Tag
konsumenci
Z początkiem 2021 r. wchodzą w życie przepisy wprowadzające (w określonych przypadkach) ochronę dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, która do tej pory przysługiwała jedynie konsumentom. To bardzo istotna zmiana dla…
Kluczowa rola inteligentych urządzeń do roku 2030 [RAPORT]
Konsumenci oczekują, że do 2030 roku technologia stanie się bardziej elastyczna i interaktywna, a inteligentne urządzenia będą umożliwiały podejmowanie bardziej proaktywnych, a nawet kreatywnych wyborów w wielu sytuacjach dnia codziennego
Nastroje polskich konsumentów pozostają bez zmian
Odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów…
Black Friday w Polsce: jak będą kupować pokolenia?
2020 rok bezsprzecznie przyspieszył rewolucję technologiczną sprawiając, że zdecydowana większość pokolenia Baby Boomers (osoby urodzone w latach 1946-1964) skutecznie przeniosła swoje nawyki zakupowe do online’u. Q4 jest najważniejszym dla…
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów
Wrześniowy odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Sierpniowe wyhamowanie szybkiego odbudowywania się notowań, we wrześniu zostało wzmocnione…
Jak klienci zmienili swoje nawyki?
Pierwsza fala pandemii koronawirusa zmieniła zachowania konsumentów na całym świecie. Rynek oczekiwał na potwierdzenie badaniami zakresu i kierunku tych przeobrażeń. Zrozumienie skali oraz tempa rozwoju nowego trendu może pozwolić…
Centra handlowe – redukcja liczby sklepów w branżach najbardziej dotkniętych kryzysem wciąż realną…
Powierzchnie handlowe w centrach handlowych w różnym stopniu dotknięte są skutkami pandemii. Kryzys w handlu trwa. Dalsze samoograniczanie się konsumentów i wstrzymywanie wydatków mogą jeszcze uderzyć w najemców z każdej branży. GfK jest…
Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów
Szybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego w ostatnich trzech miesiącach w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne…
Sklepy i sieci handlowe po Covid-19: czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie…
Drugi kwartał roku był dużym wyzwaniem dla wielu sklepów i sieci handlowych, które niemal z dnia na dzień straciły swoich klientów na skutek pandemii koronawirusa. Teraz nadszedł czas na odbudowę utraconej pozycji, w której pomóc mogą dane…
Nagradzaj klientów, którzy polecają Twoją markę
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz…