...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IKEA podsumowuje 4. edycję konkursu grantowego

IKEA konkurst grantowy

W ramach 4. edycji konkursu grantowego „Zabawa to poważna sprawa” IKEA wsparła trzy organizacje, które przeciwdziałają wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży poprzez zabawę. Organizacje zrealizowały programy z zakresu edukacji ekologicznej i zapobieganiu zmianie klimatu, w których udział wzięło blisko 550 osób z Łodzi, Tanowa k. Szczecina i Dąbrowy Górniczej.

W ramach globalnej inicjatywy „Play Coalition” IKEA Retail w Polsce realizuje lokalny konkurs grantowy „Zabawa to poważna sprawa”. To już 4. edycja tego projektu, którego założeniem jest edukacja ekologiczna przez zabawę oraz przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu dzieci ze szczególnie wrażliwych grup. Wsparcie IKEA pozwoliło na realizację inicjatyw edukacyjnych na rzecz klimatu oraz remonty i wyposażenie placówek organizacji z Dąbrowy Górniczej, Łodzi oraz Tanowa k. Szczecina. Ich programy wyróżniały się innowacyjnością i kreatywnością, a jury złożone z pracowników IKEA Retail w Polsce, doceniło także pasję dla zagadnień klimatycznych oraz możliwość efektywnego dotarcia do grupy docelowej.

W IKEA wierzymy, że zabawa ma wielką moc – rozwija, pobudza kreatywność i napędza do działania. Ułatwia też budowanie relacji i poznawanie świata. Jednak przede wszystkim zabawa to podstawowa potrzeba i prawo człowieka – nie tylko dzieci, ale nas wszystkich. W ramach programów, które udało się zrealizować dzięki konkursowi „Zabawa to poważna sprawa”, pokazujemy jak wiele korzyści płynie z zabawy. Jest ona doskonałym nośnikiem wartości edukacyjnych, a w przypadku naszego programu tematów związanych z ekologią i wspólną troską o planetę. Wiedza, którą dzieci zdobywają przy okazji dobrze spędzonego czasu, jest dla nich znacznie bardziej atrakcyjna. Niemniej ważne jest to, że zabawa ma inkluzywny charakter, pomaga budować relacje i włączać się osobom z grup często wykluczanych

Magdalena Betin, koordynatorka konkursu grantowego „Zabawa to poważna sprawa”, IKEA Retail w Polsce

W trosce o najbliższe otoczenie

Wsparcie w ramach konkursu „Zabawa to poważna sprawa” pozwoliło zrealizować interdyscyplinarną inicjatywę Stowarzyszenia dO!Pamina Lab z Dąbrowy Górniczej. Program „Miejska Świetlica Przyrodnicza” dotyczył przede wszystkim zmiany klimatu w kontekście lokalnym. Dąbrowa Górnicza to obszar poprzemysłowy z różnorodną biosferą, m.in. licznymi jeziorami antropogenicznymi oraz Pustynią Błędowską objętą programem ochrony Natura 2000. W ramach projektu stworzona została pracownia outdoorowa – naturalne, otwarte miejsce nauki oraz zabawy. Powstały także punkty oferujące wypożyczenie „zielonej skrzynki” zawierającej podstawowy sprzęt badawczo-laboratoryjny (mikroskop, lupy, akcesoria pomiarowe), które inspirują do eksplorowania nauki o przyrodzie. Mogą z nich korzystać zainteresowane szkoły i inne placówki z Dąbrowy Górniczej oraz terenu Zagłębia Dąbrowskiego. Miejska Świetlica Przyrodnicza udostępnia ponadto sprzęt badawczy, profesjonalne pomoce dydaktyczne czy gotowe scenariusze zajęć. Dodatkowo grupy klasowe, rodzinne czy świetlicowe mogą korzystać z przestrzeni ogrodowej i całej bazy materiałowo-sprzętowej oraz dydaktycznej przy Centrum Aktywności Obywatelskiej. Przy projekcie powstała też kooperatywa edukacyjna dla dzieci realizujących obowiązek szkolny w edukacji domowej. Stowarzyszenie dO!Pamina Lab zrealizowało także cykl warsztatów, 5 rodzinnych wypraw przyrodniczych i utworzyło na Facebooku oraz stronie szkołajestnasza.pl grupę edu-inspiracji, gdzie zainicjowało kampanię społeczną „Las w nas”, której celem jest propagowanie postaw ekologicznych.

Przyroda oczami małej bohaterki

„Być jak Ronja, córka zbójnika – czyli o miłości do przyrody, ludzi i zabawy” to autorski projekt, który przy wsparciu IKEA zrealizowała w Tanowie Fundacja „Mam dom” ze Szczecina. Inspiracją do jego stworzenia była bohaterka książki „Ronja, córka zbójnika” autorstwa Astrid Lindgren. Książka opowiada o losach odważnej dziewczynki kochającej dziką przyrodę. Głównym tematem realizowanego programu była edukacja w zakresie ekologii, zmiany klimatu, ale także równości. Fragmenty książki stanowiły podstawę sześciu warsztatów o tematyce ekologicznej dla dzieci i młodzieży. W trakcie spotkań poruszane były takie zagadnienia jak: oszczędzanie wody i energii, wykorzystywanie zielonej energii, zdrowe odżywianie, bioróżnorodność, smog czy odpady i ich segregacja. W ramach projektu Fundacja „Mam dom” zorganizowała również dwa wyjazdy – podczas wycieczki do stadniny koni dzieci miały możliwość uczestniczyć w codziennym życiu stajni, wzięły również udział w lekcjach jazdy konnej. Z kolei w Transgranicznym Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Zalesiu dzieci miały okazję poznać bliżej mieszkańców łąk i lasów. Fundusze z grantu pozwoliły również na wyposażenie pomieszczenia, w którym dzieci mogą zjeść posiłek oraz odbywają się zajęcia manualne i warsztaty czy szkolenia dla dorosłych. Inicjatywa skierowana była do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszarów wiejskich, w tym dzieci pochodzenia ukraińskiego oraz mieszkańców Domu Dziecka w Tanowie.

Eko to najlepszy kierunek

Fundacja Szczęśliwej Drogi z Łodzi to trzeci laureat konkursu grantowego IKEA. Działania w ramach programu „Ekologicznie na szczęśliwej drodze” dotarły łącznie do 62 podopiecznych fundacji – młodzieży z domów dziecka i rodzin zastępczych oraz młodych mam, które rozpoczynają samodzielne życie po opuszczeniu placówek ze swoimi pociechami. Uczestnikom przybliżone zostały tematy związane ze zmianą klimatu, a także, w jaki sposób mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko. Dzięki projektowi dowiedzieli się więcej o oszczędzaniu energii i wody, czystości powietrza, segregowaniu i ograniczaniu ilości odpadów, a także kwestiach związanych z aktywnym stylem życia. Podczas warsztatów młodzież wzięła udział w grach z elementem rywalizacji, które dotyczyły sortowania odpadów. Jednym z kreatywnych zadań w ramach programu było przerobienie starych ubrań i nadanie im nowej formy, tak by można było się nimi cieszyć na dłużej. Z kolei piknik ekologiczno-sportowy pozwolił na odkrycie tajników kuchni wege w duchu zero waste, własnoręcznie przygotowanie naturalnych kosmetyków oraz rozgrywki w badmintona, bule, siatkówkę czy mini golf. Fundacja zorganizowała także spływ kajakowy dla 20 podopiecznych, który zakończony był ogniskiem. Była to okazja do wspólnej zabawy i integracji. Fundusze grantowe od IKEA pozwoliły również na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz warsztatów.

Dziecięca radość pomagania

Środki grantowe w ramach projektu „Zabawa to poważna sprawa” pochodzą ze sprzedaży zabawek z kolekcji SAGOSKATT. To seria limitowanych pluszowych maskotek zaprojektowanych przez dzieci dla dzieci. IKEA zaprosiła małych artystów z całego świata, by narysowali swoją wymarzoną pluszową zabawkę. Jak udowodniło już tysiące maluchów – ich wyobraźnia nie zna granic. W ubiegłorocznej edycji wzięło udział aż 66 tysięcy dzieci z całego świata, a tylko w Polsce zgłoszona została rekordowa liczba ponad 3 500 fantastycznych prac. W gronie zwycięzców, których projekt stał się częścią serii SAGOSKATT, po raz trzeci w historii konkursu, znalazła się praca z Polski, tym razem autorstwa 7-letniej Zosi. To nietypowa maskotka w kształcie jajka sadzonego, która po ściśnięciu wydaje dźwięk zbliżony do skwierczenia podczas smażenia na patelni.


źródło: IKEA

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Predator organizuje konkurs dla graczy

ACER Predator

Marka gamingowa Predator zaprasza wszystkich fanów gier do wzięcia udziału w konkursie. Do wygrania sprzęt gamingowy.

Konkurs polega na przedstawieniu swojego życia w charakterze gry i nagrania filmu z widoczną puszką napoju PredatorShot. Puszka może stać się elementem naszego cosplayu np. jako mikstura zdrowia. Możliwości są nieograniczone, liczy się pomysłowość i nieszablonowe podejście do tematu. Gotowy film należy opublikować na instagramie i oznaczyć hashtagami: #PredatorChallenge, #PredatorShot, #ZyjeJakGracz.

W konkursie można wygrać porządny sprzęt gamingowy od marki Predator. Wśród sponsorowanego sprzętu możemy znaleźć laptop Predator Helios 300 lub Predator Orion 3000, monitor Predator X34GSbmiipphuzx oraz akcesoria gamingowe: klawiaturę mechaniczną Aethon 300, myszkę bezprzewodową Cestus 350, zestaw słuchawkowy Galea.

Konkurs trwa od 15 listopada do 17 grudnia.

 


źródło: Predator

Adam Daniluk

Znamy laureatów konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021!

Mikolaj Wezdecki_

Po raz drugi zostały przyznane nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jury wyłoniło laureatów w 4 indywidualnych oraz 2 zespołowych kategoriach. Laureatem nagrody głównej Grand Prix konkursu został został Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-commerce oraz Członek Zarządu eobuwie. Partnerami Głównymi projektu są Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX. Audytorem konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku docenia ludzi branży e-commerce. Ich nieszablonowe myślenie, efektywność czy osobowość lidera. To także przestrzeń do poszukiwania młodych talentów, wschodzących gwiazd e-commerce, których potencjał i rosnące możliwości będziemy mogli obserwować przez najbliższe lata.

Jednym z nich z pewnością jest laureat kategorii FMCG/e-grocery Maciej Bojczewski, COO Health Labs Care – szybko rosnącego startupu e-commerce. Wystarczył niewiele ponad rok, aby Maciej zautomatyzował procesy, stworzył efektywny zespół e-commerce oraz wdrożył kilka innowacyjnych rozwiązań.

Miano najlepszego dyrektora w obszarze omnichannel zyskał Jakub Jasiński, Omnichannel & e-Commerce Director CCC.eu. Jakub od kilku lat rozwija zespół e-commerce w wywodzącym się z offline CCC. Jego elastyczne i innowacyjne podejście do omnichannel pozwoliło CCC na szybkie dostosowywanie się do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej w ostatnich miesiącach.

