Tag
konsumenci
Na początku pandemii niepokój konsumentów dotyczący prognoz stanu ich finansów osobistych był, obok zdrowia, najczęściej formułowaną obawą. Obecnie, odsetek respondentów lękających się o swoją zdolność do regulowania zobowiązań finansowych…
Polski konsument zostawia proporcjonalnie więcej pieniędzy w sklepach stacjonarnych niż przeciętny…
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9 proc. swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej pod tym…
Pandemia koronawirusa obniżyła dochody aż 7 na 10 konsumentów w Polsce. Millennialsi są w najgorszej…
Nie będzie powrotu do rzeczywistości sprzed pandemii Covid-19, a skutki finansowe obecnego kryzysu będziemy odczuwać przez kilka, jak nie kilkanaście następnych lat. Czas pokaże, czy spełnią się te i inne czarne scenariusze tworzone przez…
Ukryty potencjał 5,77 mln budynków w Polsce
Według analiz opartych na danych zawartych w bazie GfK Address Points 5,77 mln budynków zamieszkałych przez Polaków stanowi istotną rezerwę finansową mogącą wspomagać i kształtować popyt konsumencki w najbliższych latach.
Najważniejsze wnioski: Brand Survival Kit. BRIEF patronował serii spotkań on-line branży…
Niemal 12 godzin o tym, jak wychodzimy z kryzysu i w jaki sposób możemy - działając na styku biznesu i marketingu - skrócić czas jego trwania. 43 ekspertów z dziedzin od ekonomii, mediów, reklamy, technologii po przedstawicieli biznesu…
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020
O wpływie epidemii koronawirusa na e-handel na podstawie badania i raportu e-Izby: „e-Commerce w czasie kryzysu 2020”. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
Czwartkowy kącik | odc. 5 | Nadprodukcja – czy to wina konsumentów?
W ostatnim czasie trendy konsumenckie oscylują coraz częściej wokół podejścia Less is more – konsumpcjonizm nie może się rozwijać bez końca, a potrzeby bycia na czasie i zainteresowania nowinkami rynkowymi musza być zaspakajane w znacznie…
Internet Zmysłów – Ericsson publikuje 10 najważniejszych trendów konsumenkich do roku 2030
Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania…
Zero waste, CSR, eko – na te aspekty konsumenci również zwracają uwagę
Świadomość konsumenta ewoluuje. Zmienia się jego sposób patrzenia na produkty i usługi. I choć cena wciąż odgrywa jedną z głównych ról przy zakupie artykułu – o pozycję lidera usilnie walczy również …wizerunek marki. Co więcej, prospołeczne…
Konsumenci, marki i nowa komunikacja – nowy raport na rynku
Dla 80% konsumentów znaczący wpływ na decyzję o zakupie mają treści na temat danej marki znalezione w internecie – to wynik raportu „Konsumenci, marki i nowa komunikacja”, który pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowała agencja…