Tag
konsumenci
Firma GfK wprowadza na polski rynek nowe narzędzie dla marketerów i działów sprzedaży – Consumer Insights Engine. Rozwiązanie pozwala markom lepiej niż dotychczas poznawać i rozumieć decyzje zakupowe konsumentów oraz m.in. odpowiada na…
Ceny w górę, wydatki w dół. Polacy chcą ciąć koszty, wyjątek robią dla żywności, zdrowia i domowych…
Z danych GUS wynika, że w porównaniu z pierwszą połową ub.r. inflacja w pierwszym półroczu 2021 r. wyniosła 3,6 proc. Najbardziej wzrosły koszty transportu, utrzymania mieszkania i łączności czy edukacji. Znacząco zdrożała też oferta…
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”…
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie…
Mechanizmy zakupowe bliskie konsumentom [RAPORT]
Wybuch pandemii przeniósł zakupy modowe do świata online. Zmuszeni do odnalezienia się w nowej sytuacji byli nie tylko konsumenci, ale i sklepy internetowe. Czy udźwignęli tę zmianę? Jak najbardziej! Niejako pandemii zawdzięczamy skok…
43% Polaków zamierza wydać w 2021 r. na zakupy online więcej niż w poprzednim roku. Wartość rynku…
Pomiędzy 2019 i 2020 r. sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o 35%. W 2020 r. kanał online osiągnął 14% udział w wartości sprzedaży detalicznej, a średnioroczny wzrost e-handlu w kolejnych latach będzie na poziomie 12% - wynika z…
Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? [RAPORT]
Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii, a także bada podejście Polaków do szczepień,…
Jakimi konsumentami są Polacy? Pandemia stworzyła dwie nowe kategorie [BADANIE]
Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów.…
Niewielki spadek nastrojów konsumentów w kwietniu
Kwietniowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich, pomimo niewielkiego spadku, wskazuje na stabilizację klimatu konsumenckiego w Polsce.
Światowy Dzień Konsumenta – Polacy polubili „less waste”. Ponad 60 proc. Polaków oddaje lub…
Polakom coraz bliższa jest idea „less waste”, czyli zmniejszanie ilości wytwarzanych przez siebie odpadów – wykazało badanie Barometr Providenta przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Respondenci chętnie dają produktom drugie…
Rusza 9. edycja e-Commerce Polska Awards [BRIEF PATRONUJE]
Już po raz 9-ty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ostatni rok to czas intensywnego i pełnego wyzwań rozwoju e-commerce, który…