W kategorii Fashion zwyciężył Michał Pachnik, Vice Director e-Commerce w CCC.eu, który od kilku lat konsekwentnie rozwija obszar mobile fashion w CCC. Liczby pobrania aplikacji, rozwijanie jej funkcjonalności i nagrody konkursowe w tym obszarze mówią same za siebie.

Podwójnym zwycięzcą okazał się Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce eobuwie.pl, który w ostatnich miesiącach zasilił także zarząd firmy – zdobył Grand Prix konkursu oraz miano najlepszego dyrektora w obszarze cross border e-commerce. Kapituła konkursu doceniła dwa lata jego pracy dla rozwoju eobuwie – kiedy to rozwijał struktury firmy, wprowadzał innowacje do aplikacji i przede wszystkim wyprowadzał eobuwie.pl oraz Modivo na szerokie wody biznesowe całej Europy.

Patrycja-Sass-Staniszewska-Druga edycja konkursu pokazała jak ważne są wyróżnienia dla liderów i ich zespołów. Potwierdzają to wysoka jakość zgłoszeń i stopień dopracowania nadesłanych prezentacji. Członkowie Kapituły mogli zobaczyć ogromny rozwój liderów rok do roku. Natomiast zgłoszenia, dokonane pierwszy raz – od osób, które są jeszcze mniej rozpoznawalne w branży, ale mają kreatywne pomysły i są warte obserwowania przez najbliższe lata potwierdzają misję naszej inicjatywy – poszukiwanie nowych talentów mogących stanowić wartość dodaną dla biznesów e-commerce.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby

E-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów. To filozofia działania, otwartość i sposób działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów, pomagają we wdrażaniu innowacji, które przekładają się na sukces marki.

Ostatnie miesiące, a nawet ostatni rok pokazały, czym tak naprawdę może być e-commerce – podporą, czy wręcz kołem zamachowym całej gospodarki. Trudno sobie dziś wyobrazić jakąkolwiek sprzedaż bez oferty internetowej i to jeden z tych trendów, które się będą jedynie pogłębiać, bo tego właśnie oczekuje konsument. Trafienie w konsumenckie gusta, czy przewidywanie ich to niezmiennie największe wyzwanie w świecie e-commerce, zwłaszcza, gdy kupujący coraz częściej od Internetu zaczynają szukanie najlepszych dla siebie ofert. Innowacje i odpowiednie liderowanie tym procesom zyskują tu kluczowe znaczenie, nie tylko w duchu odpowiedzialności za klienta, ale też za całe nasze otoczenie.

Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro

Chciałbym pogratulować wszystkim laureatom i nominowanym konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021. Jest nam niezmiernie miło móc wesprzeć jako Partner organizację konkursu. Istotą jest dla nas nagrodzenie liderów za ich rzetelną, pomysłową oraz efektywną pracę. Ludzi, którzy odpowiadają na potrzeby swoich klientów, kreują nowe rozwiązania i warunki rynkowe, w których uczestniczymy oraz wspieramy je wspólnie z nimi. Z pewnością następne edycje będą ciekawym podsumowaniem każdego roku w branży e – commerce.

Łukasz Woźnica, Business Development Manager

W branży e-commerce liczą się umiejętność pracy w ciągle zmieniającym się środowisku, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz działanie wyprzedzające oczekiwania klientów. Osoby wyróżnione w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku mają te cechy i inspirują innych do stawiania sobie coraz bardziej ambitnych celów.

Jacek Kinecki, CCO Przelewy24

Kolejna edycja Konkursu Dyrektor e-Commerce Roku to dowód, iż e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i będzie wyłącznie przyśpieszać. Ten rozwój to jednak nie wynik dotyku magicznej różdżki czy może szczęśliwego trafu. To najczęściej wynik przemyślanej i sumiennie wdrażanej strategii, za którą stoją ludzie z krwi i kości, liderzy, prawdziwi eksperci handlu elektronicznego. Statystyczny konsument, zadowolony z kolejnych zakupów, nie ma absolutnie bladego pojęcia, że jego udana transakcja to właśnie efekt wysiłku wielu osób. To właśnie tym ludziom, e-commersowym przodownikom, a dokładnie najlepszym z Nich przyznajemy nagrody i wyróżnienia

Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner

Druga edycja e – Commerce Director pokazała jak ważnym jest nagrodzenie liderów branży i pracy jaką wykonują. Pokazała nowe trendy i zmiany wywołane pandemią a w szczególności tych, którzy potrafili z tego szybko dostosować swoje działania do zmian oraz je wykorzystać. Udział w konkursie dał nominowanym możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami i osiągnięciami a laureatom potwierdził, że są na dobrej drodze i się wyróżniają. Wszystkim im należą się słowa uznania i gratulacje. Sam konkurs jest ważnym elementem w kalendarzu e – commerce, a gala wręczenia nagród ważnym wydarzeniem, podczas którego widzimy jak cała branża się zmienia, ewoluuje i rośnie. Z niecierpliwością czekam na następny rok i zachęcam wszystkich do udziału i pokazania siebie i swojej pracy.

Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica

Laureaci konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021

KATEGORIE INDYWIDUALNE:
Kategoria cross-border:
  • Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce, eobuwie.pl
Kategoria Fashion:
  • Michał Pachnik, Vice Director of e-commerce, CCC.eu
Kategoria FMCG/ e-grocery:
  • Maciej Bojczewski, COO, HealthLabs.pl
Kategoria Omnichannel:
  • Jakub Jasiński, Omnichannel & e-Commerce Director, CCC.eu
KATEGORIE ZESPOŁOWE:
  • Najlepszy zespół e-commerce B2B: Allegro.pl
  • Najlepszy zespół e-commerce B2C: CCC.eu
GRAND PRIX:
  • Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce, eobuwie.pl
 e-commerce polska awards
Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej
Uczestników konkursu oceniała Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów branży, piastujących stanowiska prezesów czy członków zarządu dużych organizacji:
  • Damian Zapłata
  • Dorota Bachman, Członkini Rady e-Izby, Fundacja Kobiety e-biznesu
  • Dionizy Smoleń, Dyrektor PwC
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
  • Jakub Gierszyński, Laureat Grand Prix 2020, Sephora
  • Karol Półtorak, Vice Prezes CCC
  • Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU
  • Krzysztof Folta, CEO TIM S.A.
  • Łukasz Szymula, Managing Director Poland & CEE Tradedoubler
  • Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica
  • Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Bank Pocztowy
  • Marcin Łachajczyk, Managing Director Ceneo
  • Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
  • Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
  • Szymon Bujalski, Członek Rady Nadzorczej  eobuwie.pl
  • Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.
Partnerzy główni tegorocznej edycji projektu: Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX.

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 4. edycji konkursu Timecode Akcja Animacja

Animacja Dla Planety

16 września ruszyła czwarta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który jest również partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. W tym roku są nimi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, Opus B, PZL. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie: https://timecodeakcjaanimacja.pl

Potencjał wykorzystania animacji w komunikacji marketingowej jest bardzo duży. Taka forma świetnie sprawdza się zarówno w social mediach, jak i w telewizji. Dlatego agencje reklamowe i działy marketingu stale szukają zdolnych motion designerów. Nasz konkurs ma pomóc obu stronom spotkać się. Uczestnikami Timecode Akcja Animacja są kreatywni ludzie, którzy potrafią w zaskakujący i ciekawy sposób opowiedzieć krótką historię marki lub produktu, za pomocą ruchomych obrazków. Jako organizator, od 2017 roku łączymy marketerów, agencje reklamowe i zdolnych twórców. Dodatkowo chcemy, aby nasza inicjatywa miała też wymiar społeczny i po raz drugi organizujemy konkurs pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy tylko te marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. W tej edycji są to: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia.

Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu

Za każdą nadesłaną pracę, Timecode Film Production wraz z Fundacją LAS NA ZAWSZE, posadzi 1 m2 lasu. Organizacja ta wspiera ochronę środowiska naturalnego poprzez sadzenie drzew i krzewów bez stosowania substancji biobójczych. Jest to najprostsza forma działania, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.
Prace oceniać będą:

  • Andrzej Pągowski – Artysta grafik, Kreacja Pro,
  • Kasia Kijek i Przemek Adamski – Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski,
  • Małgosia Drozdowska – Creative Director,
  • Agnieszka Klimczak – Executive Creative Director,
  • Agnieszka Koćmierowska – Senior Art Director, McCann,
  • Kuba Matyka – Creative Director/Experience Director, MELT,
  • Anna Szkałuba – Lead Ilustrator, Letko,
  • Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer,
  • Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK,
  • Małgorzata Grochala – Art Director, PZL,
  • Weronika Majchrzak – Senior Copywriter, PZL,
  • Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders,
  • Michał Kuczkowski – Head of Motion, Opus B,
  • Juliusz Strachota – Creative Director, Nieagencja,
  • Bartłomiej Szołajski – Creative Director, Advalue Engaged,
  • Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej.

Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Cintiq 16. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się 6x 2 000 zł oraz 6x tablet Wacom Intuos Pro S.

Start konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2021 wsparty jest spotem promocyjnym autorstwa Michała Leonczuka, laureata zeszłorocznej edycji. Spot obejrzeć można m.in w internecie oraz na ekranach miejskich sieci Screen Network w Warszawie.


Źródło: Timecode Film Production

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

YouTube Works – przedłużenie zgłoszeń do 19 września

YouTube-Works

Termin zgłoszeń do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards zostaje przedłużony do północy 19 września br.

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem – wyłoni on najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Do udziału zaproszone są agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy. 

 

Udział w konkursie jest bezpłatny, a prosty formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie konkursu: https://yt.be/workspl


Źródło: YouTube Works

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Do 14.09 wydłużono termin naboru wniosków w konkursie Innowator Mazowsza [BRIEF PATRONUJE]

Innowator Mazowsza

Innowacyjne Firmy i Innowacyjni Naukowcy, możecie nadal składać wnioski do XIII edycji konkursu Innowatora Mazowsza. Nabór wniosków przedłużono do 14 września 2021 r.

Zgłoszenia do konkursu odbywają się za pomocą formularzy, dostępnych pod adresem: innowatormazowsza2021.pl

Łączna pula nagród to aż 113 tys. zł.

Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach: Innowacyjna Firma i Innowacyjny Naukowiec.

Kategoria „Innowacyjna Firma” – dedykowana mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom z województwa mazowieckiego, które mogą wykazać się wprowadzeniem innowacyjnego produktu, usługi, technologii lub innowacji organizacyjnej. Nagrody to 30 tys. za 1 miejsce, 20 tys. za 2 miejsce i 15 tys. za 3 miejsce.

Kategoria „Innowacyjny Naukowiec” – skierowana jest do naukowców, których praca doktorska dotyczy innowacyjnych rozwiązań, możliwych do zastosowania w praktyce biznesowej. Dotyczy to zarówno innowacji technicznych (produktowych i procesowych), organizacyjnych, marketingowych. Nagrody to: 20 tys. za 1 miejsce, 15 tys. za 2 miejsce, 13 tys. za 3 miejsce.

Organizatorem konkursu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego, który podejmuje szereg inicjatyw, służących rozwojowi innowacji, będących przestrzenią do kształcenia i nagradzania najbardziej kreatywnych przedsiębiorców i naukowców. Wykonawcą XIII edycji jest Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, która działa na rzecz edukacji i rozwoju w zakresie przedsiębiorczości.


Źródło: Fundacja Przedsiębiorczych Kobiet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Znamy nominowanych pierwszej edycji PR Wings

PR Wings

Niezależne Jury składające się z 27 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji Konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Znamy zatem nominowanych w 12 kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. Przed jurorami obu tych gremiów ostatnia część zadania, głosowanie i wybór laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji. Konkurs stanowi również nowe otwarcie na rynku public relations. Daje on możliwość prezentowania osiągnięć i efektów pracy nie tylko znanym i cenionym podmiotom, ale także tym które dotąd nie dzieliły się swoimi osiągnięciami z uwagi na różne bariery. To szansa zatem dla małych i średnich agencji ale także dla firm, korporacji i instytucji, które w PR Wings dostrzegają obiektywizm i szansę na rzetelną ocenę.

Wśród nominowanych do nagrody głównej są zarówno agencje PR, jak i firmy, instytucje oraz organizacje, które postanowiły poddać ocenie najbardziej spektakularne efekty swojej pracy. Nasz konkurs jest metodą prezentacji  zjawisk i wydarzeń które istotnie wpłynęły na branżę public relations. Tylko jeden projekt z każdej kategorii zostanie ostatecznie wybrany i nagrodzony. To pierwszy krok w budowaniu pozycji konkursu, którego założenia są niezwykle transparentne i opierają się na realizacji postulatu wiarygodności i prestiżu.

Paweł Trochimiuk, wiceprezes SAPR

Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe Jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia. Są to wybitni specjaliści z wiodących polskich korporacji, NGOs, eksperci nowych mediów i marketingu, konsultanci z niezrzeszonych agencji PR, przedstawiciele świata nauki PR oraz organizacji branżowych. Jurorzy pracują oddzielnie, zaś proces wyboru nominowanych i laureatów odbywa się online. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów I Radców Prawnych.

Oprócz nagród w wybranych kategoriach wyłaniana jest również Nagroda Specjalna SAPR. Dokonywana jest ona w specjalnym trybie i będzie wyróżnieniem od społeczności ponad 400 specjalistów PR, tworzonej przez pracowników 34 agencji zrzeszonych w SAPR. Każda agencja Stowarzyszenia delegowała ze swego zespołu jedną osobę, która weszła w skład Jury Specjalnego
PR Wings, które wybierze zwycięzcę Nagrody Specjalnej SAPR – swoiste Grand Prix, spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.

PR Wings – wyniki I etapu Konkursu

Kategoria : Public Affairs i Lobbying 

  • Walory prozdrowotne warzyw, owoców i soków, PR HUB
  • Walka o zdrowie publiczne, Partner of Promotion
  • Happy Mother’s Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny 

  • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media
  • Kampania promująca kształcenie techniczne ZAWÓD NA PROPSIE, Grupa PRC Holding, CMC Poland – huta stali w Zawierciu
  • Herosi na Starcie PR Hub, Grupa Eurocash

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji 

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości – Aion Bank, Publicon
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • PredatorShot Acer Polska

Kategoria: PR Produktowy 

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości – Aion Bank, Publicon
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców, Acer Polska
  • Premiera serii smartfonów OPPO Reno4, OPPO Polska

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR) 

  • Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
  • Uniwersytet Sukcesu, FUNDACJA DIGITAL UNIVERSITY
  • Program Edukacyjny „Kubusiowi Przyjaciele Natury”, Grupa Maspex

Kategoria: Komunikacja kryzysowa 

  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion
  • COVID a Koalicja BHP dla mieszkańców, branży i samorządów, ENERIS Surowce

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing 

  • Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist
  • Uniwersytet Sukcesu, FUNDACJA DIGITAL UNIVERSITY
  • #HYDROwDOMU, MPWiK Wrocław

Kategoria: Angażujący event 

  • Premiera serii smartfonów OPPO Reno4,  OPPO Polska
  • Roche Xmas Fest 2020, El Padre
  • NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer 

  • PR w crowdinvestingu – jak Crowdway rozwinął skrzydła, Crowdway
  • Pracodawca z Sercem, Face it
  • Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business

  • Conperio – działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion
  • AQForm for Architects,  PLN Design Group

Kategoria: Efektywność roku 

  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s, Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • W pogoni za ciszą,  ICON STRATEGIES

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych

  • Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR

  • #Jabłonki Swawole – nie tylko jabłka czują się u nas dobrze!, Neuron Agencja Public Relations,
    Fundacja State of Poland
  • Happy Mother’s Day Belarus – białoruska rewolucja kobietą, Publicon
  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

 

NIEZALEŻNE JURY GŁÓWNE  KONKURSU PR WINGS: 

Kuba Antoszewski, Kantar; Maciej Budzich, bloger, influencer Mediafun; Magdalena Budziszewska,
T-Mobile; Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów; Beata Chądzyńska, Senior PR Manager, Huawei, Jerzy Ciszewski, publicrelations.pl & Hanami Communications; Łukasz Dominiak, Animex; Łukasz Goździor, Jaguar & Land Rover; Radosław Górecki, Ghelamco; Sebastian Hejnowski, SEC Newgate CEE; Wojciech Jabłczyński, Orange Polska; Magdalena Kępiński, Dyrektor ds. komunikacji Veolia; Anna Kiryjow-Radzka, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”; dr inż.; Jacek Kotarbiński, uznany profesjonalista z zakresu digital marketingu; Karolina Łuczak, Provident; Bartek Milczarczyk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations; Anna Miotk, Uniwersytet Warszawski; Bohdan Pawłowicz, NASK, Rada Etyki Reklamy; Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin; Magdalena Przysłupska, Fundacja DKMS; Karol Sadaj, AION Bank; prof. Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław; Joanna Świerkosz, Accor; Martyna Węgrzyn, Danone; Katarzyna Wilczewska, PEPCO; Piotr Turek, Narodowy Bank Polski; Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i PSPR.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polski startup, wybrany spośród 409 firm technologicznych, weźmie udział w finale konkursu EIT Digital Challenge 2021

