...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Xbox nawiązuje współpracę z marką lakierów do paznokci

Microsoft potwierdził dość niecodzienną współpracę. Korporacja nawiązała współpracę z przodującą marką lakierów do paznokci OPI. Wprowadzą na rynek nową paletę kolorów „inspirowaną grami”.

Paznokcie i konsole

Najnowsza kolekcja OPI x Xbox  wprowadzi na rynek 12 odcieni lakierów. W ocenie Microsoftu lakiery mają ożywiać wirtualne światy, które są dostępne w subskrypcji Xbox Game Pass, a także mają bezpośrednio do nich nawiązywać, poprzez oferowane kolory.

Już niedługo do sprzedaży trafią takie kolory jak m.in.:

  • Quest for Quartz – reklamowany, jako połyskujący lakier, który „sprawi, że znajdziesz się w kręgu zwycięzców”.
  • Pixel Dust – kolor, który oferuje połyskujący róż w odcieniu mauve (tzw. brudnego różu), który ,,rozpikseluje Twój świat”.
  • Achievement Unlocked –  niesamowita gama, która ma ,,odblokować świat kolorów”.

Lakiery i wirtualna zawartość

Mogłoby się wydawać, że oferowane produktu nie wnoszą nic do gamingowego świata. Jak się okazało, każda osoba, która zakupi przynajmniej jeden egzemplarz kolorowej inspiracji, będzie mógła odblokować cyfrową zawartość w najnowszy grach Microsoftu – Forza Horizon 5 i Halo Infinite, głównie są to skórki i specjalne farby, którymi możemy pomalować swojego żołnierza lub pojazd.

Jednak to nie koniec niespodzianek. Oprócz wystylizowanego produktu z cyfrowym prezentem gracz otrzyma możliwość uczestnictwa w specjalnym losowaniu. Wytypowany w losowaniu zwycięzca otrzyma jeden ze specjalnie zaprojektowanych kontrolerów do konsoli Xbox. Niestety, wydarzenie, jak i aktualna oferta OPI będzie dostępna obecnie na terenie USA. Jednak prawdopodobnie firma nie wklucza tego, aby wkrótce wprowadzić je także do sprzedaży w Europie.

Oficjalna premiera kolekcji OPI x Xbox zapowiedziano na wiosnę 2022 roku. Jego pełny opis można już znaleźć na oficjalnej stronie Xbox.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF