Tag
konsument
Po ponad dwóch latach kryzysów w postaci wielu czarnych łabędzi, które nadleciały na polskie i światowe społeczeństwa, zaczynamy się zastanawiać nie tylko nad tym, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość, jak wpłynie na konsumentów…
Jak stać się pierwszym wyborem kupującego? (Nie)łatwe relacje z klientem
Niemal 85% Polaków po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów, a 82% wyda w tym roku w internecie tyle samo lub więcej pieniędzy w porównaniu do 2020 r. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club.…
Grzechy e-biznesu – jakie błędy prawne mogą utopić Twój internetowy biznes?
Z początkiem 2021 r. wchodzą w życie przepisy wprowadzające (w określonych przypadkach) ochronę dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, która do tej pory przysługiwała jedynie konsumentom. To bardzo istotna zmiana dla…
Stłuc termometr?
Przedstawiciele polskich firm nie wierzą, że konsument w czasach pandemii się zmienia i nie zamierzają swojej wiedzy na ten temat weryfikować – wynika z badania Kantar Global Business Compass.
KISZLUK ROZMAWIA #1 Roman Jędrkowiak, Agencja ADHD
Zapraszamy do wysłuchania krótkiej rozmowy na temat tego, czy i co zmienia pandemia w branży marketingowej.
Goście Grzegorza Kiszluka dzielić się będą z nami nie tylko swoimi obserwacjami, predykcjami, ale także własnymi doświadczeniami z…
I żyli ze sobą…, dopóki nie pojawiła się okazja
O poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności klientów w Polsce na podstawie badania i raportu Customer Happiness Index
Konsumenta pogoń za samym sobą
Program „Pij polskie soki”, polegający na wprowadzeniu do sprzedaży na stacjach benzynowych Orlen w całym kraju szerokiej oferty wysokiej jakości soków od polskich producentów, spotkał się z dużym zainteresowaniem, a nawet uznaniem…