EIT DIGITAL CHALLENGE

20 startupów z 10 krajów zmierzy się w finale flagowego europejskiego konkursu EIT DIGITAL CHALLENGE, aby zdobyć międzynarodowe wsparcie w wysokości 250 000 euro. Zostały one wybrane z 409 zgłoszonych projektów. Trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych podczas finałowego wydarzenia online, które odbędzie się 21 września. Polskę reprezentuje startup Nais zajmujący się systemami benefitów dla pracowników.

Od cyfrowego audytu łańcuchów dostaw żywności, do opartej na sztucznej inteligencji platformy usprawniającej przeszczepianie narządów — 20 finalistów tegorocznego EIT Digital Challenge zajmuje się szeroką gamą tematów w obszarach zainteresowania EIT Digital (Digital Tech, Digital Wellbeing, Digital Cities, Digital Industry, Digital Finance). Wszystkie firmy mają wspólny cel: szybki rozwój i budowa silnej cyfrowej Europy — zintegrowanej, sprawiedliwej i zrównoważonej.

EIT Digital Challenge odbywa się ósmy rok z rzędu. Projekt skupia się na cyfrowych startupach deep tech ze zróżnicowaną ofertą produktów, wykorzystujących technologie cyfrowe, które napędzają cyfrową transformację. Finaliści zostali wybrani spośród 409 kandydatów i pochodzą z 10 różnych krajów europejskich. W 2020 r. średnio osiągnęli 1 mln euro przychodu, pozyskali 4 mln euro i zatrudniają 27 osób. Warto zauważyć, że 45% finalistów reprezentują kobiety jako założycielki lub dyrektorki wyższego szczebla.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas finałowego wydarzenia, które odbędzie się online 21 września. Wówczas finaliści staną przed jury złożonym z ekspertów i będą walczyć o nagrody o łącznej wartości 250 000 euro. Wśród ubiegłorocznych finalistów znalazło się SentiOne, natomiast w 2019 roku w tym gronie pojawił się CashDirector.

Pakiet nagród obejmuje całoroczne wsparcie EIT Digital Accelerator o wartości 50 000 euro dla trzech nagrodzonych firm. Będzie on wspierał zwycięzców konkursu EIT Digital Challenge w zwiększaniu skali działalności w Europie, pomagając im zdobyć klientów na rynkach docelowych i pozyskiwać fundusze na rozwój. Oprócz tego zwycięzca pierwszej nagrody otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100 000 euro.

Wydarzenie finałowe EIT Digital Challenge to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktu z najważniejszymi europejskimi firmami technologicznymi, interesariuszami, inwestorami czy przedstawicielami branży. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli umawiać się na spotkania biznesowe z finalistami i innymi specjalistami z ekosystemu EIT Digital za pośrednictwem internetowej platformy kojarzeń.

Udział w wydarzeniu jest możliwy wyłącznie dla osób posiadających zaproszenie. Jeśli jesteś interesariuszem ekosystemu innowacji cyfrowych (korporacje, inwestorzy, media) i chcesz wziąć w nim udział, zgłoś się tutaj.

Pełna lista 20 finalistów edycji 2021:

  • 2021.AI (DK) – technologie dla AI, Grace to kompletne rozwiązanie (zarządzanie, ryzyko i zgodność — GRC) dla sztucznej inteligencji.
  • Axial 3D (Wielka Brytania) — narzędzie usprawniające wykonywanie rutynowych zabiegów chirurgicznych dzięki zautomatyzowanym wizualizacjom medycznym 3D.
  • Bdeo Technologies (ES) — przekształca tradycyjny przepływ roszczeń ubezpieczeniowych w zautomatyzowany proces.
  • BrainCreators (NL) — tworzy zautomatyzowane rozwiązania „pod klucz” na dużą skalę.
  • CARDO AI (IT) — pomaga inwestorom instytucjonalnym zarządzać inwestycjami za pomocą technologii opartej na sztucznej inteligencji.
  • Chargetrip (NL) — inteligentna platforma SaaS oparta na interfejsie EV Routing API, która ułatwia prowadzenie i ładowanie dowolnego pojazdu elektrycznego dla osób indywidualnych i flot.
  • Cibiltech (FR) — cyfrowe technologie medyczne do transplantacji
  • COMPREDICT (DE) — wirtualne czujniki dla pojazdów oparte na sztucznej inteligencji (dla pojazdów od 2 do 18 kół) pomagające uzyskać raporty dotyczące niezawodności pojazdu i wykorzystania floty.
  • Connecting Food (FR) — wykorzystanie technologii blockchain w systemach żywnościowych.
  • Cubbit (IT) — przekształca niewykorzystane zasoby na obrzeżach Internetu w usługi chmurowe b2b nowej generacji: szyfrowanie bez wiedzy, 2 razy bardziej ekonomiczne i 10 razy bardziej ekologiczne.
  • CYSEC  (CH) — bezpieczne środowisko obliczeniowe zapewniające integralność i poufność danych.
  • Flowlity (FR) — pomaga zmniejszyć niepewność łańcucha dostaw.
  • Insert Coin (SE) — oferuje oparty na chmurze interfejs API do grywalizacji w celu zwiększenia zaangażowania, motywacji i lojalności użytkowników.
  • Nais (PL) — lepsze miejsce pracy dzięki inteligentnemu systemowi benefitów pracowniczych.
  • Nect (DE) — rozwiązanie do zdalnej weryfikacji tożsamości, wykorzystujące Robo-Ident, oczekującą na opatentowanie technologię wspomaganą sztuczną inteligencją.
  • Neurocast (NL) — pasywne rozwiązanie do monitorowania pacjentów, które umożliwia lepszą opiekę zdrowotną.
  • Park Here (DE) – platforma do bardziej efektywnej obsługi miejsc parkingowych, która ułatwia mobilność w miastach.
  • Psious (ES) – platforma terapii rzeczywistości wirtualnej dla specjalistów zdrowia psychicznego.
  • SmartMile (NL) – zajmuje się budowaniem globalnej sieci paczkomatów.
  • Vuframe (DE) – platforma 3D zajmująca się dostarczaniem inteligentnych cyfrowych wizualizacji produktów pracownikom i klientom na dowolnym urządzeniu.

