kreatywny i nieszablonowy sposób.

mPotęga to program grantowy, który w ciągu 9 lat istnienia dofinansował 1,1 tys. projektów na kwotę 7 milionów złotych. Tegoroczna edycja ma pomóc oswoić matematykę nauczycielom i uczniom w ciekawy sposób.

Odkrywanie matematyki w origami, geometria z robotami, matematyczne przepisy w kuchni, a nawet… pachnąca matematyka! Królowej nauk można doświadczać wszystkimi zmysłami, a dowodzą tego nauczyciele, którzy wzięli udział w ubiegłorocznej edycji mPotęgi. Fundacja mBanku czeka na kolejne niestandardowe pomysły w dziewiątej edycji swojego flagowego programu grantowego.

komunikat mFundacji

W wydarzeniu można wziąć udział, wysyłając formularz na poświęconej temu stronie internetowej. Zgłoszenia można przesyłać do 9 maja.

Za nami dwa bardzo trudne lata dla edukacji, ale nasze doświadczenia z mPotęgi pokazują, że nauczyciele nawet w takich warunkach chcą dzielić się z uczniami swoją kreatywnością. To bardzo budujące i potwierdza, że nasz program zapisał się w świadomości nauczycieli jako doskonały sposób na szkolną rutynę

Iwona Ryniewiecz, prezes mFundacji

Adam Daniluk

IAB Polska prezentuje casebook najlepszych kampanii marketingowych

Casebook Mixx Awards 2021

W grudniu odbył się konkurs IAB Mix Awards 2021. Nagrodzone w nim zostały najlepsze kampanie marketingowe w internecie. Wydany 17 lutego casebook pozwala nam zobaczyć proces ich tworzenia.

Konkurs organizowany jest przez IAB Polska. Głównym celem jest podwyższenie jakości marketingu internetowego w Polsce. Zwycięzcą 15. edycji konkursu okazała się kampania digitalowa „Najmłodszy headhunter na świecie” autorstwa Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S.

Poza główną nagrodą przyznawane były również wyróżnienia dla najlepszego domu mediowego, agencji marketingowej roku i wiele innych.

Casebook prezentuje proces tworzenia nagrodzonych kampanii. Publikacja pokazuje trendy w wykorzystywaniu mediów, treści czy też influencerów.

LINK DO POBRANIA

Adam Daniluk