Iwona Grochowska – CEO Nais, zajmującego się systemami benefitów dla pracowników, jest laureatem 8. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.


Źródło: EIT Digital

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wybrano 20 najlepszych projektów w konkursie Stena Recycling, skierowanych do lokalnych społeczności w całej Polsce

recykling

Co zrobić, aby dać odzieży nowe życie, zamiast ją wyrzucać lub jak przywrócić przedmiotom dawny blask, by ponownie trafiły do obiegu? Odpowiedzią na te pytania są nowatorskie pomysły zgłoszone przez ponad 70 fundacji, stowarzyszeń i bibliotek z całej Polski. Wszystkie w ramach konkursu „GOZpodarne wyzwanie”, który zorganizowała Stena Recycling. Dzięki tej inicjatywie, lokalne społeczności poznają zasady i sposoby, dzięki którym zużyte i niepotrzebne przedmioty, po renowacji lub przetworzeniu, będą cieszyły nowych użytkowników, zamiast trafić na wysypisko. W ten sposób odpady zamieniają się w surowce, a idea gospodarki obiegu zamkniętego zyskuje nowych zwolenników. Z okazji 20-lecia działalności Stena Recycling w Polsce, każdy z 20 wyróżnionych w konkursie projektów, otrzyma grant w wysokości do 5000 złotych.

Ideą konkursu ogłoszonego przez Stena Recycling jest przekazywanie wiedzy i budowanie świadomości wśród konsumentów, przybliżających nas do wdrożenia idei gospodarki obiegu zamkniętego. To kluczowy element budowania zrównoważonej przyszłości. Pozwala on zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych, między innymi dzięki ograniczeniu wydobycia i przetwarzania surowców pierwotnych. Umożliwia zmniejszenie ilości odpadów, które trzeba zagospodarować. W efekcie cały system produkcji i konsumpcji powinien zmienić się tak, by całkowicie wyeliminować z niego pojęcie odpadu.

Do konkursu zgłosiło się ponad 70 organizacji z całej Polski. Są wśród nich stowarzyszenia, fundacje, gminne biblioteki i lokalne centra kultury. Najwięcej wyróżnień trafiło do organizacji z powiatu warszawskiego, tuż za nim były powiaty: wrocławski, poznański, gdański i bydgoski. Większość projektów skupia się na działaniach edukacyjnych, które budują świadomość GOZ oraz wdrażaniu praktycznych rozwiązań i idei w społeczności lokalnej. Wyróżniono także pomysły na organizację eventów edukacyjnych oraz tworzenie miejsc, w których niepotrzebne rzeczy zostaną przetworzone i trafią do kolejnych użytkowników.

Bardzo nas cieszy, że konkurs Stena Recycling spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. Realizacja wyróżnionych inicjatyw, w znacznym stopniu poszerzy wiedzę Polaków w tak istotnej kwestii, jak ekologia i zrównoważony rozwój. Budowanie świadomości dotyczącej decyzji konsumenckich oraz nabywanie praktycznych umiejętności, dzięki którym możemy wydłużać życie produktów, to ważne aspekty
w  kontekście gospodarki cyrkularnej. Dlatego Stena Recycling, oprócz przetwarzania odpadów na co dzień, chętnie angażuje się w edukację i akcje społeczne, dzięki którym dociera do lokalnych społeczności, czyli tam gdzie jest to najbardziej potrzebne.

Aleksandra Surdykowska, PR & Marketing Manager Stena Recycling

Wśród inicjatyw zgłoszonych w konkursie są na przykład warsztaty autorstwa Stowarzyszenia Na Rzecz Aktywizacji Społeczności Lokalnej w Swarzędzu, poświęcone idei tworzenia przedmiotów, które w przyszłości można poddać recyklingowi. Z kolei Gminna Biblioteka Publiczna w Mietkowie niedaleko Wrocławia, zaproponowała konkurs dla dzieci oraz warsztaty, podczas których uczestnicy nauczą się, jak samodzielnie przygotować przydatne przedmioty codziennego użytku ze zużytych materiałów. Kolejny wyróżniony w konkursie pomysł fundacji Habitat For Humanity Poland z Warszawy, zakłada zorganizowanie miejsca, do którego trafią stare meble, lampy i materiały budowlane. Po renowacji, zostaną sprzedane w sklepie prowadzonym przez fundację, dzięki czemu zyskają nowe życie i wesprą podopiecznych fundacji. Inny z projektów zgłoszony przez Dom Kultury Świt z warszawskiej dzielnicy Targówek, zakłada odnowienie i zaadoptowanie starej, metalowej instalacji, która będzie służyła lokalnej społeczności, jako samoobsługowa stacja rowerowa. Wśród kolejnych projektów znalazły się między innymi spotkania, prelekcje i konkursy, dzięki którym idea zrównoważonego rozwoju będzie realizowana wśród lokalnych społeczności.

Niezwykle ważne i cenne w nadesłanych projektach jest to, że tak wiele inicjatyw znalazło sposób na połączenie działań statutowych z potrzebami lokalnymi i gospodarką obiegu zamkniętego. Zaplanowane do realizacji pomysły pokazują, że idea cyrkularności jest blisko nas, i że wystarczy chęć, pomysł i zapał, by wdrożyć ją w życie.

Urszula Fabianiak, wiceprezes Fundacji „Za górami, za lasami” – partnera społecznego konkursu

Tego typu działania są w Polsce nadal potrzebne. Podczas najnowszego badania przeprowadzonego w ramach konkursu „GOZpodarne wyzwanie” zapytano o proekologiczną działalność z obszaru recyklingu bądź napraw produktów, prowadzoną przez lokalne instytucje, takie jak szkoły, biblioteki czy fundacje. Aż 70% ankietowanych odpowiedziało, że nie wie, bądź nie zna tego typu działań. Jedynie 29% badanych uznało, że takie działania są prowadzone. W tym samym badaniu 80% ankietowanych przyznało, że produkty powinny być używane wielokrotnie i naprawiane. Ponad połowa respondentów odpowiedziała, że w ich okolicy działa punkt, w którym można naprawić produkty takie jak pralka, czy zegarek, jednak 44% ankietowanych nie zna takiego miejsca lub nie ma o nim wiedzy. To pokazuje, że należy wspierać i zachęcać organizacje pozarządowe oraz inne instytucje działające na rzecz lokalnych społeczności, do aktywności związanych z edukowaniem i promowaniem wartości dotyczących zrównoważonego rozwoju. Listę wyróżnionych w konkursie projektów można znaleźć pod adresem: https://www.stenarecycling.pl/top-menu/aktualnosci/znamy-zwycizcow-konkursu-gozpodarne-wyzwanie/

Stena Recycling obchodzi właśnie 20-lecie działalności na polskim rynku. W tym czasie przeszła drogę od kilkuosobowej firmy skoncentrowanej na skupie i przetwarzaniu złomu, do lidera kompleksowych rozwiązań w dziedzinie gospodarowania odpadami oraz usług środowiskowych. Stena Recycling korzysta z najlepszych, skandynawskich wzorców, inwestuje w nowoczesne technologie przetwarzania odpadów, a także aktywnie działa w obszarze edukacji i promowania rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego. Oddziały Stena Recycling są zlokalizowane w większości dużych miast w Polsce, firma zatrudnia ponad 500 osób i obsługuje kilka tysięcy przedsiębiorstw.


 Źródło: Stena Recycling

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Lubella & Vito i Bella zapraszają poszukiwaczy do zabawy

Lubella-Vito-i-Bella

Lubella wraz z dwójką popularnych influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wszystkich wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli! Za odkrycie zaginionych haseł można zdobyć wyjątkowe Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w finale czeka aż 5 zestawów Super Box z konsolą i akcesoriami.

„Poszukiwacze zaginionych płatków” to konkurs dla fanów przygód. Vito i Bella w swoim filmie na YouTube budują fabrykę płatków Lubelli, w której produkowane są gamerskie płatki śniadaniowe. Niestety hasła, bez których produkcja nie może działać, zostały skradzione – żeby ponownie uruchomić fabrykę, uczestnicy konkursu muszą je odnaleźć. W tym zadaniu pomogą wskazówki, które można odnaleźć śledząc kanał Vito na YouTube, jego profil na Instagramie oraz konto marki Lubella na Facebooku. Odnalezione hasła należy wpisać na stronie www.poszukiwaczeplatkow.pl, a następnie rozwiązać proste zadanie kreatywne, aby wygrać cenne nagrody.

Do wygrania czekają aż 24 wartościowe gamingowe Mystery Boxy (po 8 w każdym z trzech etapów konkursu), a w finale aż 5 Super Boxów z konsolą i akcesoriami!

Za każde odkrycie zaginionego hasła uczestnicy otrzymają drobne nagrody gwarantowane w postaci kalendarza, planu lekcji czy tapety na telefon do pobrania. Każdy, kto odnajdzie wszystkie 3 hasła i rozwiąże zadanie kreatywne stanie do walki o Super Box z konsolą!

Akcja jest komunikowana w kampanii digital, na stronach i w aplikacjach m.in. o tematyce gamingowej, na YouTube i Tik Toku. W związku z tą promocją, w lipcu na sklepowych półkach pojawiła się nowość – płatki Lubella Choco Game, o unikalnym gamerskim kształcie kursorów oraz wyjątkowym, czekoladowo-bananowym smaku, które zostały wypracowane wraz z influencerami Vito i Bellą! Dostępne są również płatki Lubella Choco Kulki oraz Choco Muszelki w limitowanych opakowaniach z avatarami Vito i Belli.

 

Konkurs trwa od 23 sierpnia do 17 września 2021 r.

Odkryj świat zaginionych płatków: www.poszukiwaczeplatkow.pl

Zakup mediów: Starcom, Maspex

Pomysł kreatywny i obsługa konkursu: Dziadek do orzechów

Koordynacja współpracy z Twórcami Vito i Bellą: LTTM, Starcom


Źródło: Lubella

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF